Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1721
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis ma har 2mg rivo til rådighet og vil bli sendes mest mulig kokko og sløvrete ut på et møte. Hvordan bruker man disse da? Hvor lenge før møtet? Kanskje ejg burde ta litt rivo kvelden før også?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
*vil bli seendes
Har du en pille på 2mg eller har du flere? Antar at du har flere siden du nevner å ta noen kvelden før også. Hvis du har flere enn en eller to rivotril så erdet kjempenekelt. Bare ta 2-5 stk så fort som mulig så ordner resten seg selv. men du kommer nok sannsynligvis til å angre no jævlig etterhvert da så ville ijkke anbefalt det
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har du en pille på 2mg eller har du flere? Antar at du har flere siden du nevner å ta noen kvelden før også. Hvis du har flere enn en eller to rivotril så erdet kjempenekelt. Bare ta 2-5 stk så fort som mulig så ordner resten seg selv. men du kommer nok sannsynligvis til å angre no jævlig etterhvert da så ville ijkke anbefalt det
Vis hele sitatet...
Ja men problemet er at jeg kan ikke ta for mange for da blir man jo så sløv at man ikke klarer stå oppreist eller at man blir trøtt?
Jeg vil bare virke kokko ut. Men ikke på den måten at de åpenbart skjønner at jeg har tatt noe
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Din toleranse og tidligere erfaring er kontekst vi trenger for å gi deg et halvveis svar. Kan jeg spørre hva som er formålet, skal du få sparken eller miste noen rettigheter med vilje?
Prøv å kombiner med et par vodka-grapefruit juice så er du vel ute å sykler tenker jeg.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Din toleranse og tidligere erfaring er kontekst vi trenger for å gi deg et halvveis svar. Kan jeg spørre hva som er formålet, skal du få sparken eller miste noen rettigheter med vilje?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noen toleranse.
-jeg bare lurer på hvorfor? Hva er det du ønsker å oppnå?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta det fire timer før.

Men om intensjonen er et rop om hjelp er min erfaring at pillemisbruk gjør at man får mindre hjelp og blir tatt mindre seriøst. Vil du rope om hjelp og vise hvor ille du har det så bruk snakketøyet ditt og sett ord på hvordan du har det og hva du trenger. Det er da du får den hjelpen du trenger også når du er tydelig
Vært der, gjort det.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
-jeg bare lurer på hvorfor? Hva er det du ønsker å oppnå?
Vis hele sitatet...
Det var det første som slo meg også. Du vil ikke dele grunnlaget, siden du likevell poster anonymt?

Men mitt svar, ikke å anbefale, er å ta 2-3 stk kvelden før og en og en halv når du våkner, gjerne skyld ned med en øl, kanskje en shot tyrker. Lykke til, og værså snill, tenk også på din og andres liv og helse under dette.. Hva det nå enn er.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja men problemet er at jeg kan ikke ta for mange for da blir man jo så sløv at man ikke klarer stå oppreist eller at man blir trøtt?
Jeg vil bare virke kokko ut. Men ikke på den måten at de åpenbart skjønner at jeg har tatt noe
Vis hele sitatet...
Det høres ut som en idiotisk ide, rivotril er vell noe av det som får deg til å fremstå som mest ruspåvirka kontra opplevd påvirkningsgrad. Bare 2mg uten toleranse vil trolig gjøre at du både snøvler og sjangler, uten at du selv skjønner det. Om de du skal ha møte med ikke er helt tilbakestående vil de skjønne det med en gang.
Sketchy post
Fuck Mr. Plod!
Sitat av colakork Vis innlegg
Sketchy post
Vis hele sitatet...
Typisk annonym bruker
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skyller ned 2 stk riv med sprit.Sånn da er du passe føkka.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril er ganske heavy men man merker det ikke selv. Talemåte og tankegang blir slurvete av noen milligram, spesielt uten toleranse. Om du vil virke mest cp uten å sovne så ta 8-10mg totalt, gjerne 5-6 timer før. Du kommer til å angre hundre prosent
klarer ikke se for meg en eneste situasjon hvor utkommet av dette blir bra. Tenkte om det var sesjon, men da ville de jo bare krevd pissetest og stempla ts som rusmisbruker. Og i jobbsammenheng vil vel noe slikt medføre tvungen rustest om de har mulighet evt AKAN blir involvert. En skoleelev blir sikkert og rustestet? Tror dette ender dårlig.
dagen før +5 stk og 3 shots vodka på dagen
morkakespisende
Jeg inntok rivotril daglig i løpet av desember måned. Man merker virkelig ikke hvor ute av sitt eget hode man faktisk er, jeg har nesten ingen hukommelse fra den måneden i det hele tatt og jeg endte fort opp med flere 1kg familiepakninger med pølser i fryseren. Jeg husker selvfølgelig ikke å ha kjøpt disse, så jeg kan anta at jeg har vært rimelig "verst mulig." Pleide bare knekke tabletten i fire over delestreken og strø bitene i ølen. Ta et par slurker først så dritten ikke bobler over. På dårlige dager legger man en remse med en håndfull tabletter langs kanten av toppen på ølboksen og skyver de ned i boksen én etter én bare for å se hva som skjer. Noen folk (som ikke er meg) drikker rivotrilen rett fra glasset. Rivo-glasset, altså. Skummelt.

Skal du dope ned en kollega, du da?
Er målet bare enkelt og greit fuck konsekvenser, fuck imorra lets get shitfaced... Så er det bare å blande med noe sterk alkohol :P Huff oppskriften på katastrofe men helt klart det som vil ha mest innvirkning grunnet sin skumle kryss-potenseringsevne... Vær dog advart, du KAN med stor sannsynlighet våkne uten hukommelse naken på glattcella.. Men hey... Du blei så ruset du kunne på 2 mg rivotril xD
Lykke til, når det opplegget der er over, så har du bevis på at du er dum i hodet ditt.

Har du ETT kriminelt gen i kroppen så er rivotril det dummeste du kan putte i kjeften.

Snakkast etter du er ute av glatten.
@supranaut huff det ville vært en helt skrekkelig måte sabotere en kollega for kanskje å få opprykk selv. Håper det ikke er noe slikt som er tanken. Og om det er det så håper jeg den som evt. blir ufrivillig dopet ned finner denne tråden og får ts dømt.
Jeg kan se for meg et par scenarior man vil være helt blæsta i: TS skal diskutere med ei dame han har smelt på tjukka om de skal ta abort eller prøve sammen, TS prøver å bli ufør/bli sendt på avrusning, TS ønsker å miste omsorgsretten til barna sine
morkakespisende
Sitat av _abc_ Vis innlegg
@supranaut huff det ville vært en helt skrekkelig måte sabotere en kollega for kanskje å få opprykk selv.
Vis hele sitatet...
Eller det lungneste oppstartsmøtet siden tidenes morgen, hvis rivo'en går i felleskaffen.