Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 4206
Hei, jeg har noen spesifikke spørsmål jeg gjerne vil få svar på. Beklager om jeg ikke har gjort en god nok søkerunde. Jeg har liten til ingen snøring på dette emnet, så vennligst ikke bruk terminologi (fagrelaterte ord), og lettest mulig for en intetvitende å skjønne.
  1. Jeg har hørt at man det er en mulighet for å få liten effekt den første gangen man røyker. Hvor lenge burde man vente før man røyker igjen? Vi tenkte å teste ut i vinterferien, så kanskje vi burde starte tidlig slik at vi kanskje kan få det til to ganger.
  2. Vil det være noen forskjell fra bong og joint? Vi har en bong med 4 åpninger.
  3. Mat og drikke. Er det noen type som man burde spise/drikke, eller funker alt? Kanskje det man allerede liker godt fra før, f.eks jeg elsker melkesjokolade, så det må jo bli himmelsk mens jeg er høy? (etter slik jeg forstår (det er jo sikkert forskjellig fra person til person)
  4. Alkohol. Er det lurt / vil man få bedre effekt om man drikker øl? Enten før eller etter man har røyket.
  5. Mekking. Jeg har ingen anelse hva jeg skal gjøre når jeg tar den ut av posen (leste noe om man skal varme det opp, så kna det ut eller lignende, jeg kommer nok til å søke litt på youtube etterpå). Så om noen kunne lagt til en mekkevideo for idioter hadde det vært topp.
  6. Noe annet jeg burde passe på, eller noen tips?

Tusen takk for svar, og igjen beklager om jeg burde søkt litt mer.
Sist endret av Xernox; 16. januar 2012 kl. 22:35.
1: Noen får effekt, andre får ikke. Dere kan røyke første kvelden og ikke få effekt, så neste og neste og neste uten å få effekt, men etter der treffer det som en bombe. Det varierer hos alle. Hvis dere har veldig lyst til å bli steine ville jeg prøvd første kveld, morgnen etter, kvelden samme dag og så videre til dere får effekt.
2: Bong er mye lettere og kjappere å få til, så får man en kraftigere effekt som vare litt kortere enn joint. Så smaker det bedre (synes jeg).
3: Melkesjokolade = det beste jeg vet mens jeg er stein, kjøp masse. Så er også cheese tortilla og ost og løk potetgull dritdigg. Brus stikker veldig mens man drikker det.
4: Drikke + røyking = helvete, ikke gjør det
5: Er ikke pro til å lage joints, så røyker jeg egentlig bare weed så jeg vil ikke svare her.
6: Det er lett å lukte når folk er steine/har steinet. Jeg ville hatt noen planer klare for hva dere vil gjøre, hvis ikke ender dere opp med å se film og det er kjedelig. Når man først setter seg ned i sofaen så er man planta der, skal en god del viljestyrke til for å få deg ut av sofaen etter en halvtime.
Have fun.
Vil anbefale Appelsinjuice med fruktkjøtt og kinder maxi etter litt fyring. Himmelsk rett og slett!
Jeg synes det er deilig og ta seg 3-4 øl også fure, kanskje ikke noe man burde gjøre de første gangene da, men jeg tåler jo unormalt mye alkohol da.
#1
Xernox's Avatar
Trådstarter
Takker for kjapt svar Per x4.

Det går vel greit å drikke vann, siden brus kan stikke?
Også, hva er morsomt å gjøre mens man er høy?

Glemte et par spørsmål i starten, så slenger dem ut nå.

7. Han som skal skaffe til oss sier det vil koste 150kr/g. Er dette normal pris (skal visstnok være god kvalitet)? Har sjekket et par andre steder og der er prisen lik.
8. Leste også at på god kvalitet hasj skal man ta 0.2g, mens på litt dårligere 0.4-0.5g. Jeg har ingen anelse på kvaliteten, så lurer på om jeg burde "safe" med si 0.4g? Og hvordan måler man 0.4g egentlig (vil nok få et obvious svar som bruk vektmåler )?

Saint123: Takk for linken. Skal sjekkes ut.
Sist endret av Xernox; 16. januar 2012 kl. 22:55.
Kan anbefale Litago sjokolademelk på det sterkeste
Her har du en god film for joint rulling.
150 kr er normalpris ja
Vekta måler du på vekt eller via øyemål.

Du kan drikke vann ja, men personlig foretrekker jeg brus, har aldri følt noen "stikking" før..

x2 combat38
Sist endret av weed911; 16. januar 2012 kl. 22:58.
Sitat av Xernox Vis innlegg

7. Han som skal skaffe til oss sier det vil koste 150kr/g. Er dette normal pris (skal visstnok være god kvalitet)? Har sjekket et par andre steder og der er prisen lik.
Vis hele sitatet...
Ok pris det, 100-150

Sitat av Xernox Vis innlegg
8. Leste også at på god kvalitet hasj skal man ta 0.2g, mens på litt dårligere 0.4-0.5g. Jeg har ingen anelse på kvaliteten, så lurer på om jeg burde "safe" med si 0.4g? Og hvordan måler man 0.4g egentlig (vil nok få et obvious svar som bruk vektmåler )?
Vis hele sitatet...
0.2g skal holde for et bong hit, ville ikke kjørt på 0.4 å iallefall ikke første gangen. Del grammern opp i 5 like store biter, å du vil ende opp med ca 02 per klump.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Takker for kjapt svar Per x4.

Det går vel greit å drikke vann, siden brus kan stikke?
Også, hva er morsomt å gjøre mens man er høy?

Glemte et par spørsmål i starten, så slenger dem ut nå.

7. Han som skal skaffe til oss sier det vil koste 150kr/g. Er dette normal pris (skal visstnok være god kvalitet)? Har sjekket et par andre steder og der er prisen lik.
8. Leste også at på god kvalitet hasj skal man ta 0.2g, mens på litt dårligere 0.4-0.5g. Jeg har ingen anelse på kvaliteten, så lurer på om jeg burde "safe" med si 0.4g? Og hvordan måler man 0.4g egentlig (vil nok få et obvious svar som bruk vektmåler )?

Saint123: Takk for linken. Skal sjekkes ut.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri merket noe stikking når jeg drikker brus, syns det bare er syykt digg. japp og french fries i munnen samtidig, lover deg en syk opplevelse :P
tilbake til nr 7.. 150kr grammet er hvertfall blitt standard pris her hvor jeg bor, da får jeg ok til god ryk kommer ann på fra gang til gang..
nr 8.. prøv å del opp 4 eller 5 like deler per gram eller noe i den duren :P

noe som jeg syns er morsomt er å se på family guy for eksempel, eller spille pc spill og bli helt oppslukt i det, helt latterlig noen ganger :P
Haha :P

Jeg har hørt at man det er en mulighet for å få liten effekt den første gangen man røyker. Hvor lenge burde man vente før man røyker igjen?

Jeg merket ingenting 2-3 første gangene. Så ble jeg pissefjern hahahah.........moro. Dessverre blir man ikke fjern på samme måte dvs. får latterkrampe og sånn når man har holdt på en stund.

Vil det være noen forskjell fra bong og joint? Vi har en bong med 4 åpninger.

Bong med 4 åpninger? Hæ? Er gjerne vanlig med et hull der hasjen skal i, et hull du holder for og slipper med en finger og øverste hullet der du suger..... Dere bør absolutt begynne med joint! Bong er mye kraftigere.

Mat og drikke. Er det noen type som man burde spise/drikke, eller funker alt? Kanskje det man allerede liker godt fra før, f.eks jeg elsker melkesjokolade, så det må jo bli himmelsk mens jeg er høy? (etter slik jeg forstår (det er jo sikkert forskjellig fra person til person)

"Burde" spise eller drikke hehe. Det du liker til vanlig liker du ennå bedre fjern Første gang jeg var fjern spiste jeg 5 kroners is på McDonalds og holdt seriøst på å komme lol. Tortilla chips og dip er digg.

Alkohol. Er det lurt / vil man få bedre effekt om man drikker øl? Enten før eller etter man har røyket.

Ikke når dere aldri har røyka før! Før, da jeg ikke hadde holdt på så lenge, ble jeg alltid driiit dåtlig om jeg drakk og røyka på en gang/samme kveld. Nå derimot går det kjempe fint, begge effektene blir litt forsterket. Liker å drikke noen øl og røyke.

Mekking. Jeg har ingen anelse hva jeg skal gjøre når jeg tar den ut av posen (leste noe om man skal varme det opp, så kna det ut eller lignende, jeg kommer nok til å søke litt på youtube etterpå). Så om noen kunne lagt til en mekkevideo for idioter hadde det vært topp.

Haha.. du fant sikkert no på youtube Hold hasjen med en saks og brenn den med lighter til den er myk nok til at du bare kan gni den ut og blande inn i tobakken (som du også har røstet litt på forhånd for å få ut parfymedrit osv).

Før var 100 pris vanlig men nå har 150 blitt standard. Folk selger til og med for 200 kr men det er drøyt. Og ja, selvfølgelig veier han du kjøper av det, dersom du ikke stoler på ham så be om å få se på vekta....
Kjøper du 1 gram er det lett å dele det i to og mekke 2 ganger. Kjøpe 0,4 er ingenting! lol.. ingen som kjøper/selger under 1. Mange selgere selger også bare 5er av gangen.

Litago må du ha ja! Og Family Guy, Simpsons, American Dad og South Park er en sikker vinner. Eller dere er kreative og lager historier, mimelek osv
Viktig å påpeke at mat og spesiellt sjokolade og mat som øker blodsukkeret fort vil minske ruseffekten og rusen vil dabbe av fortere.
#1
Xernox's Avatar
Trådstarter
Takk for mange fine svar!

Sitat av holahoop Vis innlegg
Bong med 4 åpninger? Hæ? Er gjerne vanlig med et hull der hasjen skal i, et hull du holder for og slipper med en finger og øverste hullet der du suger..... Dere bør absolutt begynne med joint! Bong er mye kraftigere.
Vis hele sitatet...
Ja nå har jeg ikke sett den selv, men de sier fire stykker kan røyke av gangen.

Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Viktig å påpeke at mat og spesiellt sjokolade og mat som øker blodsukkeret fort vil minske ruseffekten og rusen vil dabbe av fortere.
Vis hele sitatet...
Kjekt å vite, takk
Sist endret av Xernox; 16. januar 2012 kl. 23:25.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Takk for mange fine svar!



Ja nå har jeg ikke sett den selv, men de sier fire stykker kan røyke av gangen.



Kjekt å vite, takk
Vis hele sitatet...

Må være vannpipe eller noe? Lag heller bong av 0,5l flaske.
#1
Xernox's Avatar
Trådstarter
Sitat av combat38 Vis innlegg
Må være vannpipe eller noe? Lag heller bong av 0,5l flaske.
Vis hele sitatet...
Aha, kan godt hende det er vannpipe ja, tok nok litt feil der. Så en 0.5l bong gir bedre effekt enn vannpipe?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Ja nå har jeg ikke sett den selv, men de sier fire stykker kan røyke av gangen.
Vis hele sitatet...
Prøvde en slik en i går, så ut som en helt vanlig bong med fire slanger som kom ut av toppen istedenfor det tradisjonelle hullet. Belag deg på å trekke hardt hvis dere skal røyke med noen som er mer erfarne, har dere en som trekker skikkelig hardt vil han få mesteparten av hittet
Anbefaler julekake. En kjempe stor mektig bolle som gir mye mat.

Nam,nå ble jeg sulten gitt.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Viktig å påpeke at mat og spesiellt sjokolade og mat som øker blodsukkeret fort vil minske ruseffekten og rusen vil dabbe av fortere.
Vis hele sitatet...
Pluss at det er ikke et mål i seg selv og proppe seg med sjokolade og fett.
Det er mye diggere å munche (hvis man føler for det, tror heller ikke det er noe poeng i å legge opp til mad munching før man overhodet har tatt sitt første trekk av en joint) på noe frukt og grønt.
Epler og pærer er alltid en vinner, og druer er også godt.
For litt mer salte ting kan jeg anbefale på det varmeste å gå til innkjøp av svarte oliven fylt med feta.

Da blir man ikke så daff, og du slipper mageknip av for mye sjokkis.
Røyk fra lyspære, fungere knall.
Av mat jeg liker under rusen er så klart Pizza, Coca Cola, også det beste som må til, bra røyke milijø, sitter du på rommet med Pappa og Mamma på utsiden, så kan du fort få noia, ikke røyk hvis du ikke føler deg trygg, enten kommer du til å få bad, eller noia og det er kjipt
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Pluss at det er ikke et mål i seg selv og proppe seg med sjokolade og fett.
Det er mye diggere å munche (hvis man føler for det, tror heller ikke det er noe poeng i å legge opp til mad munching før man overhodet har tatt sitt første trekk av en joint) på noe frukt og grønt.
Epler og pærer er alltid en vinner, og druer er også godt.
For litt mer salte ting kan jeg anbefale på det varmeste å gå til innkjøp av svarte oliven fylt med feta.

Da blir man ikke så daff, og du slipper mageknip av for mye sjokkis.
Vis hele sitatet...
Nøttemix er seier!
Sitat av combat38 Vis innlegg
Må være vannpipe eller noe? Lag heller bong av 0,5l flaske.
Vis hele sitatet...
Det er serriøst skittent og jævlig fattig. Heller innvester i en bong du kan ha lenge.
kan slenge inn en liten historie om hvordan jeg tok jonas-jomfrudommen til kompisen min

vell jeg og en kompis skulle ha lan, kompisen min vet at jeg røyker en del og han er helt OK med det,
på lanet spurte kompisen min om ikke han kunne prøve osv, og siden han allerede er bestevennen min
så har jeg tatt moralpreken med ham om hvordan canabis faktisk ikke er så farlig som alle skal ha det til
kompisen min kjenner meg godt og ser på meg med gode øyne selv om jeg brukte og røyke oftere enn jeg gjør nå...

så der satt vi da på rommet mitt som vi hadde Lan'et i et par timer da jeg skal mekke, vi går ut gang etter gang på gang for og røyke uten at han får effekt, og for at ikke kompisen min skal føle at han er den eneste som røyker så fyrer jeg jo selvfølgelig hver gang han skal ut for og prøve og få effekt, det skal nevnes at kompisen min ALDRIG har røyket en eneste sigarett, utenom da vi er og drikker, og da "puffer" han bare siggen. så kompisen min sliter noe jævlig med og trekke ned dritten mens jeg blir bare høyere og høyere

kompisen min HATER smaken selv om jeg elsker den, hehe og vi bestemmer oss for at det beste ville vært om han kunne binne det til fett og at han bare kunne "shotte" den som om det var sprit.

muttern er hjemme og etter at det jævlig høye hodet mitt finner vi ut at det beste er om han sniker seg forbi muttern og later som om han tar seg en cola fra kjøleskapet mens han tar en teskje med smør tilbake.

etter at han har da klart det jeg trodde i mitt hode ville være noe lignende mission impossible så begynner jeg og mekker mens jeg tenker over hvor idiotiskt dette var, vi varmet opp litt brunt og drysset det over smøret som var i teskjeen og fortsetter deretter med og varme denne skjeen som om vi var noen heroin missbrukere som sku til og skyte noe :P

etter litt får vi blandet hasjen godt inn i smøret og det er nå klart til servering... i skjeen ligger det en brun hasjluktende suppe som ikke ser noe delikat ut i det hele tatt.. jeg kommer opp dermed med en helt GENIAL plan om og slenge hasj-smøret opp i colaen slik at han kan shotte det derfra... IDIOTISK IDE sier jeg bare, alt smøret festet seg til skummet i colaen og kompisen min endte opp med og sitte der og spise / drikke hardt, kaldt hasjsmør i et hav av cola...

han holder seg for nesen og shotter ned all colaen... ca 70% av smøret ligger igjen i rar mikstur som er en blanding mellom smør og kullsyre... som han deretter prøver og få ned uten og brekkes....

kompisen min fikk ikke særlig effekt, men jeg flirte meg skakk der jeg satt og så på han torturer seg selv mens han spiste smøret og brakk seg



utenom dette kan jeg si til TS, kos deg! får du ikke effekt første gangen så prøv igjen senere, ha en backup plan slik at om dere ikke får effekt første gangen så kan dere vente en stund og kjøre rolig med noen pils eller noe :P
fint også om dere planlegger slikt at dere ikke er foreldre som kan buste dere etc..

og nei du kan ikke Overdose på hasj så om dere får skjokk over effekten så ikke ring ambulansen :P
(bruk joggeklær eller noen gamle filler når dere røyker, hasjen kan legge igjen litt lukt som hunder på flyplassen kan finne igjen i senere tid, hvis dette er aktuelt)
Personlig liker jeg best å røyke hasj på bong og pot på joint. Føler jeg får mye mindre effekt av en joint med hasj i forhold til hvis jeg tar samme hasjen på bong.
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Det er serriøst skittent og jævlig fattig. Heller innvester i en bong du kan ha lenge.
Vis hele sitatet...
Jævlig kjipt å bruke masse penger på bong hvis dette viser seg å ikke være hans greie!
Tror du har fått de svarene du trenger stort sett.

Men til mat og drikke vil jeg anbefale frukt og grønt som noen her nevnte.
Ananas, vannmelon, jordbær, granny smith epler og druer er favorittene. Sitrusfrukter som appelsiner, klementiner, grapefrukt osv. blir veldig fort veldig "surt" i munnen. Pistasjenøtter er også godt, men kan være litt tricky når du er fjern.

Til drikke er iste å anbefale! Synes alltid at brus(les:cola) smaker litt funky når jeg er fjern.
Sitat av Xernox Vis innlegg
7.
8.
Vis hele sitatet...
7: Jeg røyker weed, men har prøvd hasj rundt 12 ganger. Da har vi betalt ca 150 kroner pr gram hver gang og kvaliteten har virkelig ikke kunne vært større. Første gangenen fikk vi en drittklump ingen ble høye på. Andre gangen fikk vi en bra klump som gjorde at jeg ble stein for første gang. Så skaffet en venn av meg amster-hasj, fy faen det er saker.
Så hvis det skal være bra så er det nok bra.
8: Det er ikke vanlig i mitt miljø å veien. Man tar det som ser ut som ca bra. Siden vi deler så tar vi å kutter/knekker av en bit som ser grei stor ut og røyker den på deling, så fyller vi bare på til alle er fornøyde. Det er en veldig lur måte å dosere det, synes jeg.
vil anbefalle deg å ikke røyke, for så å stappe i deg alt godiset. da trenger det ikke være så sykt.
ha det liggende, og se om du plutselig får den "faen-nå-må-jeg-spise-noe", eller bedre kjent som munchies. da snakker vi godsmak på alt!
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Mango! Inneholder myrcen og hjelper thc'n i blodet.
Er litt info her på freak.

Pluss mango er awesome while high.

Kan også nevne: The holy trinity, som er jo brus, pottis og melkesjokkis.
Noe søtt, no salt, no flytende og no kaldt!
Et tips: Ikke les om bivirkningene til hasj.
Når det kommer til munch kan jeg anbefale frukt. Kjøp mango, banan, epler, jordbær og alt annet du liker. Ikke ha det framme når dere begynner, la det ligge på kjøkkenet hvor dere garantert kommer til å havne når tiden er inne. Det å oppdage masse munch etter å ha glemt det er sykt digg.

Det som også anbefales er å komme seg opp av sofaen og lage noe, f.eks smoothie eller vanilje-is med frukt, da bygges forventningene og alt blir mye bedre.
Husk å være på et koslig og trygt sted hvor foreldre/dame ikke buser inn døra et par timer etter du har fyrt opp.
Sist endret av Cheese; 17. januar 2012 kl. 07:51.
Røyk en gang før du skal røyke i vinterferien. Når du da røyker andre gang får du antageligvis mer effekt. Hvis du f.eks. skal røyke i bakken og stå på ski så ikke røyk et for synlig sted da

Alkohol: Nei. (du blir lett kvalm osv)

Mat: Potetgull er himmelsk når du er høy. Bare sier det

Anyways. Good luck, have fun.
Regner med at diverse frukter vil smake himmelsk Men noe jeg anbefaler er den blåe iste, den er så utrolig god selv når man er edru
1. Noen får ikke effekt, andre får plenty. Det er forskjellig. Selv har jeg røyket mye, og etter en lengre pause tok jeg en bønne og kjente ingenting. Med enda én smalt det bra, hehe. Så det har nok noe å si på hvor mye du inntar. Det er ingen som er immune mot hasj! (Kilde trengs)
2. Skal si helt ærlig at jeg ikke vet forskjellen fra bong til joint, men tror det har noe med at vannet kjøler ned røyken. Det er allikevel jævlig å trekke (synes jeg) og bør kanskje ikke anbefales til nybegynnere. Selv ser jeg mest glede i bønna ihvertfall.
3. Mat og drikke: SPIS HVA DU VIL! ALT er godt når du har munchies, jeg har ihvertfall spist de sykeste tingene i hasjrus og blir aldri mett. Haha. Sjokolademelken kommer til å føles som flytende gull. Bare sørg for å kjøp masse masse masse MASSE mat! Lag gjerne noen gode middagretter og sørg for nok med godteri og smågodt. Men kan jo kanskje nevne at som det alltid er med usunn mat, så blir du kanskje litt daff og sliten i etterkant, og hasjen hjelper ikke på. Så tilstreb å få i deg noe sunt også!
4. Alkohol og weed kan være veldig gøy, eller gå veldig galt. i den forstand at du blir dårlig og/eller må spy og så sove. Det er ikke verre, og du er helt fin dagen derpå (bortsett fra en mulig bakrus fra alkoholen). Men kanskje ikke noe å anbefale før du føler deg "trygg" på bønna.
5. Mekker'n trekker'n sier de. Det betyr at han som ruller opp er den første til å fyre opp, så her er det bare å øve seg! Du må jo selvfølgelig ha rullepapir og noe til å lage filterpapir av. Du kan søke deg på google, men kort fortalt legger du stasjet i rullepapiret, setter et filter i enden og "masserer" deg frem til en fin liten "røyk" og så tvinner du den sammen i enden etter å ha slikket. Det er mange måter å gjøre det på. Har du grønt kan du bare klippe det/grinde det eller knuse det med fingrene om det er tørt nok. En saks hjelper ofte. Få det så oppsmuldret som mulig, og bland med 1/4 tobakk såfremt dere ikke har uendelig med godsaker. Hasj må også smuldres opp, og dette gjøres lettest ved å hold det over en lighterflamme til det begynner å ryke eller lukte godt, da er det mykt og kan knudres og rulles sammen på samme måte som med grønt. Men akkurat det å rulle bønna til en fin og rett spliff er ikke alltid like lett, så du kan jo øve deg på forhånd med tobakk eller se et par filmer på youtube.

Dette skal nok gå bra!
Og er du med venner som ikke har gjort dette før og de eller du selv blir dårlig og tror dere skal dø, ikke få panikk. Marihuana har aldri tatt liv, og det vil nok ikke skje på deres tur heller. Bare få vedkommende til et rolig, gjerne mørkt, rom. Gi ham sukkervann eller noe sukkerholdig drikke (lettest å få i seg) og si dette skal gå helt bra, men du må klare deg ut rusen (som maks. varer en time eller to).
Som en tidligere nevnte her anbefalte han å ikke lese bieffektene ved hasj, men det er greit å vite hva du skal gjøre om en kompis tripper ut! Det går alltid bra til slutt.

Enjoy!
~Jay
Sist endret av bQuick; 17. januar 2012 kl. 23:51.
Jeg anbefaler melkesjokolade og kaldt vann! Man blir veldig fort tør i munnen, så det er alltid godt med litt kaldt vann. Liker også å lukke øynene mens jeg hører på musikk og bare bevege meg til musikken

Det er også en bra ting og være rundt gode venner den første gangen dere prøver. Ellers har du fått mange fine tips til nå
Fant ingen som nevnte dette,men når halsen føles så tørr at det og svelge virker umulig er det ingenting som slår en iskald colaboks i mitt tilfelle.

Frister med et års pause for og se om jeg havner tilbake til munchies stadiet,på meg virker det motsatt nå(blir på en måte mett/får ikke lyst på noe å spise). Noe som kanskje indikerer på at det er på tide med en pause

Uansett,kos dere
misunner dere følelsen av at dette er en av deres første ganger...
viktigste er at dere sitter i en god setting...god musikk, god tv...godt vær..
Ut i skogen, fyr opp både jay og bål...
Mørk sjokolade øker effekten men ikke i en form av at rusen blir mye høyere...
Hvis ejg ikke tar helt feil..

Uansett...kjøpt masse god mat,,drikke og underholdning....kos dere