Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva skal jeg gjøre?
Si ifra til nettbutikken og betal det du skylder! 3 15,79%
Drit i det, du har spart 3250kr! 16 84,21%
Stemmegivere: 19. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  7 2937
Hei!

Skulle bestille noe greier fra en norsk nettbutikk, men kortet mitt ville ikke gå gjennom av en eller annen grunn.
Bestilte derfor pakken med postoppkrav.

Fikk hentelappen nå, ser at verdien er skrevet til 250kr, mens den egentlig skulle være 3500kr.

What to do?
betale de 250 å være glad selvførgelig, er det virkelig noe å lure på ?
Det er avsender som bestemmer hvor mye du skal betale når du henter pakken. Har dem tatt for lite, kan du glede deg til å få en faktura i posten med det manglende beløpet. (Hvis dem oppdager feilen da).

Er du en ærlig sjel, så ringer du avsender og forklarer saken.
Det første du må gjøre er uansett å hente pakken. Det ville ikke overaske meg om det lå en faktura på 3500,- inne i pakken, mens de 250,- bare dekker selve kostnaden med postoppkravet.

Hvis det ikke ligger faktura inni får du nok en i posten om ikke så alt for lenge.
140,- for pakker under 10 kg. 262,- med postoppkrav.
Vi får se i morgen når jeg henter den. Virker rart at de skal sende med faktura når man velger postoppkrav.. Hos andre butikker skriver de hele summen.
Pakken er hentet, ingen brev i posten eller i pakken. 250kr har jeg betalt.

Typisk karma, funker produktet rævva.
Sitat av TheEngineer Vis innlegg
Typisk karma, funker produktet rævva.
Vis hele sitatet...
Lever tilbake og krev pengene igjen? :--------------)