Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1162
Er på utkikk etter noen å spille med, er ganske nybegynner i cs go
spilte mye 1.6 back in the days, er ganske oldschool.
Hei, sendte steamID på PM, spiller ofte og er DMG atm
Hvor gammel er du?
Jeg blir snart 31.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Har du prime og hvilken rank er du nå? Dessverre kan man jo ikke spille sammen hvis rank nivået er for stort. Prime er også et must, har du ikke vill jeg anbefale deg å grinde opp til lvl 21 (tror jeg det er) og koble til telefonnr ditt så du får prime = Mye mindre smurfs og cheatere
Ranken skal jeg nok få opp, med den ligger sånn mid+. Jeg har faceit, så der går det jo annt å spille i lag, jeg er lvl 26 på cs go.

levlet den opp på deathmatch @ dust 2 :P
Sist endret av Ukjentridder; 17. oktober 2017 kl. 19:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Heisann
Jeg leter selv etter noen å spille med. Jeg er 22 år med 5000+ timer i CSGO, vanskelig å finne noen å spille og ha gøy samtidig uten at noen griner eller stopper etter tap. Har 2 brukere og faceit brukere. Spiller mest om kvelden fra 10-12 eller noen dager om morgen.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198019881828/
^hoved brukeren min om noen vil slappe av med chill games elns
Sitat av Ukjentridder Vis innlegg
Ranken skal jeg nok få opp, med den ligger sånn mid+. Jeg har faceit, så der går det jo annt å spille i lag, jeg er lvl 26 på cs go.

levlet den opp på deathmatch @ dust 2 :P
Vis hele sitatet...
Send meg steam profilen din på pm ! Vi er eg god gjeng mellom 25-40-årene som gamer en del