Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 5877
hei, de siste måndene har vært et helvetes kjør hjemme. vurderer derfor å stikke av for noen dager for å få meg en "pause". noe jeg burde tenke på om jeg stikker? er 16 btw, og bor på sørlandet.
og, ja jeg er fult klar over muligheten for barnevernet å alt det, men er ikke villig til å ta det skrittet enda
btw, ikke noen poeng med moralprekner. kommer mest sansynelig til å gjennoføre dette snart uansett, med eller uten hjelp.
Sist endret av doomsaier; 22. september 2011 kl. 19:48.
dum idé, titegn
Sist endret av Spirituell; 22. september 2011 kl. 19:46.
Gjør det skikkelig, og ikke kom tilbake da
Du trenger et sted å stikke til, penger til mat og diverse utgifter.

Selv så stakk jeg av hjemmenifra en gang når jeg bodde hjemme, sa til foreldra mine at jeg sov på gaten mens jeg egentlig sov hos en kammerat, Trykt og tørt, hehe.
Tannbørste, tannkremog en plan. Hvor skal du bo? Hvordan skal du skaffe mat? Hvordan skal du komme deg på skolen?

Det mest safe er å ha besteforeldrelignende figurer som du emigrerer til. =)

Lykke til!
1.Bosted.
2.Mat.
3.Skole/transport til skole.
4.pass deg for hva slags folk du kommer borti på rømmen.
5.Bli hjemme og fiks opp i ting.
Jeg stakk av hjemmeifra når jeg var 6 år. Jeg var så sur på mamma at jeg tok sykkelen min å syklet avgårde! Tror jeg kom rundt 300m før jeg ble funnet.
Det som de over sier. Men husk at du kan også finne på å bli etterlyst av foreldrene dine. Da vil politiet og sannsynligvis barnevernet bli blandet inn i saken.
Du er 16 år gutt, det er på tide og droppe barnehage oppførsel og ta ting som en ''mann''. Har du problemer hjemme, så er første skritt og faktisk SI noe, sette seg ned og PRATE, finne en løsning. Og stikke av er slikt man gjorde i 10års alderen. Skjerp deg.

Og stikke av som 16åring er lavt, håper du ser det. Er det slik at du ikke kan/vil bo hjemme, må du nok finne deg en jobb og hybel. Good luck.
<moralpreken>

nå som den er over, vær så snill og SI I FRA om at du stikker hjemmeifra - eller legg igjen en lapp.
Ikke la politiet kaste vekk tid og ressurser på å lete etter deg.

Ellers, har du ANELSE om hvor du skal? Hvor skal du sove? Har du penger til dette? Hvordan vil det være å oppholde seg i flere dager på stedet du tneker å reise til? Selv om det kan virke noe romantisk å henge i skauen i 3dager, er det ikke jævla kult i pissregn.
Husk å legg igjen planene om julegaver de neste årene fremover hjemme.
Før du hele tatt går ut av døren så burde du tenke over hva du utsetter foreldrene dine for. Selv om det kanskje kan ha vært litt problemer hjemme, kan dette bli et levende helvete for de. Du er tross alt barnet deres, for alt de vet så kan du være død eller noe annet jævlig.

Noe annet du burde tenke over de lett kan kontakte politiet og så vil det forverre seg, plutselig er det et letemannskap eller lignende ute å leter etter deg.

Hvis du skal "rømme", skriv i minste en lapp.

Ellers så burde tenke over hva du faktisk har tenkt til å gjøre, syntes ikke noe for en 16 åring å fly ute gatelangs om kveldene. Ved mindre du bare skal være over hos kamerater i en uke da, det er ikke noe stress. Bare gi svar fra deg!
Sitat av Johnny Hobo Vis innlegg
Før du hele tatt går ut av døren så burde du tenke over hva du utsetter foreldrene dine for. Selv om det kanskje kan ha vært litt problemer hjemme, kan dette bli et levende helvete for de. Du er tross alt barnet deres, for alt de vet så kan du være død eller noe annet jævlig.

Noe annet du burde tenke over de lett kan kontakte politiet og så vil det forverre seg, plutselig er det et letemannskap eller lignende ute å leter etter deg.

Hvis du skal "rømme", skriv i minste en lapp.

Ellers så burde tenke over hva du faktisk har tenkt til å gjøre, syntes ikke noe for en 16 åring å fly ute gatelangs om kveldene. Ved mindre du bare skal være over hos kamerater i en uke da, det er ikke noe stress. Bare gi svar fra deg!
Vis hele sitatet...

har faktisk ikke tenkt over at jeg kansje bare burde stike til en venn å slå leir for et par dager, å si til foreldra mine at jeg blir hos en venn for noen dager uten å si hvem....
Tror det er greit å reflektere litt først, ja.
Hvis du tenker å stikke av fordi at du ble tvingt til å spise torsk og ikke fikk gå ut før leksene var ferdige, så glem det. Du lager bare problemer for deg selv.
Blir du derimot slått eller misbrukt på andre måter som gjør at du ikke kan oppholde deg i samme hus som familien din, så stikk til en kompis/onkel/besteforeldre sporentstreks og kontakt derfra barnevernet, politiet, bup eller skolen din.
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Jeg stakk av hjemmeifra når jeg var 6 år. Jeg var så sur på mamma at jeg tok sykkelen min å syklet avgårde! Tror jeg kom rundt 300m før jeg ble funnet.
Vis hele sitatet...
Husker jeg gjorde det samme i den alderen Pakket en postman pat-koffert med to legomenn og pokemonglinsa mine. Kom til den lokale butikken før jeg løp gråtende hjem igjen. TIDER
Først kan du se en natt hvordan foreldra dine reagerer..

Jeg overnatta hos en venn en gang mamma ble potte sur fordi jeg hadde sluttet å jobbe som Avisbud uten å si ifra til hun.. endte med at jeg kom inn døren og så min mamma med tårer ned kinnene, da greide ikke jeg og holde meg lenger :'(
Kan du ikke bare flytte ut først som sist, få deg en jobb? Problem løst!
Sitat av doomsaier Vis innlegg
har faktisk ikke tenkt over at jeg kansje bare burde stike til en venn å slå leir for et par dager, å si til foreldra mine at jeg blir hos en venn for noen dager uten å si hvem....
Vis hele sitatet...
Pass på så de ikke ringer hele kontaktlisten din :P
Huske jeg rømte 'hjemmefra' en gang. De ansatte i barnehagen ble drit redde for meg.

Altså, å rømme hjemmefra er en barnslig måte å håndtere ting på. Ikke for å gi en moralpreken, men er det ikke bedre å benytte seg av kommunikasjon? Hvis dette er prøvd og feilet er kanskje neste mulighet å bare flytte hjemmefra?
Å stikke av er jævlig lavmål, unnskyld meg men jeg må bare få si det.

Så opp til et familiemedlem, han var forbildet mitt. Nå har jeg ikke hatt kontakt/snakket med han på 6 år, han stakk av hjemmefra når han var 18 og har ikke tatt kontakt med familie/meg siden. Ikke et jævla pip, og selv om jeg hater han noe så jævlig så er det jeg ønsker aller mest at han en dag skal kontakte meg igjen...

Tenk konsekvenser, du legger bak deg mange ting hvis du kutter kontakt og stikker av.
Penger forsvinner lett, du er bare 16 sånn som meg, jeg bor på hybel og pengene renner unna på alt mulig rart, trust me.
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Du er 16 år gutt, det er på tide og droppe barnehage oppførsel og ta ting som en ''mann''. Har du problemer hjemme, så er første skritt og faktisk SI noe, sette seg ned og PRATE, finne en løsning. Og stikke av er slikt man gjorde i 10års alderen. Skjerp deg.
Vis hele sitatet...
Å ta ting som en mann er da nøyaktig det han planlegger å gjøre. Gidder ikke stresset mer så han finner på noe annet. Man tar selv ansvaret for at man selv har det bra.

Å sette seg ned og prate ut om følelser og sånn til folk som allerede burde vite bedre er å ta ting som ei dame.
Sist endret av DumDiDum; 22. september 2011 kl. 21:26.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Å ta ting som en mann er da nøyaktig det han planlegger å gjøre. Gidder ikke stresset mer så han finner på noe annet. Man tar selv ansvaret for at man selv har det bra.

Å sette seg ned og prate ut om følelser og sånn til folk som allerede burde vite bedre er å ta ting som ei dame.
Vis hele sitatet...
ENDELIG noen som forstår hvordan jeg har det KP til deg
Åh stikke av er da LANGT ifra det og ta ting som en mann.

Hva med og flytte ut heller? Kan da ikke være så vanskelig, selv bodde jeg alene da jeg var 16 år.
Sist endret av danseku; 22. september 2011 kl. 21:28.
Hvorfor tror alle det er så big business å kontakte barnevernet? Man blir ikke umiddelbart skilt fra sine foreldre. De er kyndige mennesker som lytter til alle parter i saken. Det er ingen som jobber i barnevernet for pengene. Det verste man kan oppleve ved å kontakte dem er at det ikke skjer noe som helst.

Et av mine høyeste ønsker her i verden er at barn og barnehage- /barneskoleansatte o.l. visste hvordan barnevernetfungerer.
Hva er greia med at folk nevner at de stakk av da de var 6 år? Trådstarter er 16.
Skal du stikke av så du kan leve på sofaen til en kamerat? Det er patetisk. Stikk av å få deg egen jobb du kan leve av? Det er bra. Men det kan du ikke, fordi du er 16 år gammel, og norsk lovgivning nekter deg å bli voksen før du er 18.

Kontakt barnevernet. Da kan du i alle fall få litt støtte til prosjektet ditt.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Hva er greia med at folk nevner at de stakk av da de var 6 år? Trådstarter er 16.
Vis hele sitatet...
Og hva tror du poenget deres er...?
Har ikke lest gjennom tråden og vet ikke hva som allerede er sagt. Men, jeg kjenner til følelsen å bare ville ta en pause å reise litt bort. Heldigvis bor jeg i midt-Norge og har en søster i hovudstaden jeg kan pause litt med avogtil. Men over til din sak; jeg personlig ville ha kræsjet på en sofa hos en kompis som bor på hybel eller lignende. Det aller viktigste er at du legger igjen en lapp til din mor, så det ikke blir leteaksjon og lignende av hele greia. Hadde selv skrevet noe så enkelt som "Hei mamma. Bor med en kompis, trenger å komme meg litt bort. Vær snill å ikke let etter meg, jeg kommer hjem snart. Det vil gjøre oss begge godt".

I alle tilfeller, lykke til!
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Å ta ting som en mann er da nøyaktig det han planlegger å gjøre. Gidder ikke stresset mer så han finner på noe annet. Man tar selv ansvaret for at man selv har det bra.

Å sette seg ned og prate ut om følelser og sånn til folk som allerede burde vite bedre er å ta ting som ei dame.
Vis hele sitatet...
Har sittet i rundt 5 minutter for og tenke over på hva jeg skal si til en som deg, ettersom det er tydelig at du ikke vet hvor ditt eget hode er plassert.

Så og stikke av, legge problemene til side og legge de over på andre? DET er og ta det som en mann?
Kjære, naive lille deg.. Han er 16 år, om ikke guttungen skjønner at han faktisk er avhengi av foreldre, er han selv mest sannsynlig skylden i problemene.

Og jeg nevnte aldri følelser, men godt du tar det med. Og sette seg ned, snakke ut og finne en løsning på problemet er det riktige, voksne og det smarteste og gjøre.

Og stikke av gjør deg til en ''kjerring''
Men og selv ta tak i problemene, og selv ville finne en løsning og SELV ''se probleme i øynene'' er det som gjør deg til en MANN

Du vet åpenbart ikke hva du snakker om, så jeg fåreslår at du fullfører barneskolen før du kommer med noe slikt igjen. Trangsynt.

Og utflytting? God plan det, men du tar det fortsatt ikke som en mann med mindre du faktisk ordner opp med foreldre først. Om 20 år blir du og se tilbake på den dagen du startet denne tråden, og du kommer faktisk til og være flau over deg selv. Du er 16 år, klart du kan finne deg hybel. Men vet du hva, det gjør deg ikke til mann. Om du flytter ut av eget ønske om og klare deg selv, etter du har ordnet med foreldre og problemer, da først kan du kalle deg en ''mann''.
Sist endret av ghettokid; 22. september 2011 kl. 22:04.
Kanskje litt sent nå , men finn deg en folkehøyskole og start der.
Evt søk deg inn til neste år slik du har noe å se frem til.

Det å ta seg en uke "pause" fra foreldrene kan være greit nok det, men la dem få vite at du har det trygt.
Besteforeldre er jo perfekt til slike ting, la foreldrene dine få beskjed at du trenger litt avstand.
Sitat av CharlieSabotage Vis innlegg
Og hva tror du poenget deres er...?
Vis hele sitatet...
Forklar.

Om det er det jeg tror du sikter til så er det en utrolig dårlig sammenligning.
Om det er det jeg tror du sikter til så er det en utrolig dårlig sammenligning.
Vis hele sitatet...
At det og stikke av er noe 6åringer gjør...

Så vanskelig var det vell ikke og forstå.
Sitat av danseku Vis innlegg
At det og stikke av er noe 6åringer gjør...

Så vanskelig var det vell ikke og forstå.
Vis hele sitatet...
Nei, derfor en utrolig dårlig sammenligning.
Hva nei?

6 åringer rømmer hjemmefra
16 åringer flytter hjemmefra
Sitat av danseku Vis innlegg
Hva nei?

6 åringer rømmer hjemmefra
16 åringer flytter hjemmefra
Vis hele sitatet...
Tenkte mer i de baner at en 6 år gammel gutt rømmer av barnslige grunner som feks fikk ikke is av pappa.

Trådstarter er 16 år og opplever (vi vet ikke hva) ting i hjemmet som han ikke er fornøyd med.

Er det ille nok så synes jeg han fint kan stikke av hjemmefra noen dager da han sikkert klarer det uten og komme i større problemer.
Husker jeg trua muttern med å rømme hjemmefra når jeg var liten. Trodde jeg hadde overtaket, helt til hun hjalp meg med å pakke..... Argh!



Meeen, om du faktisk skal gjøre det, ta med deg cash, klær, ID og skriv en lapp eller noe sånt, så slipper de å sette igang politisøk og div. som blir farlig dyrt om det ikke er reelt.
Hvis du vil ha inspirasjon på et lettlest nivå kan du jo lese Anton Løper av Aksel Selmer
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Har sittet i rundt 5 minutter for og tenke over på hva jeg skal si til en som deg, ettersom det er tydelig at du ikke vet hvor ditt eget hode er plassert.

Så og stikke av, legge problemene til side og legge de over på andre? DET er og ta det som en mann?
Kjære, naive lille deg.. Han er 16 år, om ikke guttungen skjønner at han faktisk er avhengi av foreldre, er han selv mest sannsynlig skylden i problemene.

Og jeg nevnte aldri følelser, men godt du tar det med. Og sette seg ned, snakke ut og finne en løsning på problemet er det riktige, voksne og det smarteste og gjøre.

Og stikke av gjør deg til en ''kjerring''
Men og selv ta tak i problemene, og selv ville finne en løsning og SELV ''se probleme i øynene'' er det som gjør deg til en MANN

Du vet åpenbart ikke hva du snakker om, så jeg fåreslår at du fullfører barneskolen før du kommer med noe slikt igjen. Trangsynt.

Og utflytting? God plan det, men du tar det fortsatt ikke som en mann med mindre du faktisk ordner opp med foreldre først. Om 20 år blir du og se tilbake på den dagen du startet denne tråden, og du kommer faktisk til og være flau over deg selv. Du er 16 år, klart du kan finne deg hybel. Men vet du hva, det gjør deg ikke til mann. Om du flytter ut av eget ønske om og klare deg selv, etter du har ordnet med foreldre og problemer, da først kan du kalle deg en ''mann''.
Vis hele sitatet...
Når er det man blir sett på som voksen? Og når er det man egentlig er voksen? Ikke i alle situasjoner er det lett å vere voksen som 16 åring. Og i somme situasjoner er det ikke alltid prioritert å stå frem som alpha.

Om gutten vil ta seg noen dager fri for å klarne tankene, burde dette vere sosialt akseptert, mener jeg. Og, om det er så enkelt at alt ordner seg etter å ha snakket hjemme, kan jeg tenke meg det blir lettere å gjøre akkuratt det når han har fått tenkt litt. Livserfaringer er noe som ikke kan arves eller læres bort. Jeg synes gutten skal få prøve.
Sitat av Trådstarter
vurderer derfor å stikke av for noen dager for å få meg en "pause".
Vis hele sitatet...
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Har sittet i rundt 5 minutter for og tenke over på hva jeg skal si til en som deg, ettersom det er tydelig at du ikke vet hvor ditt eget hode er plassert.
Vis hele sitatet...
Hele tråden her får nesten hodet mitt til å sprekke av besteborgerlighet.

Gutten har et forbanna stress hjemme, og vurderer å stikke av for noen dager og deretter komme tilbake. Det er for fanden ikke verdens undergang. Tro det eller ei, men når jeg var lærer så jeg fler gutter i den alderen der som burde gjort det samme. De er ikke gamle nok til at foreldre gidder å høre på dem i særlig grad, de er rastløse og veldig mange av dem har et sterkt behov for frihet.
Han er 16 år, om ikke guttungen skjønner at han faktisk er avhengi av foreldre, er han selv mest sannsynlig skylden i problemene.
Vis hele sitatet...
Du antar at foreldrene er oppegående og at han er en idiot. Det er overhodet ingen trygg antagelse. Prøv deg litt i et hvilket som helst yrke med barn/ungdom i, og du kommer til å bli grovt forbauset over hvor mange fucka foreldra det er rundt omkring.
Du vet åpenbart ikke hva du snakker om, så jeg fåreslår at du fullfører barneskolen før du kommer med noe slikt igjen. Trangsynt.
Vis hele sitatet...
Jeg har så inne i helvete mer erfaring med vanskelig ungdom enn noen som helst her inne i tråden. Vanskelig ungdom har jævli ofte fucka foreldre. Å bo i et hus hvor du absolutt aldri noensinne får fred, hvor du aldri kan sette deg ned i stillhet og hvor du risikerer å bli kjefta på på et hvert tidspunkt noensinne tærer på folk. Hvorvidt denne gutten har det såpass jævli tviler jeg på, men jeg er overhodet ikke i tvil om at det er positivt om 16-åringer som trenger litt pusterom skaffer seg det.

Forøvrig, trådstarter:
Si ifra når du stikker og ikke drit i skolen
Sist endret av DumDiDum; 22. september 2011 kl. 23:41.
Ikke tenk på noe som helst. Sjekk inn på hotell
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Hele tråden her får nesten hodet mitt til å sprekke av besteborgerlighet.

Gutten har et forbanna stress hjemme, og vurderer å stikke av for noen dager og deretter komme tilbake. Det er for fanden ikke verdens undergang. Tro det eller ei, men når jeg var lærer så jeg fler gutter i den alderen der som burde gjort det samme. De er ikke gamle nok til at foreldre gidder å høre på dem i særlig grad, de er rastløse og veldig mange av dem har et sterkt behov for frihet.

Du antar at foreldrene er oppegående og at han er en idiot. Det er overhodet ingen trygg antagelse. Prøv deg litt i et hvilket som helst yrke med barn/ungdom i, og du kommer til å bli grovt forbauset over hvor mange fucka foreldra det er rundt omkring.

Jeg har så inne i helvete mer erfaring med vanskelig ungdom enn noen som helst her inne i tråden. Vanskelig ungdom har jævli ofte fucka foreldre. Å bo i et hus hvor du absolutt aldri noensinne får fred, hvor du aldri kan sette deg ned i stillhet og hvor du risikerer å bli kjefta på på et hvert tidspunkt noensinne tærer på folk. Hvorvidt denne gutten har det såpass jævli tviler jeg på, men jeg er overhodet ikke i tvil om at det er positivt om 16-åringer som trenger litt pusterom skaffer seg det.

Forøvrig, trådstarter:
Si ifra når du stikker og ikke drit i skolen
Vis hele sitatet...
Kp titusentegn
Nei, vet du hva? Nå skal du gjøre som Jonas Gahr Støre er en tilhenger av, dialoq. Snakk med foreldra dine, evnt. få deg litt søvn og tenk over hva du planlegger.

Du planlegger å stikke av fra de som har penger, har et hus og mat, vaskemaskin osv. Du planlegger ett liv som ikke er noen verdig, et liv på rømmen. Et liv på rømmen fra din fortid.

Jeg tror du burde tenke over dette, konsekvenstenkning. Hva er konsekvensene av å rømme?
Jo, der er som følger:
- Foreldrene dine blir fortvilte
- De kan bli skilt hvis de er gift, evnt. flytte fra hverandre om de er samboere
- Føle seg som dårlige menneske, som kan resultere i selvmord
- Kan søke etter deg til de finner deg og gi deg en drabelig omgang juling og husarrest på ubestemt tid
- De bryr seg ikke
- Du får ett ræva liv uten utdannelse
- Du sover på en sofa hos en kompis
- Du spiser grandis hver dag
- Du har lite penger
- Du får dårlig helse
- Du får mareritt
- Du får angst og forfølgelsesvanvidd
- Du får abstinenser
- Du mangler strøm, varme, mat osv. (internett, telefon etc.)

Til slutt, men ikke minst, lykke til.
Ødelegg livet ditt tidlig, kom deg på kjøre (alko & narko).
Sitat av uaexed Vis innlegg
Nei, vet du hva? Nå skal du gjøre som Jonas Gahr Støre er en tilhenger av, dialoq. Snakk med foreldra dine, evnt. få deg litt søvn og tenk over hva du planlegger.

Du planlegger å stikke av fra de som har penger, har et hus og mat, vaskemaskin osv. Du planlegger ett liv som ikke er noen verdig, et liv på rømmen. Et liv på rømmen fra din fortid.

Jeg tror du burde tenke over dette, konsekvenstenkning. Hva er konsekvensene av å rømme?
Jo, der er som følger:
- Foreldrene dine blir fortvilte
- De kan bli skilt hvis de er gift, evnt. flytte fra hverandre om de er samboere
- Føle seg som dårlige menneske, som kan resultere i selvmord
- Kan søke etter deg til de finner deg og gi deg en drabelig omgang juling og husarrest på ubestemt tid
- De bryr seg ikke
- Du får ett ræva liv uten utdannelse
- Du sover på en sofa hos en kompis
- Du spiser grandis hver dag
- Du har lite penger
- Du får dårlig helse
- Du får mareritt
- Du får angst og forfølgelsesvanvidd
- Du får abstinenser
- Du mangler strøm, varme, mat osv. (internett, telefon etc.)

Til slutt, men ikke minst, lykke til.
Ødelegg livet ditt tidlig, kom deg på kjøre (alko & narko).
Vis hele sitatet...
Han skal ta "ferie" noen dager. Ikke stikke av fra alt og alle. Så den posten din var litt stygg.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Han skal ta "ferie" noen dager. Ikke stikke av fra alt og alle. Så den posten din var litt stygg.
Vis hele sitatet...
Føre var prinsippet.

Hvis han skal ta seg ferie i noen dager har jeg tips til det også.

- Legg lapp om det hjemme så du slipper å våkne opp med en schäfer snute i panna og en politimann som står over deg
- Ha litt penger med deg
- Finn ut hvor du skal sove; Venner, telt, hotell, motell, vandrerhjem, pappeske, asfalt, boder?
- Bear Grylls basic survival kit
- Spritapparat til å tilberede mat hvis du stikker ut på vidda
- Fiskestang til å fiske mat
- Pc hvis du stikker til kompis så dere kan lane
- Godt humør
- En god porsjon "fuck my parents" også er du klar

Lykke til!

schäfersnute*
Sitat av uaexed Vis innlegg
Nei, vet du hva? Nå skal du gjøre som Jonas Gahr Støre er en tilhenger av, dialoq. Snakk med foreldra dine, evnt. få deg litt søvn og tenk over hva du planlegger.

Du planlegger å stikke av fra de som har penger, har et hus og mat, vaskemaskin osv. Du planlegger ett liv som ikke er noen verdig, et liv på rømmen. Et liv på rømmen fra din fortid.

Jeg tror du burde tenke over dette, konsekvenstenkning. Hva er konsekvensene av å rømme?
Jo, der er som følger:
- Foreldrene dine blir fortvilte
- De kan bli skilt hvis de er gift, evnt. flytte fra hverandre om de er samboere
- Føle seg som dårlige menneske, som kan resultere i selvmord
- Kan søke etter deg til de finner deg og gi deg en drabelig omgang juling og husarrest på ubestemt tid
- De bryr seg ikke
- Du får ett ræva liv uten utdannelse
- Du sover på en sofa hos en kompis
- Du spiser grandis hver dag
- Du har lite penger
- Du får dårlig helse
- Du får mareritt
- Du får angst og forfølgelsesvanvidd
- Du får abstinenser
- Du mangler strøm, varme, mat osv. (internett, telefon etc.)

Til slutt, men ikke minst, lykke til.
Ødelegg livet ditt tidlig, kom deg på kjøre (alko & narko).
Vis hele sitatet...
haha må bare få sak det det er vell noe av det mest patetiske inleget jeg har sett her inne.

Hva vet vell du om foreldre sitvasjonen hans a? kansje foreldrene bruker stoff å dette kan hjelpe han å slippe med å begynne selv

at han stikker noen dager å sover på en sofa hoen en kompis hvordan kan det få han til å bli fatig, ikke få utdanelse, leve på grandis, å bli jukie???

vedder på at du er en sån belest bedreviter uten noen form for livs erfaring

tenk på konsekvensene av det a? skal lage ei liste for deg som du lagde for han

-du kommer til å ende opp med klenex å porno til du dør
-du vill ha manko på venner i det sosiale samfunet
-kommer til å enda opp uten dame eller familie

altså kunne holdt på å trekke masse konklusjoner om deg i det evige men faktumet er at jeg ikke kjenner deg å hvet hvem du er eller hvordan din stivasjon er så derfor burde jeg vell ikke gjøre det

og det samme gjelder guttungen her og du kjenner han ikke å vet ikke hvilke stvasjon han er i
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg


-du kommer til å ende opp med klenex å porno til du dør
Vis hele sitatet...
Jeg har sett litt porno på nett (grisen som jeg er) men hva i alle dager er klenex porno?

Nei ikke google. Må du forklare meg i detaljer her.
Sist endret av stagg; 25. september 2011 kl. 20:28.
hehe mente selvfølgelig kleenex og porno:P du vet de vite pepir bitene man puser nesa med eller tørker opp ting med
men ja
Sist endret av dildo-jonny; 25. september 2011 kl. 20:37.
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
hehe mente selvfølgelig kleenex og porno:P du vet de vite pepir bitene man puser nesa med eller tørker opp ting med
men ja
Vis hele sitatet...
My bad. Leste for fort ser jeg. (btw, kleenex slo meg faktisk ikke.)
IRC entusiast
dach's Avatar
Sitat av doomsaier Vis innlegg
de siste måndene har vært et helvetes kjør hjemme.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype? Kan gi oss litt mer forståelse.