Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1890
Rivo og speed, dårlig kombo eller går det fint?
Stort sett dårlig kombo.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du utdype?
Og er det stor forskjell på virkning av rivo og xan?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk 2år og 3 måneder i dom for handling begått i rus på rivotril og amfetamin. Aktor lå ned påstand på 6år og 8 måneder.
De to andre som var med på å kreve pengene, var også ruset på samme drite
Vis hele sitatet...
Nettopp skrevet på tråden "dummeste du har gjort på....."

Så det er nok en risky combo.

Usikker på om rivo og xan er like gale
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oi ok. Har pleid å bruke xan for å lande på speed. Men da er det vel verre med rivo
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du utdype?
Og er det stor forskjell på virkning av rivo og xan?
Vis hele sitatet...
Rivo er mere langvarig, synes det funker best dagen etter inntak.. Rivotril gjør at du blir så bortreist og sløv at du gir faen i alt og finner på mye dumt. Makka gir deg energien til å gjennomføre.

Dere som må bruke benzo for å lande på speed, er det pga at dere har gått våken over flere døgn? Før når jeg tok makka (lenge sia) så hadde jeg aldri noe bruk for benzo for å lande, men da sov jeg på natta som vanlig også.
Sist endret av NokErNok; 20. mai 2022 kl. 02:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vred Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Rivo er mere langvarig, synes det funker best dagen etter inntak.. Rivotril gjør at du blir så bortreist og sløv at du gir faen i alt og finner på mye dumt. Makka gir deg energien til å gjennomføre.

Dere som må bruke benzo for å lande på speed, er det pga at dere har gått våken over flere døgn? Før når jeg tok makka (lenge sia) så hadde jeg aldri noe bruk for benzo for å lande, men da sov jeg på natta som vanlig også.
Vis hele sitatet...
Hvis du sitter innabords med 5 gram med speed, så er det ikke mulig å sove før man går tom og har gått 12-24 timer uten. Selv så brukte jeg aldri benzo, men angrer litt da det kanskje hadde spart meg for mye hodebry og psykiske problemer.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja jeg pleier å bruke Benzo for å lande når jeg trenger det. Går ofte 2-3-5 dager uten søvn og minimalt med mat på aktivt bruk av speed. Så da trenger jeg noe som hjelper meg å lande for å ikke bli helt galn.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Rivo er mere langvarig, synes det funker best dagen etter inntak.. Rivotril gjør at du blir så bortreist og sløv at du gir faen i alt og finner på mye dumt. Makka gir deg energien til å gjennomføre.

Dere som må bruke benzo for å lande på speed, er det pga at dere har gått våken over flere døgn? Før når jeg tok makka (lenge sia) så hadde jeg aldri noe bruk for benzo for å lande, men da sov jeg på natta som vanlig også.
Vis hele sitatet...

Skjønner det er mange som blir helt borte, ganske hissig og gjør mye dumt på rivo. Noen som har noen tanker eller vet hvorfor man blir sånn? Er det normalt å reagere sånn på det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner det er mange som blir helt borte, ganske hissig og gjør mye dumt på rivo. Noen som har noen tanker eller vet hvorfor man blir sånn? Er det normalt å reagere sånn på det?
Vis hele sitatet...
Vet ikke, da jeg brukte benzo var jeg ganske rolig å ikke agressiv. Kunne ligge i noe som ligna koma i 3 dager å da er man ikke istand til å sloss eller å stjele akkurat. Men de fleste jeg kjenner som har brukt rivotril og spess sammen med amf har ofte stjælt og havna i bråk. Kanskje jeg er heldig, blir egentlig roligere av det meste av rusmidler med unntak av da jeg er dritings eller har tatt kola, men nå har jeg ikke tatt kokain på mange år heller.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Vet ikke, da jeg brukte benzo var jeg ganske rolig å ikke agressiv. Kunne ligge i noe som ligna koma i 3 dager å da er man ikke istand til å sloss eller å stjele akkurat. Men de fleste jeg kjenner som har brukt rivotril og spess sammen med amf har ofte stjælt og havna i bråk. Kanskje jeg er heldig, blir egentlig roligere av det meste av rusmidler med unntak av da jeg er dritings eller har tatt kola, men nå har jeg ikke tatt kokain på mange år heller.
Vis hele sitatet...
Ja egentlig heldig du da. Jeg gikk på rivo en stund for lenge siden, da det var tørke på xan osv. men ble jo helt skudd i hode og oppførselen av det
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir en deppa zombie av rivotril alene, helt jævlig følelse av å være grøt i hjernen og ingenting er interessant eller gir mening MED MINDRE jeg har amf innabords, du mister en del hemninger som kan gjøre at det blir lettere å stjele eller rane folk f.eks. Men det kommer helt an på situasjonen din og ofte har det mye med hvilken person du er fra før, det er ikke sånn at du mister totalt begrepet på rett og galt bare for at du har tatt benzo og speed, men det er absolutt lettere og gjennomføre kriminelle handlinger under den komboen.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jeg pleier å bruke Benzo for å lande når jeg trenger det. Går ofte 2-3-5 dager uten søvn og minimalt med mat på aktivt bruk av speed. Så da trenger jeg noe som hjelper meg å lande for å ikke bli helt galn.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri skjønt dette med speed å gå våken lenge, hvorfor gjør folk det? Jeg synes det er helt jævlig og finner det ikke digg i heletatt. Nedtur, paranoia osv etter et par døgn våken er det ikke verdt i mine øyne.
Anonym
Trådstarter
29 4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har aldri skjønt dette med speed å gå våken lenge, hvorfor gjør folk det? Jeg synes det er helt jævlig og finner det ikke digg i heletatt. Nedtur, paranoia osv etter et par døgn våken er det ikke verdt i mine øyne.
Vis hele sitatet...

Nei er ikke så lett å forså hvorfor noen velger det. Føler selv det er ganske jævlig noen ganger da nedturen kommer å alt som følger med den. Men tror det har noe med at man blir avhengig/besatt av det. Uansett om det kan være jævlig så er det vanskelig å slutte. Til slutt blir det til for noen at man bare må ta det uansett, klarer ikke slutte. For min del begynte det som en rømningsvei fra meg selv, og nå klarer jeg bare ikke la være å ta. Blitt litt som en form for selvskading for meg vertfall.
Å er så alt for lett å bare ty til å ta det når ting blir vanskelig, da det er blitt en rømningsvei. Hvis det ga noe mening. Dette er vertfall mine tanker og erfaringer.
Rusmessig er det en utrolig fin kombinasjon. Du er trygg og avslappet, våken og klar. Du har ingen bekymringer fordi du er på rivotril, og du har selvtillitt, gjennomføringsevne og stå på-vilje fra amfetamin. Men ruset er du jo, fordi det ligger i mennekets natur å skulle føle seg litt ubekvem, og er du på en slik blanding så bil det sosiale livet ditt dø ut raskt.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er forøvrig helt mulig å ta halvfornuftige doser (1 - 6 mg) rivotril og fungere fint i alle normale sammenhenger som ikke krever rask reaksjonstid. Det er tydeligvis veldig individuelt hvordan man takler fravær av angst og hemninger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er forøvrig helt mulig å ta halvfornuftige doser (1 - 6 mg) rivotril og fungere fint i alle normale sammenhenger som ikke krever rask reaksjonstid. Det er tydeligvis veldig individuelt hvordan man takler fravær av angst og hemninger.
Vis hele sitatet...
Tar jeg 6mg rivotril s[ vil jeg ikke bare mangle sosiale heminger, folk vil slite med å forstå hva jeg sier. 2mg er nok til å være helt åpenbart rusa for de fleste. :P
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Tar jeg 6mg rivotril s[ vil jeg ikke bare mangle sosiale heminger, folk vil slite med å forstå hva jeg sier. 2mg er nok til å være helt åpenbart rusa for de fleste. :P
Vis hele sitatet...
2mg for å være åpenbart rusa, kanskje til og med over ett par døgn i tillegg!

Har en kompis som fikk 6x2mg Rivotril her for en stund siden. Kompis spiste jo selvsagt alle omtrent samtidig. Utrolig nok hendte det ikke noe sykt, men han var i en mental tilstand nærmere en uke etterpå som hadde fått alvorlige konsekvenser i mitt gamle "nabolag". Spydig og kalkulert, skikkelig ekkel oppførsel. Men, siden jeg ikke lenger "tar på meg" irettesettelser og innkrevinger, slapp han usannsynlig billig unna!

Benzo i seg selv går som regel lenge bra, men med en gang alkohol og/eller amfetamin blir ønsket velkommen inn i blandingen, tar ting fort en brå uventet vending