Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2014
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I forbindelse med det ble også mobiltelefonen min (iPhone) tatt ifra meg, noe som ble levert tilbake cirka en uke senere. Jeg hadde ikke noe kode/passord på den tiden og jeg har hørt de ofte lagrer mye av innholdet til en database før de leverer tilbake mobilen.

Hvor lenge har de lovt å oppevare dette? Jeg blir ukomfortabel av tanken at de kanskje har nakenbilder av meg lagret hos politiet. Blir dette slettet etter en stund? Saken min er jo avsluttet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I forbindelse med det ble også mobiltelefonen min (iPhone) tatt ifra meg, noe som ble levert tilbake cirka en uke senere. Jeg hadde ikke noe kode/passord på den tiden og jeg har hørt de ofte lagrer mye av innholdet til en database før de leverer tilbake mobilen.

Hvor lenge har de lovt å oppevare dette? Jeg blir ukomfortabel av tanken at de kanskje har nakenbilder av meg lagret hos politiet. Blir dette slettet etter en stund? Saken min er jo avsluttet.
Vis hele sitatet...
Heh, hvor lenge de har lov og hvor lenge de faktisk lagrer det. Ikke hold pusten
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurt å ha kode på mobil når du har nakenbilder av deg selv.
Men politiet er ikke så flinke på å holde regel så om det et lov å ha det lagret i feks 1 månde, så bi de sikkert å det lagret i 1 år.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet har kun lov til å lagre det som er relevant for saken. Det betyr at nakenbilder og ting som ikke har med narkostraffen å gjøre ikke er lagret.
Ting relevant for saken er lagret for alltid hvis du blir dømt, men slettes hvis du blir frikjent eller saken henlagt.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurt å ha kode på mobil når du har nakenbilder av deg selv.
Men politiet er ikke så flinke på å holde regel så om det et lov å ha det lagret i feks 1 månde, så bi de sikkert å det lagret i 1 år.
Vis hele sitatet...
Jeg lærte det den harde måten.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Politiet har kun lov til å lagre det som er relevant for saken. Det betyr at nakenbilder og ting som ikke har med narkostraffen å gjøre ikke er lagret.
Ting relevant for saken er lagret for alltid hvis du blir dømt, men slettes hvis du blir frikjent eller saken henlagt.
Vis hele sitatet...
Hva hvis jeg får påtaleunnlatelse (ruskontrakt)?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Altså, ting som er relevant for saken, blir det lagret for alltid hvis jeg får påtaleunnlatelse?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså, ting som er relevant for saken, blir det lagret for alltid hvis jeg får påtaleunnlatelse?
Vis hele sitatet...
Nei det gjør ikke det, mener å huske de har lov til å lagre det i 6mnd.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Nei det gjør ikke det, mener å huske de har lov til å lagre det i 6mnd.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, da føler jeg meg litt bedre. Da kan jeg sove på nettene uten å være redd for at politiet titter på titsene.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar, da føler jeg meg litt bedre. Da kan jeg sove på nettene uten å være redd for at politiet titter på titsene.
Vis hele sitatet...
De har 6mnd på å stirre og det er nok til å laget seg et evig bilde i hodet.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor gammel er du?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare å ta bilde av bildet på tlf med sin egen tlf så har de bildene for evig og alltid ☺
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
18 år

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare å ta bilde av bildet på tlf med sin egen tlf så har de bildene for evig og alltid ☺
Vis hele sitatet...
Skulle til å si at det var ulovlig, men korrupt politi er ikke nytt