Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2823
admin må gjerne flytte på denne om den ligger feil men har et par spørsmål jeg tenkte noen her inne kunne svare på bedre en hva jeg klarer og finne ut selv.

situasjonen er slik at en youtuber som nylig har startet opp har begynt og vokse raskt, i en god del av videoene hans så "parodierer" han eller lager "reaction videoer" til noen snåle folk på facebook som tydeligvis driver et selskap og laster opp videoer på den offentlige facebook siden sin.

folka som driver "bedriften" / "motivasjons kursene" fikk opprinnelig mye oppmerksomhet fordi de rett og slett er noen rare karakterer, nå blir de drysset av kommentarer over hvordan denne youtuber'n har driti dem ut nokk en gang.

de reagerer ganske negativt på dette og har sagt at de har snakket med advokat for og saksøke youtuber'n

har de noe grunnlag for og "ta" han på eller er det bare vås de kommer med (hvis vi ser bort ifra at dette mest sannsynelig bare er løse trussler"
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Generelt står retten til satire sterkt. For at det skal vere ulovleg må det grense over mot sjikane. Gitt at dei sjølv publiserer videoer skal det ein del til - stadig omtale er neppe nok.

Så generelt sett? Nope, dei har ikkje ei sak.
Hva heter denne youtubern?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Hva heter denne youtubern?
Vis hele sitatet...
Er Greven på youtube som lager videoer. Regner med det går greit å nevne youtube bruker iogmed han legger videoene ut å vil vi skal se dem
At greven driter ut to benzotroll som er for rusa til å se at de gjør seg til narr for hele youtube er neppe noe retten kommer til å bry seg med, kan ikke i mine villeste drømmer se at de skal komme noen som helst vei med det.