Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 661
Fikk netopp tak i noen bikkjebein, har aldri prøvd de før og lurer på hvor lenge rusen kommer til å være
En tommelfingerregel; Effekten (rusen) varer ca like lenge som halveringstiden. Jeg vedder på du klarer å finne ut halveringstiden på xanax selv. Kos deg (:
Sist endret av IneartheDx; 6. desember 2023 kl. 16:23.
Først føles det bra, også blir alt kjedelig. Deretter blir du lett irritabel og sint. Anbefales ikke.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste tre stykker av de beina og jeg husker jeg gikk rundt i sentrum fordi jeg trodde jeg mista heroinen min. Kan tenke deg hvor cp det ser ut med lommelykta helt nedi grusen i over en time uten å finne en dritt. Når jeg kom hjem så lå det på nattbordet. DVS - du blir retard før du aner det.
Uerfaren? Del de opp og prøv litt vent en stund lett og finne ut av. Har tatt hel xanax og glemt hele dagen. Andre ganger har jeg poppa 3,4. Spørs om det er real deal

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
En tommelfingerregel; Effekten (rusen) varer ca like lenge som halveringstiden. Jeg vedder på du klarer å finne ut halveringstiden på xanax selv. Kos deg (:
Vis hele sitatet...
Høres mer ut som rivo men husk ingen reagerer likt på noe!
Sist endret av Olga69; 6. desember 2023 kl. 18:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Olga69 Vis innlegg
Høres mer ut som rivo men husk ingen reagerer likt på noe!
Vis hele sitatet...
Men da er jo denne tråden helt bortkastet.

Dersom alle reagerer forskjellig på legemidler, så kan ingen av oss fortelle hvordan det vil virke for TS.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanor var digg husker jeg... eller rettere sagt husker mildt sagt lite, men har fått høre fra venner hvordan jeg var. Litt xanor eller rivotril og en 6'er med øl var alt som skal til for å plutselig våkne ett eller annet sted og ikke skjønne bæret. Har sonet en 2 års dom som resultat av slike piller og alkohol. Jeg ville ha mer. Takker gudene for at fyren overlevde. 2 år var nok fengsel for min del da jeg er en som faktisk lærer av mine feil. Selv om slik alvorlig sak burde gitt meg mer. Aldri mer piller eller pulver igjen.
Hvis du absolutt må ruse deg så hold deg til naturen(cannabis, sopp, dmt)
Alle legemidler er til for en grunn, og hvis du ikke har grunnen så vil jeg anbefale deg å holde deg borte fra det. Det fucker med kjemien i hjernen din.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan legge til at i edru tillstand så er jeg en rolig, overtenkede, introvert person med mye skamfølelse, dårlig samvittighet, og mye medfølelse.
Slike piller gjorde meg stikk motsatt av dette. Det er digg å slippe skam og dårlig samvittighet for hver minste ting, men det er mye værre å sitte med den skammen og dårlige samvittigheten jeg nå har hver dag. Ta vare på deg selv og gjør heller noe fornuftig med livet ditt.