Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1748
Hei er en gutt her som driver med musikk, elsker musikk og føler dette er hva jeg skal gjøre resten av livet, har skrevet nå av og på i kanskje 6 måneder men trenger hjelp til å starte. Vet ikke helt hvordan jeg skal følge dette opp, tar gjerne imot kritikk på tekst!

her er noe av det nyeste jeg har skrevet:

For the white this life is like, acknowledge my rights, people seem to think white is the only right, stigmatism alive in prison, niggers, asians, these are all my patients, be patient, we made it here despite the hatred, the hated, shud be thoose chase money folds, and only thoose, i love money ooh,
Cottonpickers unleashed They should not fit in, colors good only when they make a million, and when we triple the digits we get the feelin, that were appealin, then forget how being free is.

Yee nigga get it done, how you expect to feed your son, you need that check go roll my blunt, i be on bullshit hit n run, these niggas boolin fuck em up, you hit my stuff then buckle up, sucka punch
You dead you dropped,
What i held that shit you copped
Yet i aint fuck that thot, wonder why it seem so odd,
fuck this pod im gon ponder upon