Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1371
Personlig mener jeg det er Smite, 3.persjon og en helt ny taktisk tenking i spillsjangeren. Derfor mener Smite er det beste MOBA spillet der ute.

Hva mener dere?
League of Legends, noe nytt hele tiden, du blir stadig bedre, godt ranksystem.. and the list goes on..
Jeg er helt enig i smite. Det er ikke en så jævlig føkka community som resten av mobaene og spillet går fortere noe som igjen fører til mindre dødtid og mer action.
Sist endret av Mith; 3. februar 2013 kl. 02:43.
Henger meg på smite. Storkoser meg med det om dagen!
Dota 2. Det er det samme gamle, men det er det som funker.
Har spilt Smite siden sommer, synes det er et utrolig gøy spill. Har aldri helt likt LoL/Dota osv, men Smite var det jeg trengte for å bli interessert i moba.
League of Legends. Lett å lære basic's. Vanskelig å bli god/veldig god.
Synes lol er mye enklere å spille enn dota 2 (ikke vant til dota + jeg ble raskt uvenner med diverse game mechanics).
Smite er litt annerledes og veldig gøy. Føles litt mer som en fps eller action-spill på grunn av at alt er skillshots og man ser fra et kamera bak helten som man roterer med musa.

Hon har jeg ikke spilt siden beta, så kan ikke si noe om det. Tror det er ganske bra, men litt vanskeligere enn lol.
Liker dota 2 og lol, ikke så glad i hon tho.
Sitat av TheOnlyArf Vis innlegg
Personlig mener jeg det er Smite, 3.persjon og en helt ny taktisk tenking i spillsjangeren. Derfor mener Smite er det beste MOBA spillet der ute.

Hva mener dere?
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle oss som aldri har testa dette spillet før, litt om hva du mener med en helt ny taktisk tenking i dette spillet?
Forstår det slik at spillet er gratis å spille, men jeg får dessverre ikke testet det før om tidligst en uke.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Synes League er det greieste. Liker systemet der du kjøper nye folk istedenfor å begynne med alle. Det at det er hakket dårligere grafikk enn dota (som gjør at jeg kan kjøre det på 60fps). Og at det blir egentlig bare vanskligere og vanskligere i forhold til hvilken division du er på(De har fjernet elo systemet)
Dota 2 er også greit men sliter litt med at man ser så lite rundt seg.
Jeg liker Dota bedre enn LoL, men det er vel bare en smakssak..
MOBA er en dårlig betegnelse, bare Riot bruker den. Det heter ARTS.
LoL er babys first ARTS, Dota2 er for ekte menn.
Jeg har prøvd både DotA og Smite, men jeg liker fortsatt League of Legends bedre. Det har nok noe med at alle vennene mine spiller LoL, og at jeg ikke er så veldig god i Smite eller DotA. Jeg likte også ikke hvordan skjermen er posisjonert i Smite, og DotA's movement føltes ikke bra ut når jeg prøvde det.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Dota 2. Det er det samme gamle, men det er det som funker.
Vis hele sitatet...
This guy
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Synes League er det greieste. Liker systemet der du kjøper nye folk istedenfor å begynne med alle. [...]
Vis hele sitatet...
Utan å diskutere kva spel som er best, så må dette vere det svakast argumentet eg nokon gong har høyrt. Ingen tvingar deg til å bruke alle heroes, og det at ein må kjøpe heroes/champions grensar nesten til pay2win, fordi nokon heroes/champions alltid vil vere bedre enn andre (har høyrt rykter om at nye champions har ein tendens til å vere OP).

Eg kan godta mange andre argument, men ikkje dette!
Sist endret av bronze; 6. februar 2013 kl. 10:01.
Dota/Dota2. Trenger bare ett eller annet som låser russerne til sin egen server.