Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2691
Halla, jeg var nylig ute med to kompiser. Vi hadde vært nede ved et vann med sånn 20-25 stk og kost oss med grillmat og drikke. Det begynte å bli sent så vi måtte dra hjem. Når vi ventet på bussen ved terminalen kom det en ka bort til oss som var 2-3 år eldre enn oss. Han kjente han ene vennen min og vi snakket litt. Plutselig drar han opp en snusboks med 3 bæggere i og lurte på om vi ville ha noe. Jeg hadde lenge hatt lyst til å prøve det så jeg kjøpte det for 500. Så i går var jeg og 10 andre oppe i skogen og grillet, jeg dro frem weeden (det var grønt btw) og begynte å røyke det i sånn metallpipe. Etter sikkert 30 min og 50 drag begynte jeg å merke at alt liksom svartnet i noen sekunder og så etterhvert ble alt klart igjen. Jeg begynte å merke at øynene mine ble tunge, liksom sånn at det var vanskelig og ha dem oppe, men hver gang jeg lukket øynene begynte jeg og blunke sånn skikkelig fort og lenge, jeg klarte liksom ikke kontrolere det. Jeg satt meg ned og begynte bare å merke at hodet mitt falt ned mens jeg hadde et "blunkeanfall" også nå jeg fikk hodet opp igjen begynte jeg liksom og dra det mot høyre en stund. Jeg begynte å tro at trærene i skogen var mennesker og alle bare overso meg liksom. Jeg fikk sykt lættis en gang av bålet, men ikke noen spesiell gladfølelse som det jeg skule tro man fikk. Etter en time begynte vi å dra hjemover. Alt jeg husker fra veien ned var at jeg måtte hele tiden konsentrere meg fordi alt folk sa kom liksom som et ekko inni hodet mitt og jeg hadde så sinnsykt "dejavu". Når vi var ute av skogen husker jeg at jeg fikk blunkeavfall igjen men denne gangen dro nesen min seg oppover også. Det værste var at nesen min gikk sånn opp og ned i sikkert 1 time og 30 min uten at jeg fikk kontrolert det. Så dro vi bare hjem til kompisen min og la oss. Jeg innså nettopp at når jeg skriver det høres det ut som en helt vanlig high...
Såå til spørsmålene
1: Er det fordi dette er første gang?
2: Er det sånn et vanlig high skal være? For isåfall er jeg skuffet
3: Tror dere det kan være noe syntetisk møkk?
4: Er det normalt og måtte ta så mange drag?
Takker for svar
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Å få virkning av THC ved førstegangsbruk er unormalt, men det hender, normalt må man prøve det 3-4 gang før man får ordentlig virkning av det. Antakelig fikk du det fordi du tok så mange drag, normalt vil man få god funk av 0.2-0.4g, avhengig av hvor innrøyket man er selvfølgelig. Din high som du beskriver her høres normal nok ut, men kan være en antydning til at du har grønnet iogmed at du tok så mange drag og følte deg litt uvel. Du vil antakelig få en bedre high om du røyker et par gang til, og kanskje ikke like mye. At det var noe syntetisk du fikk er heller usannsynlig, da dette kommer i pulverform og det er ikke særlig hensiktsmessig og blande det i salgsvare.
Trådstarter
7 0
Sorry for at det er mye skrivefeil her. Dette er mitt første innlegg. Jeg hadde egentlig skrevet om hele teksten men den lar meg ikke forandre det..
Sist endret av Nugget99; 1. mai 2014 kl. 23:53.
1: Kanskje
2: nei
3: neppe
4: nei
Trådstarter
7 0
Sitat av Zyke Vis innlegg
Din high som du beskriver her høres normal nok ut, men kan være en antydning til at du har grønnet iogmed at du tok så mange drag og følte deg litt uvel.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med grønnet? Sorry, men jeg er helt n00b
Sitat av Nugget99 Vis innlegg
Hva mener du med grønnet? Sorry, men jeg er helt n00b
Vis hele sitatet...
Å grønne er et uttrykk som brukes når du røyker hasj, og blir uvel, spyr og lignende. Sikkert flere ting i begrepet, men det er sånn jeg har oppfatta det i det minste.
Var det alkohol innvolvert? Vet det slår ut med weed, da forskjellig fra person til person.

Det med blunkingen er ikke like normalt, men jeg har fått litt av det samme. Det kan være små "ticks" eller "leamus", som noen kaller det på godt norsk. Små rykninger i øyelokkene.
Trådstarter
7 0
Sitat av Mesias Vis innlegg
Var det alkohol innvolvert? Vet det slår ut med weed, da forskjellig fra person til person.

Det med blunkingen er ikke like normalt, men jeg har fått litt av det samme. Det kan være små "ticks" eller "leamus", som noen kaller det på godt norsk. Små rykninger i øyelokkene.
Vis hele sitatet...
Nei, det var ikke alkohol involvert. Jeg drikker ikke og har da funnet ut at dette er en alternativ rus.

Det kan ikke sammelingnes med leamus siden det var på en måte jeg som startet det, men når det først startet var det umulig og stoppe.Øyelokkene gikk også helt igjen
.... 50 trekk på 30 min? har du røyka ett helt bærenett?
vet du ca hvor mye du fikk kjøpt og hvor mye du røyket?
Er du allergisk? Høres sånn ut mtp rykningene dine
50 trekk? Det kan ikke være riktig

Nei, første gang jeg prøvde det så ble jeg bare avslappet og fikk ingen spesiell virkning. Andre gangen så var det helt annerledes, men det er fremdeles veldig avhengig av kvaliteten. Om du røykte opp alt til 500 så har du enten kjøpt veldig mye, noe veldig bra, eller så har du blitt svindlet.

Ikke les om du ikke er interessert i en prat som jeg gjerne ville hatt for noen år siden: Om du faktisk er 99er som er etter navnet ditt, så ville jeg anbefalt at du ventet noen år. Jeg gjorde det selv når jeg ble 14, noe jeg angret ekstremt på (rykter, foresatte finner ut osv). Med mindre dine forsatte har et spesielt forhold til det, så vil de flippe om de finner ut av det. Uansett, poenget mitt er bare du bør være forsiktig, er aldri gøy å ha det på seg.
Om du er født i 1999 ville jeg avventet røykingen av cannabis. Man blir veldig fort sett på som en ''narkoman'' av de på din alder noe som ikke er kjekt.
Trådstarter
7 0
Sitat av Spirituell Vis innlegg
vet du ca hvor mye du fikk kjøpt og hvor mye du røyket?
Vis hele sitatet...
3,5 g. Kanskje 1,5 g
Nå er vell kanskje ikke imaget og hva andre tenker om deg den største faren som lurer ved å starte å røyke cannabis i tidlig alder? Om andre ser på meg som en narkoman eller ei driter jeg en lang marsj i.
Men sant som det skal sies er det ikke bra for deg selv å starte å røyke cannabis i så tidlig alder. Jeg mener en ikke er moden nok til å starte med noen rusmidler i så tidlig alder.
Trådstarter
7 0
Sitat av sondriz Vis innlegg
50 trekk? Det kan ikke være riktig

Nei, første gang jeg prøvde det så ble jeg bare avslappet og fikk ingen spesiell virkning. Andre gangen så var det helt annerledes, men det er fremdeles veldig avhengig av kvaliteten. Om du røykte opp alt til 500 så har du enten kjøpt veldig mye, noe veldig bra, eller så har du blitt svindlet.

Ikke les om du ikke er interessert i en prat som jeg gjerne ville hatt for noen år siden: Om du faktisk er 99er som er etter navnet ditt, så ville jeg anbefalt at du ventet noen år. Jeg gjorde det selv når jeg ble 14, noe jeg angret ekstremt på (rykter, foresatte finner ut osv). Med mindre dine forsatte har et spesielt forhold til det, så vil de flippe om de finner ut av det. Uansett, poenget mitt er bare du bør være forsiktig, er aldri gøy å ha det på seg.
Vis hele sitatet...
Takker for svar. Skulle egentlig forandre det men får det ikke til, prøvde kanskje å få det ned 50 ganger men det var kun 10-15 jeg faktisk klarte å få ned! Haha. Også røykte jeg det med folk borte fra skolen min, folk som faktisk bor i litt "ghetto." jeg røykte kanskje 1,5 g, fikk en litt uggen følelse og ga resten (også pipen) til en av de andre.
Sist endret av Nugget99; 2. mai 2014 kl. 08:04.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Det virker som du hadde for store forhåpninger til cannabis. Det er ikke som på film og TV. For min del, så setter jeg røykings i samme bås som tobakk og kaffe. Hvis du er ute etter å bli helt på trynet, så må du nok pakke i deg noe annet enn cannabis.
Kan bli helt på trynet av cannabis også! :P I dag skal jeg spise firecrackers med vaporizer-restene mine, de blir jeg helt balle av.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det virker som du hadde for store forhåpninger til cannabis. Det er ikke som på film og TV. For min del, så setter jeg røykings i samme bås som tobakk og kaffe. Hvis du er ute etter å bli helt på trynet, så må du nok pakke i deg noe annet enn cannabis.
Vis hele sitatet...
Jeg tør påstå at dette er veldig individuelt, da også etter hva du har opplevd av midler tidligere, jo sterke saker du har utsatt deg selv for jo mindre tungt vil rusen til cannabisen virke på sinn og oppførsel, da lista på hva som er "shitfaced" vil være betraktelig høyere.

For min egen del så sammenligner jeg cannabis med alkohol, en Jay blir som 2-3 øl.
Jeg setter også samme grenser for min egen del som gjelder for alkohol når jeg røyker. Altså jeg drar ikke på jobb fjern og jeg kjører heller ikke bil i fjern tilstand.
Sitat av Nugget99 Vis innlegg
3,5 g. Kanskje 1,5 g
Vis hele sitatet...
der har du svaret ditt, du røyket alt for mye! røyk 0.2 neste gang og evt. redoser