Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1138
Hei,

er på jakt etter en ny laptop som skal brukes til ps, skole og litt spilling (MW2).
Krav:

15"
Maks 8k
Vekt og lyd spiller også inn

Helst en laptop som er overall "bra", slik at jeg ikke behøver å oppgradere / skifte ut deler med det første..

Vurderer:

HP Pavilion PADV61240EO

Acer Aspire Timeline 5810 m/ATI HD4330

ACER AS5739G


Noen som har noen tips? Burde jeg velge en av disse?

Takker for hjelp!

Hva med denne: http://www.multicom.no/SystemConfigu...:10567338;fl:0

Hvilke valg burde jeg gjøre av komponenter hvis prisen skal bli maks 8k for å få mest mulig spillytelse?
Jeg ville gått for den nedereste du linket til av dem: AS5739G. HPen er forøvrig helt grei den også.
Når det kommer til Timeline-serien så er det en konge PC, nesten 10 timer batteritid og veier lite, men til gaming er den helt lost, ettersom den kun har en singlecore-prosessor som i tillegg er ment for å spare strøm. Skulle du derimot hatt en studentPC, ville jeg ha anbefalt den
Sitat av Restyle Vis innlegg
Jeg ville gått for den nedereste du linket til av dem: AS5739G. HPen er forøvrig helt grei den også.
Når det kommer til Timeline-serien så er det en konge PC, nesten 10 timer batteritid og veier lite, men til gaming er den helt lost, ettersom den kun har en singlecore-prosessor som i tillegg er ment for å spare strøm. Skulle du derimot hatt en studentPC, ville jeg ha anbefalt den
Vis hele sitatet...
Takker for svar, men hvordan er ACER AS5739G mot Multicom Compal KHLB2 til ca samme pris? Noen ide om hvilke som vil dra MW2 best? Vet ikke helt hvilke skjermkort som er best heller..
Jeg har forsåvidt alltid likt multicomPCene. Jeg tror jeg hadde gått for det. Spesiellt deilig er det at du har muligheten til å oppgradere til 1920x1080 Full-HD-skjerm.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Jeg har forsåvidt alltid likt multicomPCene. Jeg tror jeg hadde gått for det. Spesiellt deilig er det at du har muligheten til å oppgradere til 1920x1080 Full-HD-skjerm.
Vis hele sitatet...
Tror nok det blir den ja! Takk for hjelp!
Sitat av fremad Vis innlegg
Tror nok det blir den ja! Takk for hjelp!
Vis hele sitatet...
Tror det er et særdeles godt valg Report back om du er fornøyd! Tror det blir mulitcom-laptop på meg neste gang også! GL!