Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1028
Finnes det noe som fungerer på samme måte som kodein, altså lindrer smerter. Men gjerne også demper abstinenser?
Er opiatoleranse universalt for alle opiater?
Kratom? Oksykodon? Alkohol? Paracet? Det er et hav av ting som KAN lindre smerte og dempe abstinenser, det spørs jo bare hva du tenker på. Tenker du på sterkere opiater eller ser du for deg noe annet?
Sjaman
Trådstarter
Takk for svar! Er på jakt etter noe som er i samme klasse når det kommer til potens (liten rus, god smertelindring, kort halveringstid og ikke alt for sløvende) regner med det må bli opiater men er jo åpen for det meste. Har tenkt å prøve meg på kratom på sikt men kult om noen vet hva en med høy opiatoleranse kan gjøre for å lindre ganske grove nervesmerter uten å grave meg lenger inn i toleranseverden
Jeg har fått god hjelp for nervesmerter med neurontin i kombinasjon med Tramadol. Begge deler kan jo være avhengighetsskapende, men det hjelper i alle fall. For å dempe spenninger og skjelvinger i musklene har magnesium hjulpet litt. Suget etter opiater tror jeg en må leve med dersom en har vært avhengig.
Lykke til, trodde forresten du hadde noen tryllemidler selv
Klem fra Betty