Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3176
Anonym bruker
"Tom Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge varer ksalol dersom man injiserer og hvor lenge varer det om det taes oralt?

Vet mange er imot injisering av piller, men jeg bryr meg fint lite om det. Følelsen jeg får av å injisere er omtrent like viktig som rusen selv, men dersom varigheten er mye lenger ved oralt inntak kan det være greit i enkelte tilfeller. Har kun injisert til nå og er utrolig fornøyd med effekten.
Anonym bruker
"Klok Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kos deg med helseproblemene etter hvert.
Ca 0 minutter.
Alprazolam er ikke vannløselig, så det du måtte få av effekt er de små partiklene filteret ikke klarte å fange.
Bruker du et skikkelig hjulfilter, vil du få null effekt.
Anonym bruker
"Tom Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ca 0 minutter.
Alprazolam er ikke vannløselig, så det du måtte få av effekt er de små partiklene filteret ikke klarte å fange.
Bruker du et skikkelig hjulfilter, vil du få null effekt.
Vis hele sitatet...
Hva annet enn alprazolam er det i ksalol som gir den effekten da? Ble nysgjerrig nå. Har ikke mye erfaring med benzo, men var et par i miljøet jeg henger i som ga meg en til å putte oppi med minusen, det var tydeligvis veldig vanlig og ga en digg effekt.

Bryr meg lite om helsa mi og jeg får jo en angstdempende effekt av å injisere de, uansett om effekten ikke kommer av det virkemiddelet jeg trodde. Så kommer nok til å fortsette. Men oralt da, kan du si noe på når effekten inntreffer og hvor lenge den varer?
Anonym bruker
"Tom Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kos deg med helseproblemene etter hvert.
Vis hele sitatet...
Jo takk.
Xanax IV er bortkasta varer, helse, forstand og evne til å ta til seg fakta. Alprazolam er ikke vannløselig, så å skyte dette oppi åra er verdt det for hva?
Sist endret av TrippyPippi; 11. mai 2022 kl. 14:58.
Anonym bruker
"Tom Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Xanax IV er bortkasta varer, helse, forstand og evne til å ta til seg fakta. Alprazolam er ikke vannløselig, så å skyte dette oppi åra er verdt det for hva?
Vis hele sitatet...
Elsker å injisere og synes effekten var bra. Men er jævlig nysgjerrig på hva det er jeg kjenner effekt av, om alprazolam ikke er vannløselig. Har bare løst opp pilla i 2 ml lunka vann, og trukket det opp gjennom litt bomull. Får en dempende effekt momentant, men det varer ikke særlig lenge (derav spørsmålet mitt i HI) så jeg har vel egentlig brukt det for å dekke sprøyte-suget.

Men har tatt makka nå, så tenker å ta ei pille oralt i kveld for å roe ned, så får jeg se om det gir en bedre eller sterkere rus. Vet ikke om jeg klarer å legge bort sprøyta uansett.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ca 0 minutter.
Alprazolam er ikke vannløselig, så det du måtte få av effekt er de små partiklene filteret ikke klarte å fange.
Bruker du et skikkelig hjulfilter, vil du få null effekt.
Vis hele sitatet...
Du får det utløst jo, 8-10mg per ml med en veske på 1.6 i pH, 0.1mg per ml med en veske på 5 i pH verdi.


Vann ligger på rundt 6.5 til 8.5 i pH verdi. Men sitronsyre ligger på 2 i pH verdi.
▼ ... over et år senere ... ▼
Mange som selger uekte med fentanyl+++ kanskje noe slikt du har kjent
Sitat av Explorer of lif Vis innlegg
Mange som selger uekte med fentanyl+++ kanskje noe slikt du har kjent
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager baserer du den observasjonen på?
Det er en myte her til lands at Ksalol inneholder noe annet enn Alprazolam. Nå har selv avisene gått leie av å skremme folk med det.

Det har blitt sagt i årevis nå, men allikevel så er det ingen(?) som har opplevd det selv.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hva i alle dager baserer du den observasjonen på?
Det er en myte her til lands at Ksalol inneholder noe annet enn Alprazolam. Nå har selv avisene gått leie av å skremme folk med det.

Det har blitt sagt i årevis nå, men allikevel så er det ingen(?) som har opplevd det selv.
Vis hele sitatet...
Det er en kjennsgjerning at det produseres falske Ksalol/Xanax i stor skala på verdensbasis. Jeg har selv opplevd å få forfalskninger ved et par anledninger. Den ene gangen hadde pillene null effekt, den andre gangen var effekten for kraftig og langvarig til at det kan ha vært alprazolam. På darkweb finner du dessuten aktører som ærlig innrømmer at varene de selger er fake.

Det dukker opp nyheter om dette med jevne mellomrom:

https://www.fiercepharma.com/m-a/1m-...ypt-from-china

https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/f...ler-1.15240906
Sitat av Ketminister Vis innlegg
Det er en kjennsgjerning at det produseres falske Ksalol/Xanax i stor skala på verdensbasis. Jeg har selv opplevd å få forfalskninger ved et par anledninger. Den ene gangen hadde pillene null effekt, den andre gangen var effekten for kraftig og langvarig til at det kan ha vært alprazolam. På darkweb finner du dessuten aktører som ærlig innrømmer at varene de selger er fake.

Det dukker opp nyheter om dette med jevne mellomrom:

https://www.fiercepharma.com/m-a/1m-...ypt-from-china

https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/f...ler-1.15240906
Vis hele sitatet...
Det er en kjensgjerning at nesten alt av benzo er illegalt produsert også, men illegalt produsert betyr ikke at pillene inneholder fentanyl.


Den første linken din er en 10 år gammel artikkel om illegalt produsert Xanax beslaglagt i Egypt…?
Den andre artikkelen du linker til, de pillene inneholdt heller ikke fentanyl kom det frem i ettertid.

Vi snakker om Ksalol her, ikke Xanax generelt.
Det er uansett ingen av vendorene på darknet i Norge som selger piller som inneholder fentanyl, så ikke prøv å ro i den retningen.

At du fikk null funk en gang vitner iallfall om at det ikke er fentanyl, og at du fikk for kraftig og LANG effekt til at det kunne være Alprazolam i pillen din gjør heller ikke at det høres ut som fentanyl.

Vi er i Norge. At det foregår andre steder i verden er det ingen som nekter for, men det foregår ikke her.
Nesten all benzoen som selges i Norge er illegalt produsert, men den inneholder nesten alltid riktig virkestoff allikevel.
I værste fall så inneholder den feil type benzo, men det er enormt sjeldent det også.



Ingenting i posten din underbygger påstanden om at det selges Ksalol med fentanyl i, her i Norge.
Tror du virkelig at de som driver med produksjonen av disse Ksalol pillene vil ødelegge for seg selv ved å putte fentanyl i dem?Hvorfor i alle dager skulle dem gjort noe så dumt når det er den pillen som selger best?

Det omsettes millionvis av disse pillene over hele Europa, og allikevel så karer du helt sikkert ikke å finne en eneste rapport som bekrefter funn av fentanyl i Ksalol.

Kjenner jeg ble litt revet med her, men Tl;dr det er ingen grunn til å bekymre seg for fentanyl i Ksalolen din.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Den første linken din er en 10 år gammel artikkel om illegalt produsert Xanax beslaglagt i Egypt…?
Vis hele sitatet...
Det var bare eksempel på beslagleggelse av enorme mengder med piller hvor virkestoffet angivelig skulle være alazopram.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Vi snakker om Ksalol her, ikke Xanax generelt.
Det er uansett ingen av vendorene på darknet i Norge som selger piller som inneholder fentanyl, så ikke prøv å ro i den retningen.

At du fikk null funk en gang vitner iallfall om at det ikke er fentanyl, og at du fikk for kraftig og LANG effekt til at det kunne være Alprazolam i pillen din gjør heller ikke at det høres ut som fentanyl.
Vis hele sitatet...
Du skrev følgende i innlegget over:

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er en myte her til lands at Ksalol inneholder noe annet enn Alprazolam.
Vis hele sitatet...
Her skriver du eksplisitt at det er en myte at Ksalol inneholder noe annet enn Alprazolam. Hvordan kan du så bastant konstatere det? Som sagt har jeg erfart at pillene har vært helt uten virkestoff. I tillegg har jeg fått brett med piller hvor jeg mistenker sterkt at virkestoffet var et syntetisk opioid. Jeg kan riktignok ikke bevise at det var akkurat fentanyl.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Vi er i Norge. At det foregår andre steder i verden er det ingen som nekter for, men det foregår ikke her.
Nesten all benzoen som selges i Norge er illegalt produsert, men den inneholder nesten alltid riktig virkestoff allikevel.
I værste fall så inneholder den feil type benzo, men det er enormt sjeldent det også.
Vis hele sitatet...
Her mener jeg igjen du er alt for bastant i påstandene dine. Jeg vil også tro at virkestoffet oftere er riktig enn feil, men det er ikke "enormt sjeldent" at kyniske produsenter bruker det de har for hånden når pillene presses. Jeg vet blant annet om tilfeller hvor blåvalium og Xanor penslet med henholdsvis Etizolam og Bromazepam ble produsert i titusenvis og omsatt i Oslo.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er en myte her til lands at Ksalol inneholder noe annet enn Alprazolam.
Ingenting i posten din underbygger påstanden om at det selges Ksalol med fentanyl i, her i Norge.
Tror du virkelig at de som driver med produksjonen av disse Ksalol pillene vil ødelegge for seg selv ved å putte fentanyl i dem?Hvorfor i alle dager skulle dem gjort noe så dumt når det er den pillen som selger best?

Det omsettes millionvis av disse pillene over hele Europa, og allikevel så karer du helt sikkert ikke å finne en eneste rapport som bekrefter funn av fentanyl i Ksalol.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg tror ikke produsenter flest med viten og vilje pensler piller med fentanyl for å drepe kunder, men jeg tror heller ikke de går av veien for å bruke det hvis fentanyl er det eneste de har tilgjengelig. Det finnes nok av produsenter som driter en lang marsj i sluttbrukeren så lenge de tjener pengene sine.

Her har du en artikkel fra Ireland av nyere dato:


https://www.rehabguide.co.uk/deadly-fake-benzodiazepines/


Om piller ender i Ireland, Italia eller Norge, tror jeg beror på tilfeldigheter.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Kjenner jeg ble litt revet med her, men Tl;dr det er ingen grunn til å bekymre seg for fentanyl i Ksalolen din.
Vis hele sitatet...
Bare interessant å diskutere litt Jeg mener derimot man skal bekymre seg for hva som er pillene man kjøper på det illegale markedet, og ikke blindt stole på at det er hva selgeren eller forpakningen påstår at det er.

Med 15 års erfaring fra rusmiljøet i Oslo vet jeg om alt for mange tilfeller hvor dette har fått fatale konsekvenser. Da snakker jeg om alle typer benzo, ikke Ksalol spesifikt.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å ta det med grapefrukt juice? Skal ikke det booste xanax ganske bra?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ketminister Vis innlegg

Her har du en artikkel fra Ireland av nyere dato:


https://www.rehabguide.co.uk/deadly-fake-benzodiazepines/


Om piller ender i Ireland, Italia eller Norge, tror jeg beror på tilfeldigheter.
Vis hele sitatet...
Du vil ikke holde deg for god til å bruke det der som en kilde?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du vil ikke holde deg for god til å bruke det der som en kilde?
Vis hele sitatet...
Du finner videre henvisninger nederst på siden. Jeg trodde det ikke var nødvendig å presisere.

https://www.cas.mhra.gov.uk/ViewandA...ment_id=103641

Varene som omsettes i Storbrittania, er stort sett de samme som omsettes i Norge.

Her har du mer lesestoff. Det er en blanding av vitenskapelige studier, nyheter og informasjonssider. Mesteparten er fra Europa, men det spiller i grunn ikke så stor rolle. Hvis du tror at Ksalol-brettene som omsettes i Oslo er noe helt annet enn falske alazopram-baserte piller som omsettes under andre merker andre steder i verden, er du i beste fall naiv.

Og hvor vil jeg med dette? Jeg synes dere skal holde dere for å gode til å bagatellisere farene ved å kjøpe forfalskede benzodiazepiner.


https://analyticalsciencejournals.onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/dta.3119


https://www.sciencedirect.com/scienc...52007822002700


https://www.health.nsw.gov.au/news/Pages/20191212_02.aspx


https://theconversation.com/rise-in-...us-harm-143874


https://www.bbc.com/news/uk-wales-57396496



https://recovered.org/benzodiazepines/xanax-alprazolam/fake-xanax


https://www.belfasttelegraph.co.uk/n.../39426836.html
Sist endret av Ketminister; 25. august 2023 kl. 11:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leser du i det hele tatt den smørja du poster linker til?!
« Joe began buying what he believed were genuine diazepam and Xanex pills from the internet to help with anxiety.» er første linjen i en av dem, videre nevner ikke artikkelen Fentanyl, ei eller andre opioider. «Xanex», virkelig?
HVA FAEN prøver du å si med den artikkelen?

Jeg skal gi deg en liten olivengren. Hvis du sjekker ut analysene Wedinos har utført på Ksalol gjennom årene, så vil du finne ett par tilfeller der virkestoffet var Bromazolam. Det er veldig langt fra Bromazolam til Fentanyl.

Av så mange millioner piller som selges av Ksalol så er det altså bare ett par troverdige funn som er gjort?
Kripos analyserer alle beslagene som blir gjort også, de har heller ikke rapportert om funn av andre substanser i disse pillene, selv om politiet har vært høylytte om hvor farlige de er.
Bare skremselspropaganda, nøyaktig det samme du driver med.

Hvis du tror at Ksalol-brettene som omsettes i Oslo er noe helt annet enn falske alazopram-baserte piller som omsettes under andre merker andre steder i verden, er du i beste fall naiv.
Vis hele sitatet...
Falske Ksalol piller har ett ekstremt godt rykte. Som jeg sa i forrige posten min, tror du virkelig at disse folka er så dumme at dem tilsetter feil virkestoff når de harden mest populære pillen i Europa? Dette er merkevaren deres.

Og hvor vil jeg med dette? Jeg synes dere skal holde dere for å gode til å bagatellisere farene ved å kjøpe forfalskede benzodiazepiner.
Vis hele sitatet...
Det er ikke dette som kommer frem i postene dine, alt du gjør er jo å bevise hvor trygt det er å kjøpe Ksalol.


Det går ikke an å diskutere dette med deg, du har åpenbart bestemt deg for å skrike Ksalol’en eR peNsLet mEd fEntAnYL til du går i grava.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Leser du i det hele tatt den smørja du poster linker til?!
.
Vis hele sitatet...
Ja, det gjorde jeg. Leser du i det hele tatt hva jeg skriver og prøver å poengtere? At man aldri vet hva tabelettene egentlig inneholder. At mye av det som selges i bekledning av å være alprazolam i realiteten inneholder andre virkestoffer.

Jeg skrev at jeg har opplevd å få brett med tabletter uten virkestoff og brett med tablett med noe som åpenbart var et opiat.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Falske Ksalol piller har ett ekstremt godt rykte. Som jeg sa i forrige posten min, tror du virkelig at disse folka er så dumme at dem tilsetter feil virkestoff når de harden mest populære pillen i Europa? Dette er merkevaren deres.
Vis hele sitatet...
Ekstremt godt rykte, faktisk. Enten selger du disse pillene eller så er du dårlig vant. De fleste jeg kjenner synes Ksalol er søppel.

Min erfaring er at det er random hva man får. Det kan like gjerne være bromazepam, etizolam eller andre nasty greier. I tillegg varierer styrkegraden voldsomt, noe som gjør det vanskelig å dosere.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke dette som kommer frem i postene dine, alt du gjør er jo å bevise hvor trygt det er å kjøpe Ksalol.
Vis hele sitatet...
Det har jeg da så vitterlig ikke gjort. Les over en gang til.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det går ikke an å diskutere dette med deg, du har åpenbart bestemt deg for å skrike Ksalol’en eR peNsLet mEd fEntAnYL til du går i grava.
Vis hele sitatet...
Jeg oppfordrer alle til å være forsiktig med å kjøpe forfalskninger, og at man ikke skal stole blindt på at Ksalol-brettet er 1 mg alprazolam. Er det virkelig så urimelig av meg? Hvorfor skulle et rushodet som meg ha behov for å drive skremselspropaganda?

Det er dessuten du som gnåler om fentanyl non-stop, ikke jeg.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er dessuten du som gnåler om fentanyl non-stop, ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Det er du som responderte på posten som var ett motsvar til @Explorer of lif sin post, der han sier at det er mange som selger uekte Ksalol, med fentanyl++.
Du prøvde å motsi at det ikke forekommer fentanyl i Ksalol’en, det er du som drar inn alt annet enn det for å «motbevise».





Sitat av Ketminister Vis innlegg
Ja, det gjorde jeg. Leser du i det hele tatt hva jeg skriver og prøver å poengtere? At man aldri vet hva tabelettene egentlig inneholder. At mye av det som selges i bekledning av å være alprazolam i realiteten inneholder andre virkestoffer.
Vis hele sitatet...
Poenget er at Ksalol har vist seg å være til å stole på. Pillene inneholder alltid Alprazolam. Du har prøvd å motbevise dette blant annet ved å linke til 10 år gamle artikler om ett beslag av Xanax piller i Egypt, det holder jo ikke mål…?

Hvorfor står du ikke å skriker om pulverstoffer heller? Tenk hvor feil innholdet kan være i amfetamin, heroin, kokain og så videre, og tenk på urenhetene og restene fra produksjonen.
Det er russisk rullet i forhold til å spise noen piller som er såpass etablert som det Ksalol er.

Jeg skrev at jeg har opplevd å få brett med tabletter uten virkestoff og brett med tablett med noe som åpenbart var et opiat.
Vis hele sitatet...
Først skrev du at det iallfall ikke kunne være Alprazolam pga potens og varighet, nå er det altså blitt til hyperpotent opioid som varer lenge?
Tabletter på brett uten virkestoff? Aldri hørt om noen som har fått Ksalol som ikke virker, og heller aldri hørt om noen som har opplevd det andre du nevner.
Ville det ikke vært andre folk som også hadde rapportert dette om Ksalol da? Det eneste man ser er enten fornøyde folk, eller noen som mener at de ikke er sterke nok(typisk).

Ekstremt godt rykte, faktisk. Enten selger du disse pillene eller så er du dårlig vant. De fleste jeg kjenner synes Ksalol er søppel.
Vis hele sitatet...
Hvis Ksalol er søppel så liker du ikke Alprazolam, enkelt og greit.
Hvorfor skulle de som lager pillene risikert masse dårlig tilbakemelding ved å tilsette for lite?
Jeg har spist tusenvis av dem, og jeg har ALDRI merket forskjell. Hadde samtidig Xanor på resept i deler av denne perioden forresten, så jeg visste omtrent nøyaktig hvordan jeg pleide å respondere på X mengde, allikevel ble jeg ikke skuffet?

De fleste som klager på styrke er enten ikke klar over hvor påvirket dem er, eller så har de alt for høy toleranse til å bedømme det.

Min erfaring er at det er random hva man får. Det kan like gjerne være bromazepam, etizolam eller andre nasty greier. I tillegg varierer styrkegraden voldsomt, noe som gjør det vanskelig å dosere.
Vis hele sitatet...
Min erfaring er at det er ganske sikkert hva man får. Alprazolam.
I tillegg holder styrkegraden seg så jevn at jeg ikke kan si jeg har merket noe. Hverken på løsvekt Ksalol eller brett.



Jeg oppfordrer alle til å være forsiktig med å kjøpe forfalskninger, og at man ikke skal stole blindt på at Ksalol-brettet er 1 mg alprazolam. Er det virkelig så urimelig av meg? Hvorfor skulle et rushodet som meg ha behov for å drive skremselspropaganda?
Vis hele sitatet...
Selvsagt bør man være forsiktig når man kjøper narkotika, men akkurat nå for tiden så er Ksalol ett kvalitetsstempel som garanterer riktig virkestoff. Det er gull verdt for de som bruker det. Det er omtrent det sikreste du kan kjøpe av illegale stoffer.
Dette kan endre seg når som helst, men det har vært sånn en god stund nå.


Nå har jeg kjempet såpass for Ksalol at man kunne tro jeg hadde Ksalol aksjer- det har jeg (u)heldigvis ikke, men jeg mener at rett skal være rett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er du som responderte på posten som var ett motsvar til @Explorer of lif sin post, der han sier at det er mange som selger uekte Ksalol, med fentanyl++.
Du prøvde å motsi at det ikke forekommer fentanyl i Ksalol’en, det er du som drar inn alt annet enn det for å «motbevise».
Vis hele sitatet...
Jeg skrev at mye av det som selges er falske varer, ikke at alle pilleinne inneholder fentanyl. Les hva jeg skriver.

Poenget mitt har aldri vært at Fentanyl-penslede piller er et utbredt problem. Jeg poengterte imidlertid at det har forekommet tilfeller hvor folk har kjøpt falske Xanax penslet med Fentanyl, og at dette har kostet menneskeliv, som for eksempel i Irland og Storbrittania.


Poenget er at Ksalol har vist seg å være til å stole på. Pillene inneholder alltid Alprazolam. Du har prøvd å motbevise dette blant annet ved å linke til 10 år gamle artikler om ett beslag av Xanax piller i Egypt, det holder jo ikke mål…?
Vis hele sitatet...
Nei, de inneholder ikke alltid Alprazolam. Det finnes tusenvis av illegale produsenter som lager disse pillene og brettene. Tror du virkelig alle disse har kontroll på blandingsforhold og nøyaktig virkestoff?

Hvorfor står du ikke å skriker om pulverstoffer heller? Tenk hvor feil innholdet kan være i amfetamin, heroin, kokain og så videre, og tenk på urenhetene og restene fra produksjonen.
Det er russisk rullet i forhold til å spise noen piller som er såpass etablert som det Ksalol er.
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi det er Alprazolam og Ksalol vi diskuterer? Hvorfor ska jeg trekke inn masse stoffer som ikke er relevante for saken?

Først skrev du at det iallfall ikke kunne være Alprazolam pga potens og varighet, nå er det altså blitt til hyperpotent opioid som varer lenge?
Tabletter på brett uten virkestoff? Aldri hørt om noen som har fått Ksalol som ikke virker, og heller aldri hørt om noen som har opplevd det andre du nevner.
Ville det ikke vært andre folk som også hadde rapportert dette om Ksalol da? Det eneste man ser er enten fornøyde folk, eller noen som mener at de ikke er sterke nok(typisk).
Vis hele sitatet...
Ja, jeg preiserte og utdypet hva jeg mente. Hvis du aldri har opplevd falske medikamenter uten aktive virkestoff i omløp, har du neppe en lang ruskarriere bak deg.


Hvis Ksalol er søppel så liker du ikke Alprazolam, enkelt og greit.
Hvorfor skulle de som lager pillene risikert masse dårlig tilbakemelding ved å tilsette for lite?
Jeg har spist tusenvis av dem, og jeg har ALDRI merket forskjell. Hadde samtidig Xanor på resept i deler av denne perioden forresten, så jeg visste omtrent nøyaktig hvordan jeg pleide å respondere på X mengde, allikevel ble jeg ikke skuffet?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke blodfan av Alprazolam, men tar gjerne en pille eller to når jeg sliter eller har stuket for lenge. Jeg kjøper til og med Ksalol en sjeldent gang, men da kjøper jeg fra en nær kompis som har troverdige levereandører. Jeg har knasket nok Xanax opp gjennom til at jeg merker om det er Alprazolam jeg får. Den korte virknings- og halveringstiden gjør det også enkelt å stadfeste om virkestoffet er riktig.

De fleste som klager på styrke er enten ikke klar over hvor påvirket dem er, eller så har de alt for høy toleranse til å bedømme det.

Min erfaring er at det er ganske sikkert hva man får. Alprazolam.
I tillegg holder styrkegraden seg så jevn at jeg ikke kan si jeg har merket noe. Hverken på løsvekt Ksalol eller brett.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært fullstendig innspist på benzo - først og fremst Diazepam og Klonazepam - men det er lenge siden nå. Måneder med abstinenstortur gjør at jeg er svært forsiktig med piller nå

Nå har jeg nesten ikke tolleranse, og 1 mg alprazolam gjør meg slapp og ullstendig likegylig.

Selvsagt bør man være forsiktig når man kjøper narkotika, men akkurat nå for tiden så er Ksalol ett kvalitetsstempel som garanterer riktig virkestoff. Det er gull verdt for de som bruker det. Det er omtrent det sikreste du kan kjøpe av illegale stoffer.
Dette kan endre seg når som helst, men det har vært sånn en god stund nå.

Nå har jeg kjempet såpass for Ksalol at man kunne tro jeg hadde Ksalol aksjer- det har jeg (u)heldigvis ikke, men jeg mener at rett skal være rett.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan det være et kvalitetsstempel når så og si alt er fake? Det er ikke sånn at produsentene i Kina, India ++ produserer dette på lisens fra Galenika.

Det meste er som sagt produssert av illegale aktører og disse er neppe etablert som aksjeselskaper.
Sist endret av Ketminister; 26. august 2023 kl. 19:27.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanax med fentanyl skjer i Amerika, ikke Europa. Benzomarkedene våre har helt forskjellige produsenter. Det er selvfølgelig ikke umulig at en eller annen tar med seg noen fentanylxanax hjem fra USA, men de vil i så fall ikke ligne på Ksalol uansett.
Jeg skrev at mye av det som selges er falske varer, ikke at alle pilleinne inneholder fentanyl. Les hva jeg skriver.
Vis hele sitatet...
Falske varer med riktig innhold.

Poenget mitt har aldri vært at Fentanyl-penslede piller er et utbredt problem. Jeg poengterte imidlertid at det har forekommet tilfeller hvor folk har kjøpt falske Xanax penslet med Fentanyl, og at dette har kostet menneskeliv, som for eksempel i Irland og Storbrittania.
Vis hele sitatet...
Da hadde det kanskje vært bedre om du ikke prøvde å avfeie faktumet at det ikke har vært funnet Ksalol med fentanyl i her noen gang?

Hvis du ser på wedinos sine analyser så ser du at dette ikke forekommer i UK heller, og selv i USA hvor fentanyl er ett virkelig problem så er det bare rett over 2% av beslaglagte benzo som inneholder fentanyl.
Hva tror du det ligger på i Europa da? 0.0001%?



Nei, de inneholder ikke alltid Alprazolam. Det finnes tusenvis av illegale produsenter som lager disse pillene og brettene. Tror du virkelig alle disse har kontroll på blandingsforhold og nøyaktig virkestoff?
Vis hele sitatet...
finnes det tusenvis av folk som lager brett med Ksalol som alle ser identiske ut? Jøss, eller snakker du om helt andre ting igjen?

Har man investert penger i utstyr til å lage blister så har man sannsynligvis også kjøpt maskiner/møller som prosesserer blandingen til en homogen mikstur.
Å ha kontroll på blandingsforhold betyr i prinsippet at man er kjent med vekten på pillene, og hvor mye virkestoff det skal være.
Veier pillen feks 100mg så skal 99mg av disse være fyllstoffer for å gi rom til 1mg virkestoff(1%) For eksempel 1g Alprazolam per 99g fyllstoffer, det er veldig enkel matte som jeg tror folk flest har kontroll på.



Kanskje fordi det er Alprazolam og Ksalol vi diskuterer? Hvorfor ska jeg trekke inn masse stoffer som ikke er relevante for saken?
Vis hele sitatet...
Det er jo nettopp det du har gjort med denne diskusjonen?
Jeg snakket om Ksalol i Norge, mens du har klart å få det til å handle om alle verdens illegale produsenter av alle mulige typer benzo, beslag av illegalt produserte piller i fuckings Egypt, og ett hav av irrelevante linker som ikke klarer mer enn å nevne at det har blitt solgt falske benzo med feil virkestoff(ikke fentanyl) ett eller annet sted i verden.

Ja, jeg preiserte og utdypet hva jeg mente. Hvis du aldri har opplevd falske medikamenter uten aktive virkestoff i omløp, har du neppe en lang ruskarriere bak deg.
Vis hele sitatet...
Stemmer at jeg neppe har noen lang ruskarriere bak meg, prøvde hasj for første gang denne uka. Før det har jeg kun prøvd benzo to ganger, og drukket alkohol på 18-års dagen min.

Uansett, tilbake i virkeligheten, du prøvde å avfeie posten min der jeg påsto at man slipper å bekymre seg for Fentanyl når man kjøper brett med Ksalol på nåværende tidspunkt her til lands.

Ser du ikke at alt sprøytet du har dratt frem på ingen måte motbeviser den påstanden?
Det er nok bedre at du prøver å advare folk mot de slemme tingene som blir blandet inn i ting som speed heller, iallfall inntil det faktisk dukker opp ett tilfelle med fentanyl i Ksalol’en.

Jeg er ikke blodfan av Alprazolam, men tar gjerne en pille eller to når jeg sliter eller har stuket for lenge. Jeg kjøper til og med Ksalol en sjeldent gang, men da kjøper jeg fra en nær kompis som har troverdige levereandører. Jeg har knasket nok Xanax opp gjennom til at jeg merker om det er Alprazolam jeg får. Den korte virknings- og halveringstiden gjør det også enkelt å stadfeste om virkestoffet er riktig.
Vis hele sitatet...
Troverdige leverandører!?!? Av Ksalol?! SA DU NETTOPP DET?!?!

Ende-fucking-lig.

Det er akkurat det jeg har sagt. Folka bak den Ksalol’en som florerer er nettopp det, troverdige leverandører- som i flere år har bevist at pillene deres alltid inneholder riktig API!
Jeg har vært fullstendig innspist på benzo - først og fremst Diazepam og Klonazepam - men det er lenge siden nå. Måneder med abstinenstortur gjør at jeg er svært forsiktig med piller nå
Nå har jeg nesten ikke tolleranse, og 1 mg alprazolam gjør meg slapp og ullstendig likegylig.
Vis hele sitatet...
Ja…? Kunne sagt akkurat det samme selv, men er det relevant?

Hvordan kan det være et kvalitetsstempel når så og si alt er fake? Det er ikke sånn at produsentene i Kina, India ++ produserer dette på lisens fra Galenika.

Det meste er som sagt produssert av illegale aktører og disse er neppe etablert som aksjeselskaper.
Vis hele sitatet...
Lisens fra andre legemiddelprodusenter trengs som regel ikke for å produsere benzodiazepiner, dette er gamle stoffer med hsugevis av generiske alternativer.
Når galenika skulle produsere clonazepam piller med navnet «Rivotril» derimot så var det nødvendig med lisensen fra Roche.

..Ser du ikke at dette har NULL å gjøre med påstanden min om at det ikke finnes Fentanyl i Ksalol’en her til lands?

Mener du at noen som produserer nok piller til å oversvømme hele Europa ikke er godt etablert? De lager sikkert mer Ksalol enn Galenika noen gang har gjort offisielt.

Du forstår at falske varer kan være av god kvalitet? At varen er falsk betyr bare at den er produsert illegalt, ikke at den er dårlig.


Nå har jeg ofret mer tid og krefter på dette enn jeg føler det er verdt bare for å forsvare påstanden min om at det ikke finnes Ksalol som inneholder fentanyl her til lands… god helg.
Folie à deux
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med å ta det med grapefrukt juice? Skal ikke det booste xanax ganske bra?
Vis hele sitatet...
I teorien så skal det booste mye mer enn bare diverse benzoer. I min erfaring har jeg aldri opplevd noen forskjell på dette, men gjerne prøv deg frem. Vær sikker på å kjøpe rett type grapefrukt i såfall, men jeg tror du uansett blir skuffet
Det er jo nettopp det du har gjort med denne diskusjonen?
Jeg snakket om Ksalol i Norge, mens du har klart å få det til å handle om alle verdens illegale produsenter av alle mulige typer benzo, beslag av illegalt produserte piller i fuckings Egypt, og ett hav av irrelevante linker som ikke klarer mer enn å nevne at det har blitt solgt falske benzo med feil virkestoff(ikke fentanyl) ett eller annet sted i verden.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev aldri at artikkelen om beslaget i Egypt hadde noe som helst med fentanyl å gjøre. Det var eksempel på storbeslag av piller med null virkestoff.

Stemmer at jeg neppe har noen lang ruskarriere bak meg, prøvde hasj for første gang denne uka. Før det har jeg kun prøvd benzo to ganger, og drukket alkohol på 18-års dagen min.
Vis hele sitatet...
Godt å høre. Hold deg langt unna benzo. Jeg unner ingen de abstinensene.

Uansett, tilbake i virkeligheten, du prøvde å avfeie posten min der jeg påsto at man slipper å bekymre seg for Fentanyl når man kjøper brett med Ksalol på nåværende tidspunkt her til lands.

Ser du ikke at alt sprøytet du har dratt frem på ingen måte motbeviser den påstanden?
Det er nok bedre at du prøver å advare folk mot de slemme tingene som blir blandet inn i ting som speed heller, iallfall inntil det faktisk dukker opp ett tilfelle med fentanyl i Ksalol’en.
Vis hele sitatet...
For ørtende gang: Min kommentar var et innspill til denne påstanden:

Det er en myte her til lands at Ksalol inneholder noe annet enn Alprazolam. Nå har selv avisene gått leie av å skremme folk med det.
Vis hele sitatet...
Så har jeg kommet med mange eksempler på at falske Xanax/Ksalol som inneholder andre virkestoffer, produseres og selges i stort omgang. Jeg har også vist eksempler på fentynal-penslede piller omsatt i andre land.

Det har heldigvis ikke skjedd i Norge ennå, men jeg blir på ingen måte overrasket om det plutselig skulle skje.

Troverdige leverandører!?!? Av Ksalol?! SA DU NETTOPP DET?!?!

[u]Ende-fucking-lig.

Det er akkurat det jeg har sagt. Folka bak den Ksalol’en som florerer er nettopp det, troverdige leverandører- som i flere år har bevist at pillene deres alltid inneholder riktig API!
Vis hele sitatet...
Ja, selvfølgelig finnes det selgere som har gode varer også. Har jeg noensinne skrevet noe annet?

Det er ikke noe "folka bak Ksalolen". De produserer på tusenvis av forskjellige steder av mennesker som ikke har noe med hverandre å gjøre. Noen er ærlige og flinke, andre er kyniske og gir faen så lenge de får pengene sine. Men generelt er dette en kynisk bransje full av mennesker med lite hederlige motiver.

Ja…? Kunne sagt akkurat det samme selv, men er det relevant?
Vis hele sitatet...
Det har en viss relevans at jeg har lang erfaring med piller fra det åpne rusmiljøet i Oslo. Hyppere, kryssere, doble, bikkjebein, rivotril - jeg var med hele veien. Jeg har vært vitne til at forfalskede apotekvarer med skadepotensial har florert.

Lisens fra andre legemiddelprodusenter trengs som regel ikke for å produsere benzodiazepiner, dette er gamle stoffer med hsugevis av generiske alternativer.
Når galenika skulle produsere clonazepam piller med navnet «Rivotril» derimot så var det nødvendig med lisensen fra Roche.
Vis hele sitatet...
Poenget er jo at både brettene og pillene er falske! Det er produsert av mennesker som ikke har noe som helst med Galenika å gjøre. Dette er ikke varer som noensinne skal på det komserielle markedet. Det er illegalt produsert for å selges på det illegale markedet

Ser du ikke at dette har NULL å gjøre med påstanden min om at det ikke finnes Fentanyl i Ksalol’en her til lands?
Vis hele sitatet...
Igjen: Jeg svarte på påstanden din om at Ksalol som omsettes i Norge ikke inneholder noe annet enn Alprazolam.

Mener du at noen som produserer nok piller til å oversvømme hele Europa ikke er godt etablert? De lager sikkert mer Ksalol enn Galenika noen gang har gjort offisielt.

Du forstår at falske varer kan være av god kvalitet? At varen er falsk betyr bare at den er produsert illegalt, ikke at den er dårlig.
Vis hele sitatet...
Jeg mener at kvaliteten varierer veldig:

- Man kan få piller som er like gode som originalvare
- Man kan få piller med riktig virkestoff, men feil styrkegrad
. Man kan få piller med beslektede virkestoffer, typisk hyperpotente benzodiazepiner
- Man kan få piller med andre virkestoffer, typisk opiater, ogi verste fall fentanyl
- Man kan piller uten virkestoff i det hele tatt.
- Man kan få piller med giftige stoffer laget for å skade/drep (heldiigvis sjeldent)

Nå har jeg ofret mer tid og krefter på dette enn jeg føler det er verdt bare for å forsvare påstanden min om at det ikke finnes Ksalol som inneholder fentanyl her til lands… god helg.
Vis hele sitatet...
Du har ingen bedre forutsetninger enn andre for å vite noe om dette. Forsendekser fra hele verden strømmer daglig inn. Det kan plutselig havne partier i gata på Oslo som er penslet med ulumskheter.

Kjøper man piller av ukjente bør man prøve seg veldig forsiktig frem, eventuelt få det testet på lab. At det står Ksalol på brettet er på ingen måte noe kvalitetsforsikring.


God helg til deg også!