Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 579
Har skikkelige problemer med min jobb epost, noe som gjør arbeidsdagen mye vanskeligere enn den trenger å være. En dag endret plutselig hele inboxen min seg, oppsettet og funksjonaliteten er helt annerledes enn den pleide å være. Nå står ikke lenger navnene tydelig øverst på mailen og alt er mye mer rotete enn det pleide å være.

Om du ser rett un der "Alle" på inboks bildet er det en haug med symboler som ikke er med på outboks bildet. Noen som vet hva som har skjedd og hvordan jeg kan fikse det?

Har forsøkt å trykke inne på "visninger" uten noe resultat.
Bilder vedlagt

Outbox - https://imma.gr/125466xa2ee0

Inbox - https://imma.gr/125467x51716
Sist endret av Kaztanje; 23. februar 2024 kl. 08:53. Grunn: Fjerne unødvendig ord.
Gå til visning - visninger mapper - tilbakestille visning.
Trådstarter
3 0
Sitat av reklame Vis innlegg
Gå til visning - visninger mapper - tilbakestille visning.
Vis hele sitatet...
Har forsøkt det, ingen effekt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du kan muligens høyreklikke på hvert symbol under alle på innboks. Det er hvordan informasjon på hver mail skal vises. F.eks avsender, prioritet, etc, og du kan godt fjerne de du ikke trenger
Hei, gå til visning - > Endre visning -> Velg "komprimer"
Det er Standard visning, det kan hende leseruta blir borte - den kan du aktivere igjen under visning og leserute.
Sist endret av TAketbrett; 23. februar 2024 kl. 15:41.
Trådstarter
3 0
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Hei, gå til visning - > Endre visning -> Velg "komprimer"
Det er Standard visning, det kan hende leseruta blir borte - den kan du aktivere igjen under visning og leserute.
Vis hele sitatet...
Blir fremdeles ikke slik som det var før/slik som utboks ser ut. Dersom jeg trykker "komprimer" får jeg heller ikke lese mailen uten å åpne den i et nytt vindu.