Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 704
Har alltid vært i tvil om min egen musikksmak, derfor lurer jeg på hva slags 'musikksmak' denne sangen er, f.eks. Noen som har peiling?

Er altfor skeptisk og bestemt når det kommer til musikk, men akkurat denne sangen slår meg skikkelig hardt på en positiv måte.
Det er til stor hjelp hvis noen faktisk har svaret.

(Jeg tenkte å bruke den listetråden om musikk, men den er designert 'hva er navnet til denne sangen??' - spørsmål. Derfor er tråden kort.)
Sist endret av Cloakafort; 19. februar 2013 kl. 14:00.
Frankrikes Solkonge
Sniff 'n' the Tears går under rock hvis vi skal stole på Wikipedia. Bandet er jo gammelt, så litt 80's-preg er det jo over det hele.
Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Sniff 'n' the Tears går under rock hvis vi skal stole på Wikipedia. Bandet er jo gammelt, så litt 80's-preg er det jo over det hele.
Vis hele sitatet...
Tenkte det også, jeg har nesten ikke musikk ifra etter 1990 i spotify, hah.


Kan tenke meg til att det er noe liknende "melodic rock" eller noe, men er fortsatt veldig usikker. "Pop rock".
er det ikkje litt meir balade? eller er det litt for mykje "swing" i det?