Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1400
Hei fellow freakers!
I og med at vi er så mange som lusker på dette forumet, er det sikkert en god andel av oss som spiller CS:GO.
Jeg tror også at det er en del som driver med betong på diverse third party sider som csgolotto, csgolottolounge, csgodouble, og listen går videre og videre.
Etter å ha blitt sammen og hatt shady samtaler med sketchy selgere og kjøpere fra hele verden, tenkte jeg at det hadde Vært greit med en tråd hvor man kan liste hva man kan vil kjøpe/selge items.
Er det noe demand her for en slik tråd?

Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste denne, men håper admins kan flytte tråden hvor den høres hjemme hvis jeg plasserte den feil
[t] Carambit fn doppler ~~
Har 115k csgodouble coins, og skal bygge bettinginventory. I og med det aldri går å ta ut større kvanta, ser jeg etter noen med betting skins ($6<). Kan ta ut skin med lik pris som motpart tilbyr I skins. Tar også imot vanilla csgo case Keys.