Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 197370
er det noe clan her som drive med bounty split run / rifts? Jeg er lvl70 paragon 36 atm og klare mg t2.
vil bare nevne at nå er det 50% avslag på diablo 3 og reaper of souls.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Et tips jeg fant for sunwuko monks er å binde sweeping wind og mantra til scroll opp og ned. Har kun prøvd et rift men er bra sikker på at scrollen er mindre slitsom. Gleder meg forresten til nye sunwuko settet, virker som et ganske så kraftig set.
Jippi, fikk nettopp The Slanderer med elendige stats men lurer fortsatt på hva som vil være best å rerolle for maks damage har ramaladins å bruke.
Question. Prøvde bane of the trapped med strongarm bracers noe som egentlig skal gi meg 50% damage buff men brukte like lang tid på å drepe ghom uten bot som med gem på. Men når jeg brukte cyclone strike uten bot så reduserte jeg tiden med 5-6 sekunder. Bruker 4 piece sunwuko, vet at bot ikke gir mere skade for klonene men gjelder dette også for pillar of the ancients? utifra det jeg har lest så skal bane of the trapped sette igang strongarm bracers.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av beets Vis innlegg
Question. Prøvde bane of the trapped med strongarm bracers noe som egentlig skal gi meg 50% damage buff men brukte like lang tid på å drepe ghom uten bot som med gem på. Men når jeg brukte cyclone strike uten bot så reduserte jeg tiden med 5-6 sekunder. Bruker 4 piece sunwuko, vet at bot ikke gir mere skade for klonene men gjelder dette også for pillar of the ancients? utifra det jeg har lest så skal bane of the trapped sette igang strongarm bracers.
Vis hele sitatet...
hvordan lvl er gemmet?
Strongarms: Enemies hit by knockbacks suffer 20–30% more damage for 5 seconds when they land.
Ghom er nok for feit. Mao; du får ikke "knockback'a" Ghom, enkelte elite- og- rare mobs.

Har ikke spilt særlig mye med knockback selv, annet en windforce på scoundrel, og er ikke helt sikker på dette. Visse mobs, inkludert Ghom, får hvertfall ikke den visuelle effekten av knockback. Men, siden du sier at du ikke merker forskjell på dmg med strongarms, går jeg ut ifra at han ikke blir påvirket av knockback.

Bane of the trapped gir deg bonus dmg mot slowed enemnies, samt en aura som "slow'er" enemies. At den skal proc'e strongarms tviler jeg sterkt på. Som tooltip sier, gir de bonus dmg mot "knocked back enemies", og ikke "slowed enemies".
Sist endret av Prognisse; 20. desember 2014 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Zyke, 28 tror jeg.

Prognisse, okei da blir det nok så jeg bytter ut strongarms.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da har ny patch blitt sluppet og for oss monker så var det bra patch.
Tenkte jeg skulle legge ut bilde av ancient gearet jeg er mest fornøyd med hittil.
Flow of eternity og torch er veldig fornøyd med foe men synd den ikke er så nyttig, enda.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som spiller i season 2?
Sitat av tmortenk Vis innlegg
Noen som spiller i season 2?
Vis hele sitatet...
Yes sir, straks paragon 500
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Yes sir, straks paragon 500
Vis hele sitatet...
legg meg gjerne til for og kanskje spille litt sammen og slikt ( har bra gear!)

Mortem#2292
Sitat av tmortenk Vis innlegg
legg meg gjerne til for og kanskje spille litt sammen og slikt ( har bra gear!)

Mortem#2292
Vis hele sitatet...
Done

Legge ut min også da, så om andre vil spille så er det bare å adde meg!
JVMyhre#2591
Sitat av Prognisse Vis innlegg
Strongarms: Enemies hit by knockbacks suffer 20–30% more damage for 5 seconds when they land.
Ghom er nok for feit. Mao; du får ikke "knockback'a" Ghom, enkelte elite- og- rare mobs.
Vis hele sitatet...
Strongarm øker skade ved knockback eller ved effekter som drar mobs mot deg. Stemmer nok det du sier om store mobs.
Selv spiller jeg condemn crusader på season 2, med vacuum rune er disse bracerene ideele for meg.
Add Slappyface#2951,DH season 2.
Adda dere begge
Kan adde meg også om du har lyst.. er ganske ny i spillet men har alt lært en hel masse ^^ Gabriella#2261 (spiller Seasonal 2 )
Sist endret av Gabriellabella; 9. mars 2015 kl. 09:48.
Såpekoker av rang
Var det ikke et freak.no community der?

EDIT, jo, det var det. "Norsk Freakforum".
Sist endret av monoid; 9. mars 2015 kl. 11:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noe nytt i Diablo? Hva innebærer Season 2 ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Season 2 innebærer vel ikke så fryktelig mye mere enn non season, men det er andre "seasonal leaderboards", og jeg opplevde å få annet utstyr i season enn i normal.

Det hadde vært kult å komme i kontakt med flere norske spillere. Jeg er DH paragon 700+, bare å adde meg hvis du er interessert i high grifts, jeg liker å pushe, men alt over GR 40 er morsomt.

Hai#2384

EDIT: i season 2 er jeg paragon 600+
Sist endret av Junkie; 27. mars 2015 kl. 19:29.
Kan adde meg, er paragon 516 elns i s2, og mainer crusader support. Vi har alltid en gruppe med en DH og en WD, så en ekstra DH hadde vært fint Min PB i GRifts er 51 på 14:51.

JVMyhre#2591
Nydelig, det er jo helt perfekt, min rekord i 4 player er også GR 51. Adder deg nå.
Godtatt Blir nok ikke noe gaming ikveld, men blir nok noen timer iløpet av helgen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mange som spiller på ps4 her?

Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Mange som spiller på ps4 her?
Vis hele sitatet...
Hmm, bare første setningen som kom med tydeligvis, så prøver igjen. Dette second season greiene, hva er egentlig det? Er det noe man må gjøre for å gå over i second season eller er det etter patch?

Her om dagen endte jeg opp med en paragon lvl700+ midt i en lvl180 eller noe great rift. Plutselig gikk jeg opp fra 207 paragon til 331 med monken min. Er dette normalt? Ble drept av et slag av de beistene der inne mens han andre slakta dem på et treff. Syntes bare det var weird og gå opp så mange levler på 5 min eller noe. Føler liksom ikke at jeg har fortjent det, hehe.
Sist endret av NodSquad; 15. april 2015 kl. 17:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå har tredje sesongen startet. Det virker mere interessant enn S2, med flere ekslusive items, legendary gems og noen nye bounties. Dette blir til tilgjenglig for alle når sesongen avslutter.

For demon hunter har det blant annet kommet en off-hand som heter "Dead Mans Legacy", den gjør at multishot treffer 2x på monstre med under 5X% helse. Dette gjør det enklere å drepe rift gurdian med multishot i høye grifts. Det har også kommet en oppdatert versjon av våpnet "Natalya Slayer" som nå innhear Rain of Vengance-bonus.

Annet enn dette vet jeg ikke så mye, er sikkert mye rart til de andre klassene også.
Sist endret av Junkie; 16. april 2015 kl. 11:32.
Den mest interessante oppdateringen for min del er at Wizard endelig er mulig å bruke i høyere GRifts. Jade set for WD har også blitt buffet så det holdt.
Sitat av Hai Vis innlegg
Annet enn dette vet jeg ikke så mye, er sikkert mye rart til de andre klassene også.
Vis hele sitatet...
Den viktigste endringen er introduksjonen av helt nye sett for alle klassene, og oppdatering av gamle sett. Dette åpner for helt nye spillestiler og bruk av andre skills.

For DH kan man nå bruke Natalya's og strafe til å redusere cooldown på Rain of Vengeance såpass raskt at man kan bruke den om og om igjen. Dette tillater en mye mer aktiv spillestil enn Marauder og sentries, og gir et veldig friskt pust til spillet. Det er også en ekstremt effektiv spillestil på Torment 6, og det er en video av en fyr som fullførte en T6-rift på ~44 sekunder med denne setupen.

I tillegg la de til et nytt sett som øker skaden til multishot basert på hvor mye discipline du har. Sammen med quiveren du nevner så oneshotter denne alt du ser på i T6, og den gjør det sterkt i Greater Rifts. Man må derimot lære seg noen overlevelsesteknikker som man slapp med Marauder 6-set...

Natalyas-endringene skal være retroaktive på non-season også om jeg ikke husker feil, men de nye settene er ekslusive for Season 3.
Jeg har Unhallowed Essence settet på non-season, fikk iløpet av min første time etter 2.2 patchen.
Sitat av Hai Vis innlegg
Jeg har Unhallowed Essence settet på non-season, fikk iløpet av min første time etter 2.2 patchen.
Vis hele sitatet...
Ok, da er det kun quiveren og et par andre ikke-set-items som er ekslusive. Det er forhåpentligvis nok insentiv for noen å lage seg en season-char
Er bare noen items, men quiveret er ganske essensielt for at Unhallowed Essence skal fungere uten en Kridershot. At multishot hitter dobbelt på targets under 60% hjelper ganske mye på rift guardians i greater rifts.

Synes seasons generelt sett er mye mer interessant å spille enn non-season. Selv var jeg heldig og fant meg en ancient Kridershot her om dagen. Har ikke testet den så mye solo enda, men tok en 46 grift ganske greit.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vil "streves" litt med ubers? atm har jeg 9 maskiner av hver og søker folk med tja, 2 av hver maskin. Tar tid og få tak i nøklene så er ikke så grei at jeg spanderer de bort Send meg en melding med battletag eller skriv den i tråden så adder jeg deg. Mulig jeg ender opp med færre maskiner hvis jeg finner noen in-game.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har tenkt å spille over snittet mye når neste sesong kommer? Jeg kunne tenkt meg å blitt med 3 andre som vil pushe paragon levels og grifts så raskt som mulig. Er åpen for å prøve alle klasser
PM meg hvis du har superlyst til å joine en paragon 725 Dart WD/Krider DH. Lyst til å sette opp en tøff liten gjeng med crusader, monk, natalya dh og en wiz for noen raske 40-48 Grifts, gjerne 55+ også
Sist endret av wat; 4. august 2015 kl. 02:50.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har 40 maskiner til hellfire amulett crafting nå som jeg tenkte at noen kanskje vil hive seg med på.
Brukernavnet mitt er HappyF00L#2324 .
Blir ikke brukt før den nye patchen går live om noen dager da og det har ikke noe å si om du har materiale selv eller hvilken paragon du er.

Hvis du tenker å adde meg kan du sende meg en meldig med freak eller noe sånt slik at jeg ser at det ikke er noen som skal selge meg gull eller rask paragon leveling.
Kjøpte meg D3uee til Ps4 her om dagen, ser at det er ikke så lett og finne online games, har også lest at det for det meste er hackere/Cheaters online på Ps4 uansett, så var klar over det før jeg kjøpte det

Det jeg lurer på er om det er noen som vil spille litt sammen?

Spiller HC, har en på lvl 25 nå, men fra før av på pc så har jeg paragon lvl 235 i Hardcore.

Send meg en Pm hvis du vil at jeg skal legge deg til
Sist endret av Wuddley; 28. august 2015 kl. 08:51.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dæven, det har vært en god sesong så langt!
Jeg startet første dag og var oppe i paragon 600 relativt fort. Klarte også å skaffe en av de beste Gavelene i EU veldig fort, men gikk lei av HOTA-buildet og tok et par uker pause.
Er tilbake nå, nesten paragon 800 med helltooth-wd, chicken-wd, carnevil-wd, support-barb, hota-barb og u6-monk. Pusher for å havne på Wall of Fame 4-man med en god og hyggelig Europeisk clan. Vi klarte å komme oss til 500 plass 3-man uten å prøve, så det kan bli en heftig sesong for vår del!

Hvordan går det med dere andre?
Jeg gav meg på paragon 669 med en full ancient Ulianas Monk og en XP support Monk. Pushet aldri noe, bare farmet items og XP på GR65-ish. Ble lei for en måneds tid siden og har ikke startet spillet siden :P
Fullførte siste del Season Journey (Guardian), og så ga jeg meg rundt da haugevis med folk fikk permaban for å ha testet ut hellfire-exploiten. Skuffet over at Demon Hunter var så dårlig denne sesongen. Hadde en som var nærmet perfekt gearet til UH6, men sleit skikkelig med å få ned GR60 solo (på Paragon ~600). Endte opp med å lage en Witch Doctor, som hadde så lite problemer med det samme at det nesten ble flaut. Dette med dex-ringer og ingenting ancient. Eneste minuset er at de lagger ned grupper.

Natalya's-specen for DH var ikke noe særlig for håndleddet mitt, så det utgår enn så lenge. Håper på bedre alternativer neste sesong!
Nesten paragon 600, ble lei for noen uker siden. Men er med å spille viss noen skulle være keen. send en pm bare
Sist endret av tmortenk; 23. oktober 2015 kl. 09:57.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sååå.. Hvem er klare for ny season til fredagen? ^^
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Sååå.. Hvem er klare for ny season til fredagen? ^^
Vis hele sitatet...
Jeg er! Vet du når på dagen sesongen starter?
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Jeg er! Vet du når på dagen sesongen starter?
Vis hele sitatet...
Mener det er klart 18.00. Hvertfall vært det de siste gangene.
Hvilken klasse er spådd å være sterkest i denne metaen? Barb?
Litt usikker, mener det er Wizard og Barb.
Er det softcore eller hardcore det går i ?
Blir nok softcore på meg, liker å kunne pushe høye grifts, noe som blir vanskelig om en mister alt hvis du dør.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ser det har dabbet av helt på tråden her, men er det fortsatt folk som spiller? I det siste har patch 4.2.1 kommet, og Season 6 er i gang er fullt.

Nyeste patch var for det meste nye items, inkludert en hel del vanity items. Her snakker vi et godt utvalg transmog items, omtrent 20 nye non-combat pets, 2 nye sett med vinger som kan droppe (Falcon Wings og Cosmic Wings for de som ønsker seg dem) og visstnok en Pennant som ingen spillere har funnet ennå!

Selv har jeg nettopp gjort meg ferdig med alle seasonal journeys, så nå er det over til å se hvor høyt jeg klarer å pushe Demon Hunteren min.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som blir med på s7 start, laget ett team og pulle en allnighters?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som er med på skype og diablo 3 inatt? Starta igjen for par dagersiden lvl 40
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Stemmer det at sesong 12 starter i morra på ps4?