Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 811
Jeg driver å tenker litt på å oppgradere min 3 år gamle gaming pc, jeg har allerede satt inn et skjermkort for 2 år siden men tenkte det var på tide å bytte ut ram, hovedkort og cpu siden jeg ikke har gjort noe med det enda og vel, jeg kjører fortsatt på 1-kjerne :P

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495976

Ser den grei ut eller er det noen av dere som har et bedre forslag til nogenlunde samme pris?
Ser greit ut det. Hvilket skjermkort har du? Hadde sikkert vært en idè å oppgradere det også.
Vurder å investere i et ATI 5-serie, disse er ekstremt bra og gruser de fleste spill.
(Eks: ATI Radeon HD 5870)

Vil du ha noe billigere, men som fortsatt har god ytelse ville jeg gått for et ATI 4-serie kort, de leverer enda.
(Eks: ATI Radeon HD 4890)
Tror nok jeg går for 4-serie kortet, det virker jo supert til å være så billig, eneste jeg er litt redd for da er at jeg kanskje må skifte PSU >.<

Eller krever det kanskje ikke noe mer tilkobling/strøm enn 8800 GTS?
Det kommer an på hvor stor strømforsyningen din er.