Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 767
Har den siste tiden laget endel musikk, mest for min egen del. Det får meg til å slappe av og tar vekk alt stress og angst.

Jeg lurte på om dere kunne gi meg litt tilbakemelding på noen soundcloud sanger og si hva dere mener? Trenger noen tilbakemeldinger fra andre enn venner


setter stor pris på tilbakemeldinger


https://soundcloud.com/sondhen/nydalen
Veldig chill sang. Likte den. Ikke helt slike sanger jeg vanligvis hører på eller lager selv ,men likte denne
Frankrikes Solkonge
Synes den var litt for repetetiv.
Den hadde en god vibe, men begynte å kjede meg utover låta selv om du varierte med ekstra layers.
Kanskje en ide med et avbrekk og endre akkord progresjonen?
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Liker sangen! Lyst til å høre hva jeg driver med om dagen? https://soundcloud.com/mrsk8mafia98
Likte shufflen/grooven i takta veldig godt
Og wobble-bassgreiene ble ikke for drøyt heller, alt for mange som tar av helt med wobble :P
Men som andre påpeker, litt variasjon i akkordprogresjonen hadde gjort seg
Mekke en bridge her og der, eller et lite break eller noe sånt, så blir detta kjempeknall

Overall good feel i låta, kanskje phatte opp kicken litt mer, hakket mer komprimering kanskje. Får ikke gått så mye mer i detaljer akkurat nu, men lykke til videre!

Jeg kommenterte forresten låta di på soundcloud, sjekk ut min profil der om du er nysgjerrig på noen sære beats, med sære sjangertrekk
takk for feedback og jeg skjønner hva dere mener, så skal ta det i betraktning. Er flott å få innspill fra andre enn venner :P

sjekk gjerne ut noe av det andre jeg har også sangen jeg la frem er tross alt 5 mnd. gammel