Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 894
For 2 uker siden kjøpte jeg en laptop på Elprice, en Acer Aspire 5739 LPXH602214. Jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men det var med Windows 7. Lyden på laptopen var "knappete", sånn man kan høre på gamle opptak etc. Vi dro da og klagde, men fikk beskjed om å prøve å gjenopprette fabrikkstandarden. Det hjalp noe, men lyden var ikke bra ennå. Så dro vi nok en gang og klagde, og fikk ny laptop av samme type. Også på denne er lyden dårlig. Nå har jeg gjenopprettet instillingene til fabrikkstandard flere ganger, uten hell. Jeg har også installert oppdateringer til Windows, men lyden er forsatt fucka. Er det andre som har opplevd/sliter med dette? Er det jeg som har vært uheldig 2 ganger, eller er det noe feil med modellen? Evt. kommer det av Windows 7? Er det noe jeg kan gjøre?
Har du sett etter nye drivere til lydkortet ditt på nett?