Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 9548
Har hørt mye om sizzurp, lean og purple drank, venner har snakker om å prøve det. Går det an å bruke Cosylan blandet med sprite, eller evt bare drikke ren Cosylan? og i såfall hvor mye burde jeg drikke?
Vil ha en clean rus, som ikke fucker meg opp helt.

Takk i forkant
Cosylan inneholder brekningsmiddel. Cosylan og sprite er ikke ''Purple drank''. Du vil ligge å spy og drite mens du kanskje enser en tretthet og at du klør på låra om du får i deg for mye. Disse tingene er tilsatt nettopp fordi kids vil ruse seg på det, eller noen får en potensiell overdose. Det er slik at en skal spy og drite det ut. Med det sagt er det ikke alle som blir skamdårlig av cosylan, men mange blir det.
Trådstarter
3 0
Vet at det ikke er helt purple drank, men hvor mye trengs for å få en god rus, evt trenger jeg noe annet?
Syntes ikke at cosylan er like motbydelig som andre folk syntes.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Cosylan inneholder brekningsmiddel.
Vis hele sitatet...
Nei. Hvor har du det fra?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Cosylan inneholder brekningsmiddel. Cosylan og sprite er ikke ''Purple drank''. Du vil ligge å spy og drite......
Vis hele sitatet...
Nei dette er feil. Den inneholder ikke breknings middel men en ekstrakt fra en type bark som virker avførende. Dette er for å motvirke forstoppelse effekten som opiater har. Av erfaring så går det litt opp i opp i og med at den inneholder både opiater og barken som har motsatt efekkt fra hverandre.

Personelig så kan jeg drikke en hel cosylan flaske å få en fin rus uten å bli dårlig i magen (den lille flasken). Noen tips om du skal gjøre det er å ta ett par Idoform som kjøpes reseptfritt på apoteket og ikke ha mye mat i magen når du tar det. Da er det større sjanse for å slippe krøll med magen

Det vill ikke bli noen purple drank på deg med cosylan hehe for uansett hva du blånder den jævla sirrupen med så smaker det kun cosylan uansett. Du kan like gjerne bare styrte nedpå ren cosylan å bli ferdig med det. Du vil dog få en ganske lik rus som med lean på cosylan da etylmorfin er ganske så likt som codein
Sist endret av Alge; 11. mars 2017 kl. 20:52.
1 ml Cosylan inneholder 50mg sagradabarkekstrakt, som er et avføringsmiddel. Det er jo der primært for å motvirke den forstoppende effekten av etylomorfinet, men i store doser ser jeg for meg at du må drite en del :P
Var det jeg tenkte også første gangen, men tro det eller ei, men jeg sliter med å drite på 1 flaske cosylan (den lille)

Men jeg kjenner en fyr som styrta nesten en hel flaske av den store varianten, han hadde renne drit i 2 dager etter på, men det startet ikke før dagen etterpå. Ble sikkert litt i meste laget av aførings middelet xD
Ja, det kan jeg se for meg xd Det finnes jo en variant som heter solvipect comp som inneholder litt mer etylmorfin (2,5mg/1ml) og guaifenesin (5mg/1ml). Den får jeg selv grei funk av i allefall, men i store doser blir jeg fort kvalm av guaifenesinen. Det hjelper dog bra å fallskjerme en del ingefær i dopapir mot kvalmen (synes jeg da).
Jøss, jeg var så sikker at jeg ikke en gang sjekket. Jeg beklager på det dypeste. Jeg bør selvfølgelig dobbeltsjekke før jeg uttaler meg og tar det som en lærepenge og legger meg flat og ydmyk. Med det sagt har jeg opplevd at de som har ruset seg på det av mennesker jeg kjenner/ bekjente har spydd og dreti ned seg og sagt det er jævlig. Men det er også en som forklarte at det var helt kurrant. Jeg tror det er veldig individuelt, samt veldig doseavhengig. Rus vil du nok klare å oppnå uansett. Jeg anbefaler deg uansett å forsøke i små doser om du uansett kommer til å prøve på rus.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Lilla Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal du lage ordentlig syrup må du skaffe deg kodein. Si til legen at du blir dårlig i magen av Cozylan og heller ønsker Kodein tabletter. Kommer i boks med 20 stk a 25 mg kodein. Knus så disse sammen med en reisesyketablett, Marzin f.eks og sprite. Da har du syrup.
Har gjort det noen ganger å funker det. Men om det er paralgin, pinex forte eller andre kodein tabeletter med paracett i må man kjøre en CWE og vaske vekk paracetomolen.

Veldig viktig å ekstrahere ut kodeinen fordi om man skal ta så mange pargiser som man trenger for en fin rus så er du opp i en farlig høy dose med paracett om man ikke har kjørt en CWE ( Cold Water Extraction )
Vill ikke risikere noe trøbbel med leveren for en kodein rus...

Veldig lett. Bare søk CWE på google eller let litt på forumet her