Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 6186
Hei folkens!

Jeg har satt meg ned med gitar, piano og fuglekvitter og kokt sammen litt musikk!

Er sikker på at det er noen av dere freaks som liker dette, så hadde vært kult om du ga det en lytt!

BIRDS

Si meg gjerne hva du syns! Både positivt og negativt er velkommen
Likte den veldig godt, håper det går greit at jeg laster ned og bruker denne som alarm-lyd, syntes dette hørtes ut som noe som kan være veldig behagelig å våkne til.
Ga meg en veldig positiv følelse, har du drevet med musikk lenge?
Kult, takk!
Bare å laste ned og ha som alarmlyd, du kommer mest sannsynlig til å bli skikkelig lei da, men men. Jeg har holdt på med musikk i 6 år ca.
Takk og tror ikke jeg kommer til å gå lei med det første, hører dessverre alt for lite på musikk, blir for det meste når jeg kjører bil, og da går stor sett i radio.
Har hørt på flere nå og liker det jeg hører, mye bra, men «Boii» ble litt slitsom for mine ører, ble litt for mye "frem og tilbake" mellom høyttalerne.
Liker stilen din, stå på videre.
Det her var amazing, rett og slett. Jeg elsker Røyksopp, og fikk ekstreme vibber til de av låta! Så også at du hadde tagget Røyksopp, så da regner jeg med at du har hentet inspirasjon fra de.

Lager du et album i samme stil så blir jeg bokstavelig talt å kjøpe det, og jeg kjøper ca aldri musikk. Dette er noe av det beste jeg har hørt fra en norsk musikkprodusent i hele mitt liv. Rett og slett en helt perfekt låt.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Det her var fett! Good shit
Dette var meget bra. Virkelig etter min smak. Ser det blir trekt paralleller til Røyksopp og det er jeg enig i. Likte spesielt Atari-lyden på slutten.

Fortsett med musikken!
Oi, trodde tråden hadde dødd, men så ble jeg møtt av alle de fine kommentarene her. Tusen takk alle sammen. Ja, røyksopp en helt klart en inspirasjon. I alle fall i denne sangen. Et album er på vei, riktig nok er ikke alle sangene i samme stil. Tror ingen er i samme stil/sjanger, hehe.

MeTheWall: fikk du lastet ned? ser den ikke har stått på "downloadable".
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Til å være fan av litt hard og "slem" musikk, synes jeg dette er helt rått!
Hadde dette kommet i butikken, hadde jeg virkelig kjøpt det Jeg kjøper heller sånn ca. aldri musikk. Jeg kan huske å ha kjøpt 3 cd-er i hele mitt liv. Første var Wig Wam, andre Cornelis Vreeswijk, og sist men ikke minst: Madrugada.
Sitat av Kaffemannen Vis innlegg
MeTheWall: fikk du lastet ned? ser den ikke har stått på "downloadable".
Vis hele sitatet...
Jada, har våknet til den flere ganger allerede, og den gir en veldig fin start på dagen.
Si fra når du slipper albumet, for da kommer jeg til å kjøpe det.
Sist endret av Veggen; 2. oktober 2014 kl. 18:54.
Hehe, gøy å høre! Skal si ifra her når album er ferdig!
Har drevet på musikk selv i en brorpart av livet mitt, og kan lett si jeg har sjeldent de store forventningene. En ting kan være at det er en bra sang. Noe annet kan være at det er bra produsert. Men ingenting slår når en selv blir inspirert av musikken. Låta di vil jeg si er en av de sistnevnte. Det vil jeg si er på et helt annet nivå. Jeg har med en gang lyst å plukke opp gitaren og prøve å lage noe liknende. Gratulerer, det skjer ikke ofte. Og takk. Dette er sjelden god vare.

Ps. Jeg spytter lett noen kroner hvis du har en bandcamp med noen av låtene dine i WAV/FLAC.
Yaman og Skeetonez: Tusen takk! Jeg setter stor pris på at folk liker musikken, det inspirerer meg. Bandcamp med fullstendig album kommer når jeg har ferdigprodusert og mikset en del prosjekter jeg holder på med. I mellomtiden skal jeg laste opp musikkvideoen en kompis av meg har lagd! Musikkvideoen!
Sitat av Kaffemannen Vis innlegg
Yaman og Skeetonez: Tusen takk! Jeg setter stor pris på at folk liker musikken, det inspirerer meg. Bandcamp med fullstendig album kommer når jeg har ferdigprodusert og mikset en del prosjekter jeg holder på med. I mellomtiden skal jeg laste opp musikkvideoen en kompis av meg har lagd! Musikkvideoen!
Vis hele sitatet...
Dette oser det kvalitet av. Helt alvorlig, dette må distribueres på en eller annen måte.
Sitat av reklame Vis innlegg
Dette oser det kvalitet av. Helt alvorlig, dette må distribueres på en eller annen måte.
Vis hele sitatet...
Helt enig, musikken er helt magisk og musikkvideoen var det også klasse over. Mulig det beste jeg har ført av musikk delt på freak til dags dato.

Følger deg på Tube Kaffemannen, håper å høre mer musikk fra deg fremover!

Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Helt enig, musikken er helt magisk og musikkvideoen var det også klasse over. Mulig det beste jeg har ført av musikk delt på freak til dags dato.

Følger deg på Tube Kaffemannen, håper å høre mer musikk fra deg fremover!
Vis hele sitatet...
Kan legge med at Sentimentalhospital sangen til Losurdo også er bra, ikke like feelgood som Birds men helt klart verdt å høre.
Sist endret av Noxaran86; 8. oktober 2014 kl. 13:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tusen takk begge to!
@ Noxaran86 Du holder deg nok bedre oppdatert på soundcloud, sjeldent jeg legger ut ting på youtube egentlig.

soundcloudlink

reklame@ Vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram for å få den distrubuert, tror businessmannen i meg mangler
Sist endret av Kaffemannen; 8. oktober 2014 kl. 16:00.
Pleier som oftest ikke å like musikk som blir posta på Freak, men dette var bra! Hadde det vært mulig å få en download link med høy kvalitet?
Helt enig med deg @onClipEvent. helt samme her og. men dette føler jeg er den perfekte slappe av sangen. Stå på, utrolig bra!

Edit, ser ut til at jeg ikke får lastet den ned, noen muligheter der? vil ha den helst på Spotify
Sist endret av DustMan; 8. oktober 2014 kl. 18:35.
Sitat av Kaffemannen Vis innlegg
Tusen takk begge to!
@ Noxaran86 Du holder deg nok bedre oppdatert på soundcloud, sjeldent jeg legger ut ting på youtube egentlig.

soundcloudlink

reklame@ Vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram for å få den distrubuert, tror businessmannen i meg mangler
Vis hele sitatet...
Last opp musikken din(især denne låta) på www.nordicrecords.no :-)
Helt sjef! Stå på!
Funker det her da!Likte det
Nå har jeg gjort låten downloadable https://soundcloud.com/losurdo/birds :=)

Om dere liker musikken kan dere jo like facebooksiden, skal prøve å holde den oppdatert!
Facebookpage

@reklame, synes det virker litt shady at jeg "selger" rettigheter til mine egne sanger osv, liker ikke den tanken. Men skal sjekke ut litt nærmere!
Sist endret av Kaffemannen; 13. oktober 2014 kl. 14:46.