Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2685
Har laget en blogg med flere tegninger og vil gjerne dele den med verden.

http://thoseblackbooks.blogspot.no/
Her var det mye knask! "Statsborgeren" er en bra karakter, jeg
vil gjerne vite mer om ham...
heh, liker godt stilen din. Som passer ruter og striper utmerket.
Er også en del "wut!?" der. Men mye av vitsene var artige.

Digga slike som "Paulus 1:3" og "The plot chickens". passer min sære humor bra.
Sist endret av F4celess; 6. januar 2013 kl. 14:49.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Lo av flere, KP!
Du er flink til å tengne men får følelsene av at jeg har sett dette før (Pondus og Rutetider). Du burde kutte ut kopieringen av tengestilen til Forde Øverli og heller finne din egen unike måte og tegne på. For å Være ærlig så ble det kjedelig å se på tegningene dine når alt såg ut som en Forde Øverli kopi. Sorry
Sitat av BigJaffa Vis innlegg
Du er flink til å tengne men får følelsene av at jeg har sett dette før (Pondus og Rutetider). Du burde kutte ut kopieringen av tengestilen til Forde Øverli og heller finne din egen unike måte og tegne på. For å Være ærlig så ble det kjedelig å se på tegningene dine når alt såg ut som en Forde Øverli kopi. Sorry
Vis hele sitatet...
Vil heller si av dette er inspirert enn kopiert. Det er nesten umulig å ha en stil som ikke ligner noe annet .
Sist endret av F4celess; 6. januar 2013 kl. 15:37.
Faen, så fett!
Håper det går bra om jeg bruker "Trefolket" på en infoskjerm her på jobb. Selvfølgelig med kreditering.

Du bør vurdere å signere bildene dine. Har vist seg nytting etter at jeg begynte med det hvertfall.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av F4celess Vis innlegg
Håper det går bra om jeg bruker "Trefolket" på en infoskjerm her på jobb. Selvfølgelig med kreditering.

Du bør vurdere å signere bildene dine. Har vist seg nytting etter at jeg begynte med det hvertfall.
Vis hele sitatet...
Mange som "låner" uten og spørre ?
Reagerte også litt på at noen av tegningene lignet på stilen til Øverli, men dette er jo stort sett kludringer og småmorsomheter, så det gjør ingenting.

Mange morsomme og underfundige tegninger!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nye bilder legges ut så ofte jeg kan.

http://thoseblackbooks.blogspot.no/

Hyggelig med så mange positive tilbakemeldinger =)

Kontakt meg før dere eventuelt bruker disse bildene til noe.
Sitat av Fahrenheiter Vis innlegg
Kontakt meg før dere eventuelt bruker disse bildene til noe.
Vis hele sitatet...
Beklager så meget.

Syns stort sett alt det nye er i "what?" kategorien. Ikke nødvendigvis en dårlig retning men jeg personlig forstår ikke meningen.

Tegningene i seg selv har jeg ingenting å pirke på. Fortsett med god strek!
Sitat av F4celess Vis innlegg
Beklager så meget.

Syns stort sett alt det nye er i "what?" kategorien. Ikke nødvendigvis en dårlig retning men jeg personlig forstår ikke meningen.

Tegningene i seg selv har jeg ingenting å pirke på. Fortsett med god strek!
Vis hele sitatet...

Ingen skade skjedd
Og takk for tilbakemeldinger.
burde vært möderatör
The fuck? xD
Du har laget mye lættis. KP!

Btw, er dette en DMX referanse?
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Btw, er dette en DMX referanse?
Vis hele sitatet...
Etter all sannsynlighet.
Veldig bra^^ likte stilen og humoren.

hadde vært morro om du laga striper ;P
Sitat av Markbarr Vis innlegg
Veldig bra^^ likte stilen og humoren.

hadde vært morro om du laga striper ;P
Vis hele sitatet...

Takk=)

Den offentlige siden av meg:

https://www.facebook.com/Hurtigmat

Disse tegningene er mer personlige og improviserende.
Sist endret av Fahrenheiter; 24. januar 2013 kl. 00:15. Grunn: høflighet
Vakker kunst som tar meg tilbake til barndommen, blandet med en syk type humor. Takk
Kule tilbakemeldinger fra folk her! Settes pris på.

Den ene var nok en DMX-referanse ja, selv om jeg ikke visste navnet på artisten=P Jeg tar ofte sitater og forandrer på de.
Lag flere med Don Skjell Likte arbeidet ditt godt
Sitat av Obster Vis innlegg
Lag flere med Don Skjell Likte arbeidet ditt godt
Vis hele sitatet...
Ny Don Skjell ute nå!

http://thoseblackbooks.blogspot.no/

Og mer!
Hah! Likte Don Skjell sjæl. Er han bare en pampete mafioso som står og skaper seg i enhver situasjon?
Som nevnt. Likte mye av det, igrunn også bare kult at du har så mye som virker meningsløst utenfor kontekst.
Det er så mye som fordummes blant norsk seriekunst om dagen.
Jeg ville droppet den kullsorte rammen din, den stjeler mye av streken din.
Også er jeg vel enig í at de Øverlie-klonene er minst intressante i formspråket.
Sitat av Turelli Vis innlegg
Hah! Likte Don Skjell sjæl. Er han bare en pampete mafioso som står og skaper seg i enhver situasjon?
Som nevnt. Likte mye av det, igrunn også bare kult at du har så mye som virker meningsløst utenfor kontekst.
Det er så mye som fordummes blant norsk seriekunst om dagen.
Jeg ville droppet den kullsorte rammen din, den stjeler mye av streken din.
Også er jeg vel enig í at de Øverlie-klonene er minst intressante i formspråket.
Vis hele sitatet...
Interessant det du sier om rammen. Jeg har vurdert å gjøre bildene større og dermed fjerne mye av plassen på siden. Noen mener bildene tjener på å være mindre, andre ikke. Hvis folk her har tanker om det så si hva dere synes hadde vært best.
▼ ... over en uke senere ... ▼