Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 812
Heisan

Crysis 3 multiplayer betaen er nå åpen for alle viss ikke du visste det

Uansett, har spilt en god del nå og er veldig overasket over hvor bra gameplayen er. Elsker Hunter modusen, det og løpe rundt usynelig med bue er bare rått! Men hva syns dere da?
Sist endret av grims; 30. januar 2013 kl. 21:16.
Syntes det er bra, forhondsbetilte Crysis 3 Digital Deluxe Edition på origin i går for å ha noe å spille til det kommer ut, for så å finne ut at jeg får Crysis og Crysis 2 når Crysis 3 kommer ut...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nja, vet ikke. Sannsynligvis kjøpe offlinversjonen.
Prøvde MP, men likte det ikke, vart for CoD-relatert i mine øyner, men lengter etter å prøve SP!
Synd at PC'en min ikke er god nok til å kjøre nyere spill, føler at jeg går glipp av mange gode spill. Får spørre pappabanken om lån til bursdagen
Når jeg fikk vite det ble lansert på origin så ble tonen fort en annen. Lyst på spillet, men vet ikke orker mer origin surr.
Kjøpte Crysis 2 for noen uker siden nettopp fordi 3'ern så bra ut.
Synes det var bra. Jeg sugde siden jeg ikke har spilt noen Crysis spill før, eller sjekket hvor de forskjellige funksjonene var. Det krever jo MYE av pcen, som det skal gjøre i kjent Crysis stil. Med alt på max får jeg mellom 22 og 29 fps med specsa i signaturen.