Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2958
Hei. Sjekket saldo idag, og hadde plutselig 5000 mer en eg hadde igår. Eg venter ingen betalinger fra noen.
Eg har logget innpå nettbank og sett på siste transaksjoner. Men der står det ingenting om at noe har komt innpå konto.
Noen som har vert borti lignende?
Venter heller Ikkje skattepenger.

Hehe, eg er vel litt redd for at dem plutselig forsvinner og Eg havner i minus. 5000 er litt for en fattig lærling.
Sist endret av norwegianhobo; 25. september 2015 kl. 17:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om dette skyldes en feil av banken, blir du nødt til å betale tilbake hver krone, med mindre du bruker pengene ubevisst.
Sitat av Lounacy Vis innlegg
Om dette skyldes en feil av banken, blir du nødt til å betale tilbake hver krone, med mindre du bruker pengene ubevisst.
Vis hele sitatet...
Ja Eg trur eg får vente litt å se...
Kor lenge trur dere at man må vente for å være mest sannsynlig safe
Ikke bruk det. Du kommer garantert til å måtte betale det tilbake. Vent isåfall minst i et halvt års tid.
Du kan jo ringe banken din og spørre.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Er mest sannsynlig en "reservert" betaling?
Skjedde samme med meg for litt siden, var 500 i pluss. Planla da å finne på noe med venner, og så var pengene borte.. Ikke så veldig artig.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Er ikke feriepenger fra en jobb du slutta i?

Hvis det ikke er det så enten ring banken din eller la være å bruke dem. Om pengene egentlig ikke skulle til deg må du betale dem tilbake når den tiden kommer.
Ring banken og finn ut. Hvem vet, det kan jo være skattepenger Hvis så, og du bor i Sør-Vestlandet, send meg en melding, så skal vi nok få brukt det opp ^^ hø hø.
Jeg har opplevd det samme flere ganger. Den første gangen var sent på åttitallet da telefonbank var ganske nytt. Jeg ringte bankofonen for å sjekke saldoen min, hadde plutselig mange hundre tusen disponibelt. Det kunne jo ikke stemme for jeg jobbet i kommunen og hadde dårlig betaling, pengene forsvant fra kontoen etter noen dager. Senere for noen år siden hadde jeg plutselig 30000 tusen ekstra på kontoen, ringte banken og fikk vite hvor de kom fra. Jeg fikk vite kontonummeret til" avsender " det var fra en tante som ikke hadde fortalt meg om gaven, flott overraskelse for meg. Ring banken på mandag, eller nå om de har bemannet kundeservice i helgen.
Klem fra Betty