Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1784
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei alle medfreaks,

Har blitt litt mye kokain i det siste og ser at det begynner å gå ut over jobben. Prøver å kun holde det til fredag/lørdag men som vi alle vet går ikke alt etter planen.
Noen tips til å komme ned og ikke ligge/sitte våken og ha lyst på mer hele natten? Helst Også sove litt slik at jeg i hvert fall er funksjonabel dagen etter.

Hvis jeg først tar blir det som regel mellom 0,5 og 1 gram og avslutter rundt 22-23 tiden.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol eller benzo?
Anonym bruker
"Gul Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hver helg er mye, og det ødelegger hjernen og hjernecellene. Et år rusfri vil begynne å normalisere hjernen din igjen

https://hypnothai.wordpress.com/2012...caine-addicts/

Tips for å lande er benzo, men tips for å reparere er å holde seg vekk fra kokain.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ts: bruker ikke hver helg, men prøver å holde meg til maks annenhver og enten fredag eller lørdag, ikke begge, men blir noen ganger vanskelig når kompiser spør om jeg vil være med på en random onsdag feks.
Jeg er den som bruker minst i vennegjengen.

Er ikke så kjent i pilleverden, når du sier benzo så sier ikke det meg alt for mye. Hender jeg får noe sobril eller valium av han ene kompisen, som funker litt sånn av og til. Kommer kanskje an på dosene?

Når det kommer til alkohol er jeg ikke så glad i det, det vil vel neppe hjelpe med formen dagen etter heller? Kan vel også bli problematisk med promille?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta å prøv amfetamin en dag så skjønner du fort hvor idotisk og tafatt kokain er ass... liksom du sitter ikke kl 12 på natta å drikker kaffe å klager på at du ikke får sove... Har du virkelig et problem med kokain som du vil bli kvitt så sletter du kontaktene du har på tlf din hvor du kan skaffe det og setter deg i en situasjon hvor du ikke får skaffa...
Anonym bruker
"Gul Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ts: bruker ikke hver helg, men prøver å holde meg til maks annenhver og enten fredag eller lørdag, ikke begge, men blir noen ganger vanskelig når kompiser spør om jeg vil være med på en random onsdag feks.
Jeg er den som bruker minst i vennegjengen.

Er ikke så kjent i pilleverden, når du sier benzo så sier ikke det meg alt for mye. Hender jeg får noe sobril eller valium av han ene kompisen, som funker litt sånn av og til. Kommer kanskje an på dosene?

Når det kommer til alkohol er jeg ikke så glad i det, det vil vel neppe hjelpe med formen dagen etter heller? Kan vel også bli problematisk med promille?
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt veldig ofte forhold til skadene det gjør på hjernen, det opprettholder en avhengighet og ødelagt dopaminproduksjon, og vennegjengen din kommer til å ende opp suicidale, enda mer rusavhengige eller dæve om de fortsetter med denne stilen.

Ja valium hjelper deg ned fra rusen og til å få litt ro og søvn, rivotril også men ta bare en halv og ikke mer enn 1mg.