Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1213
Anonym bruker
"Skeptisk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier ikke blande xanor og alkohol, kun med alle andre typer benzo. Høy toleranse men bruker ikke daglig, i gjennomsnitt sikkert ukentlig hvis jeg fordeler det på et helt år. Nevner det siden folk liker brakgrunns info. Har forsåvidt alltid hatt naturlig høy toleranse og har høy metabolisme.

Uansett:
Jeg pleier ta 6 mg xanor uten alkohol for å få en chill og grei rus, slik at jeg kuleran uten at damen reagerer eller tror jeg har tatt mer enn 3 pils når hun kommer på besøk. Nå har jeg kun 1 mg liggende, så for å øke effekten tenkte jeg å ture på rema for noen pils. Så spørsmålet er, hvor mange? Spiste frokost for 5+ timer siden, så relativt tom i magen. Veier 70 kg, over 175, men som sagt god toleranse, blacker aldri ut (ikke ila. mine 8 års erfaring iverfall).
Par-tre pils.
Ganske vanskelig da det varierer fra person til person