Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 610
Hei!


Leter etter litt ny musikk, og har fått sansen for hip-hop i det siste, og da særlig Rick Ross og de karene der. Er det noen som har noen gode artister? Vet ikke helt hva sånn rap heter, men liksom beats med mye bass. Sånn musikk som får en til å føle seg litt sjef . Helt noob på dette området, men jeg liker det, særlig på ordentlig anlegg er det deilig.

http://open.spotify.com/track/4l59QWcA9F9qqvNc5pwDtL

Denne sangen kan være et fint utgangspunkt, sånn at dere skjønner hva jeg er ute etter.

Takk folkens !
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Prøv onyx med Slam etterfulgt av Slam Harder avslutt med The Worst.
Ah, Hip-Pop som du søker til er jo wack
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Hvis du har sansen for Rozay vil jeg anbefale Maybach Music Group (som Rick HvalRoss er med i), artister i MMG: Ross, Wale, Omarion, Meek Mill, Gunplay og French Montana. Dj Khaled, Waka Flocka Flame er også verdt å sjekke ut! Ta en titt på GOOD music albumet til Kanye West og si hva du synes? Et godt tips er å se på featuringsene til Ross! Håper du finner noe du liker i jungelen av nyere South-side rap =)