Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 9973
Hey,

Etter å ha søkt fant jeg ingen lignende tråder.

Jeg kom nettopp til å tenke på den ene filmen jeg kan huske tok frem tårene i meg, og lurer derfor på hvilke filmer som åpner slusene hos dere?

Selv gråter jeg nesten aldri av film, er vel egentlig bare denne ene. Skuer med letthet gjennom sykdom, barnedrap og uforløst kjærlighet og den slags blahblahblah.

Jeg har dog et veldig tett følelsesmessig bånd til dyr. Og det var på flyet til Hellas, etter å ha sittet våken en hel natt på et iskaldt gulv på Gardermoen, sliten og utbrent, at de fordømte flyvertinnene satte på filmen Marley and Me.

Jeg skal ikke spoile noe, selv om man sikkert kan tenke seg frem til hva som skjer, men det er en scene i filmen som er trist. Veldig trist.

Dette skjedde på et fullpakket fly, og som den mannemannen jeg er prøvde jeg forgjeves å skjule tårene fra sidemannen ved å leke trøtt eller noe sånt. Tviler på at det lurte noen

Dette var for 2 år siden, og jeg var 18.

Så, hvilke filmer gråter Freakforums mandige menn av? Fortell gjerne hvor gamle dere var også!
Gråter ikke av noen filmer jeg! for jeg er jo en mandig mann.

Det har dog hendt at jeg har sittet med en "Klump" i halsen etter noen filmer. Husker ikke akkurat nå, men er svært få filmer det skjer meg.
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Jeg har dog et veldig tett følelsesmessig bånd til dyr.
Vis hele sitatet...
jeg holdt på å bryte sammen en gang jeg kom over dyremishandling på youtube, etter det klippet gikk jeg opp fra rommet å måtte storkose med hunden min.
Når jeg var 12 år så jeg på en film mens jeg spiste frokost.
Det handlet om en drage som var veldig snill, men det endte med at denne måtte drepe seg selv for at heltene kunne redde kongeriket eller noe sånt.
Begynte å gråte da.


I senere tid har jeg ikke grått av filmer, men Marley and Me må ha vært den tristeste filmen jeg har sett!
Twilight. Jeg tror aldri jeg har grått så mye :'(

Neida, tror den eneste filmen jeg nesten har grått av er Remember The Titans. Flott film! Anbefaler alle til å se den
Sist endret av onClipEvent; 5. november 2011 kl. 18:16.
Gråter ikke av noen filmer egentlig.
Pleier ikke å leve meg såpass inn i dem.
Første King Kong filmen er den eneste filmen som har fått meg til å felle en tåre.

http://img716.imageshack.us/img716/2690/sjff01img0269.jpg
Knakk sammen en gang under filmen hotel Rwanda. Fyllesyke og jævlig form.
To mininutter siden. Så Monster med Christina Ricci og Charlize Theron http://www.imdb.com/title/tt0340855/
Løvenes konge, når Simba finner Mufasa ihjeltrampa og legger seg under labben hans
Løvenes Konge, helt klart.
Sitat av Beastie Vis innlegg
Knakk sammen en gang under filmen hotel Rwanda. Fyllesyke og jævlig form.
Vis hele sitatet...

Du burde se Shooting Dogs. Handler om samme hendelsen, bare at den er mye bedre (ikke at Hotel Rwanda er dårlig, for det er den på ingen måte)
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Så, hvilke filmer gråter Freakforums mandige menn av? Fortell gjerne hvor gamle dere var også!
Vis hele sitatet...
Hvem sier at Freakforums menn er så mandige?

Jeg gråt sist da mammen til Lillefot døde.
Sitat av CharlieSabotage Vis innlegg
To mininutter siden. Så Monster med Christina Ricci og Charlize Theron http://www.imdb.com/title/tt0340855/
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=yFBcjII3QAE
Sitat av CharlieSabotage Vis innlegg
Du burde se Shooting Dogs. Handler om samme hendelsen, bare at den er mye bedre (ikke at Hotel Rwanda er dårlig, for det er den på ingen måte)
Vis hele sitatet...
Will do. Takk.
Ladder 49. Kall meg en pussy men den filmen er faen meg trist! :/
Sist gang, natt til onsdag.
Skulle ta et gjensyn med Legends of the Fall, da jeg husker at jeg syntes den var veldig fin og trist når jeg var yngere. Og sant så sant. Tårene trillet.

Andre filmer som får meg til å briste som en demning er Into the Wild, Hachiko: A dogs story og 7pounds som jeg kommer på i farta. Jeg er veldig emosjonell når jeg ser film.
Eneste jeg har begynt å gråte av er hufsa fra mumidalen
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Hey,

Etter å ha søkt fant jeg ingen lignende tråder.

Jeg kom nettopp til å tenke på den ene filmen jeg kan huske tok frem tårene i meg, og lurer derfor på hvilke filmer som åpner slusene hos dere?

Selv gråter jeg nesten aldri av film, er vel egentlig bare denne ene. Skuer med letthet gjennom sykdom, barnedrap og uforløst kjærlighet og den slags blahblahblah.

Jeg har dog et veldig tett følelsesmessig bånd til dyr. Og det var på flyet til Hellas, etter å ha sittet våken en hel natt på et iskaldt gulv på Gardermoen, sliten og utbrent, at de fordømte flyvertinnene satte på filmen Marley and Me.

Jeg skal ikke spoile noe, selv om man sikkert kan tenke seg frem til hva som skjer, men det er en scene i filmen som er trist. Veldig trist.

Dette skjedde på et fullpakket fly, og som den mannemannen jeg er prøvde jeg forgjeves å skjule tårene fra sidemannen ved å leke trøtt eller noe sånt. Tviler på at det lurte noen

Dette var for 2 år siden, og jeg var 18.

Så, hvilke filmer gråter Freakforums mandige menn av? Fortell gjerne hvor gamle dere var også!
Vis hele sitatet...
Har samme "problem" som deg når det gjelder filmer og dyr :P
Anbefaler http://www.imdb.com/title/tt1028532/ hvis du føler for å gråte litt! Fantastisk fin film
Anbefaler dog å se den alene, og ikke med en haug med andre folk som jeg gjorde.... -_-
Tarzan [COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Sist gang jeg gråt av en film var 11. september da jeg så filmen "World Trade Center". Når de to politimennene var stuck under mange tonn med betong og jævelskap, men fortsatt fant motivasjon til å overleve, og SPOILER ALERT:
[COLOR="White"]de ble reddet ut og møtte familien sin igjen[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende jeg gråt fordi den var ferdig 03.25, og jeg var veldig overtrøtt, men filmen var veldig rørende.
Andre filmer som tar knekken på meg:
Farväl Falkenberg <--Min favorittfilm
Grave of the Fireflies
Into the Wild
Teenage Dirtbag

Pluss noen av de tidligere nevnte filmene i denne tråden, som Shooting Dogs.
Jeg finner det fremdeles vanskelig å holde på klumpen i halsen når Mufasa blir drept av Scar i Løvenes Konge, og Simba forgjeves prøver å få liv i faren sin.
Into The Wild, og The Last Song, senest inatt av Into The Wild, rett og slett fordi den er så utrolig vakker, men også utrolig trist.
Sist endret av T.J; 5. november 2011 kl. 19:30.
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
De aller beste filmene er de som klarer å bringe frem følelser i deg, uansett hva slags! Skal lett innrømme at noen har gitt meg tårer i øynene, da spesielt Forrest Gump, Big Fish, Good Will Hunting og Into The Wild.

Flere episoder av Scrubs har også klart dette, spesielt siste episode (siste episode i sesong 8, sesong 9 er bare en fiasko)!
Sist endret av AXiMe; 5. november 2011 kl. 19:29. Grunn: Into the Wild også!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
bare jeg som begynte og grine av alle politiskolen filmene etter den 5, fordi de var så jævela dårlige og hele serien var ødelagt for ALTID, kjenner jeg blir trist når jeg tenker på det nå! kjenner også at jeg blir deprimert når jeg tenker på at det kommer en nr 8
Braveheart satt en støkk i meg. Var 16 da jeg så den.
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Siste harry potter filmen. It's over
E.T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hos meg må det være "the boy in the striped pyjamas", mest pga jeg ikke takler at barn blir skadet. Grusom film, får meg til å grine som en unge.
Sist jeg fikk tårer i øynene av en film var når jeg så filmen "Drive" fra 2011 for noen uker siden..

Er lenge siden sist jeg gråt av en film, men det må være når jeg så Into The Wild for noen år siden.
Slutten av Forrest Gump ga meg tåre i øyeviken første gang...
Og ikke minst slutten av Click
Click og requiem for a dream.
Gråter av alle disney filmer nesten! er ikke bra:P
Shawshank Redemption er også ikke snill:P
Jeg gråter av ca hver film jeg ser. Jada, inkludert YouTube videoer. Jeg gråter så jeg hyler da jeg hører sangen "we are the world" World to africa av michael jackson. Jeg gråter litt her og litt der. Min unnskyldning er at jeg er dame. Men derimot enkelte dager gråter jeg ikke av noe.
Forrige gang jeg gråt av film var jeg vel 15, så "PS, I love you". Dritbra film den og titanice har fått meg til å gråte, haha
Ingen som felte en tåre av Brokeback Mountain? Det gjorde hvertfall jeg. Tro hva dere vil om meg, men tristere film har jeg faen ikke sett.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
jeg kan også legge til at jeg felt en tåre etter romeo og juile, (det stod vist i pensum at vi måtte se den) da jeg fant ut at det var sprittusj jeg hadde tegna på mobilen min med :/ den forblei rosa til den gikk i stykker XD kjedligste filmen jeg har set, overgår twiligt på dårlighetsskalaen
Sist endret av Frufsa; 5. november 2011 kl. 21:13.
Jeg er den tøffeste på hele forumet, men jeg gråt som et barn under Løvenes Konge-maraton med dama forrige helg.

Og etterpå lo jg så jeg grein av 3-ern!
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
jeg kan også legge til at jeg felt en tåre etter romeo og juile, (det stod vist i pensum at vi måtte se den) da jeg fant ut at det var sprittusj jeg hadde tegna på mobilen min med :/ den forblei rosa til den gikk i stykker XD kjedligste filmen jeg har set, overgår twiligt på dårlighetsskalaen
Vis hele sitatet...
Hæ? Var du så trist at du tegnet med sprittusj på mobilen din?
Må si jeg fikk litt kluummpp i halseen da jeg så Marley and Me. Har en hund som er 100% lik Marley. Var veldig trist å se på. Gråt ikke for jeg satt alene xD

+ at jeg elsker dyr.

Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg er den tøffeste på hele forumet, men jeg gråt som et barn under Løvenes Konge-maraton med dama forrige helg.

Og etterpå lo jg så jeg grein av 3-ern!
Vis hele sitatet...
Jeg måtte le. KP.
PS, I love you og Tianic er de filmene som har fått meg til å gråte..
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Ingen som felte en tåre av Brokeback Mountain? Det gjorde hvertfall jeg. Tro hva dere vil om meg, men tristere film har jeg faen ikke sett.
Vis hele sitatet...
Hallo!! Helt alvorlig, når jeg kom så langt i filmen at jeg så de dra opp i fjellet, og jeg skjønte tegningen med de to fyrene, da knakk jeg plata i to!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Hæ? Var du så trist at du tegnet med sprittusj på mobilen din?
Vis hele sitatet...
den var sørgelig dårlig -.- jæveligste filmen jeg noensinne har sett. hvem idiot kaller en pistol et "longsword"?
Sitat av McLovin Vis innlegg
Løvenes konge, når Simba finner Mufasa ihjeltrampa og legger seg under labben hans
Vis hele sitatet...
Husker jeg stor-tutet når jeg så den som liten, måtte sove i senga til foreldrene mine og greier fordi jeg syntes det var så trist
Har ikke sett den siden da, men ser ikke bortifra at det hadde kommet en klump i halsen nå heller
Kan ikke huske at jeg har grått av noen filmer. Jeg har derimot felt noen tårer da jeg så på de to anime-seriene Wolf's Rain og Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Pokemon, når ash slipte pokemonen han hadde fri
Sist endret av Anda22; 5. november 2011 kl. 22:09.
Har faktisk bare sittet med en skikkelig klump i halsen, og felt en liten tåre etter å ha sett "Pitbull Terje". Selvom den er en norsk film, så syntes jeg filmen var skikkelig trist, ettersom historien baserer seg på to liv som ikke har vært helt ulikt mitt liv.