Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1411
Hei, jeg flyttet til hybel for å studere rundt 10-12 august 2016, og har klart å glemme å melde fra om flytting. Jeg har jobbe cirka hver sommer hjemme der jeg kommer fra, dette er i akershus og jeg studerer i østfold kommune. Jeg har ikke fått noe fordeler av den grunn uansett. Jeg skal ta en telefon imorgen, men kan dette føre til store problemer? Jeg tar også opp studielån der jeg bor i hybel.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er du bekymret for?

Jeg bodde 7 år i en annen by uten å melde flytting, det skapte ingen problemer for meg. Var da registrert på mine foreldres adresse.
GeneralBake
DustMan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er du bekymret for?

Jeg bodde 7 år i en annen by uten å melde flytting, det skapte ingen problemer for meg. Var da registrert på mine foreldres adresse.
Vis hele sitatet...
Okey, Nei jeg er bekymret for at det kan føre til bøter eller noe. Pga jeg har betalt skatt til feil kommune i cirka 2 år. Men takk for svar, da er det vell ingenting å bekymre seg over. Jeg skal ta telefonen imorgen uansett for å rette opp alt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Så lenge du er student treng du ikkje melde flytting om du ikkje vil. Det er heller ingenting å ringe om: om du vil så melder du flytting på altinn.

http://www.skatteetaten.no/se/Person...e/?chapter=602
Sist endret av vidarlo; 2. januar 2018 kl. 02:02.