Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1568
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg finner ingen god informasjon om dette på internett. Er det stort sett verdt det selv om det ikke er metamfetamin eller i krystallisert form? Det kan være placebo, men de typene jeg har hatt som jeg har vært ganske sikker på at er skikkelig potent metamfetamin så kan det røykes lett som bare det, det bobler og damper og man får den flotte rush-feelingen uten å måtte brenne noe. Når det smaker bitttert og røykaktig så kaster jeg folien og bytter med ny.
Røyking av amfetamin smaker svidd plastik og lukter likedant.
Mener at amfetaminen har en bedre og lengre virkning av å snorte elr droppe. Selv blir man tåkete og mer stuka i skallen av og røyke amf, noe jeg ikke vil oppnå med akuratt dette stoffet.

Rusen varer adskillig lengre ved og snorte enn å røyke imo.
Sist endret av Potetplanteren1; 12. april 2020 kl. 15:40.
The world is my enem
Jeg har alltid hatt inntrykk av at det ikke er mulig å røyke amfetamin med tanke på at det da er i "salt" form. Kan ta kokain som eksempel , kokain kan ikke røykes som det er men man kan gjøre en prosess med pulveret som forandrer kokainen til base da kan det røykes. Så enten er det placebo effekt eller så er det methamfetamin du har røykt...
R.i.p 23.04.2021
Methamf kan røykes,Vanlig racemisk amfetamin nei.