Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1882
Hei! Vet at Rivotril har en lang halveringstid. Men spiste 0,5mg på tirsdag. Vil da denne slå ut på en utvidet biokjemisk analyse til neste tirsdag, da er det ny prøve. Jeg tenker nei det gjør den ikke. Har kun spist denne ene. Forutenom de faste medisinene. Hva tenker dere. Kan jeg slette den evnt med medisinsk kull? Mvh Trylle
Med halveringstid på 20-60 timer vil det normalt ta 6-9 dager før man er clean. Finnes sikkert de som pga sin metabolisme kan ha spor av Rivotril i systemet i 2 uker også.

Medisinsk kull hjelper ikke på noe mtp at Rivotrilen er for lengst absorbert.
Spiste engang en hel 2mg. Og 8 dager senere var jeg var det utvidet prøve igjen. Også var jeg ren. Er nok litt fra person til person. Ja jeg burde jo ikke ta dem da jeg ikke har resept på dem. Får det ikke av verken legen eller overlegen på nevrologisk. Men må stå fast Valium og Lyrica. Men Rivo gjør jobben bedre ved dårlige dager.
Sist endret av Tryllekunstner; 2. november 2019 kl. 12:31. Grunn: Rettelse
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De sier at Rivotril blir i kroppen i 5 dager, opptil ei uke. 5 halveringer er cirka 5 dager, da skal den være ute.