Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 6157
Hørt og lest at 5-MEO-DMT utløses i hjernen når man dør, folk som har inntatt 5-MEO-DMT har opplevd rare ting, leste om en fyr som levde et helt liv som en annen person, i et annet univers, men når det livet var ferdig kom han tilbake, og det hadde gått 5 min i virkeligheten.

Hjernen er aktiv 5-15 minutter etter man dør, før den gir opp. Så hva om når man dør, så brukes de 5-15 minuttene til å leve et liv på 5-MEO-DMT? Og det skjer på nytt og på nytt?
En kan spekulere. Folk mener de har møtt Jesus og sånt men realistisk sett vil du mest sannsynligvis bare råtne i jorden.
Sitat av Gnarve Vis innlegg
En kan spekulere. Folk mener de har møtt Jesus og sånt men realistisk sett vil du mest sannsynligvis bare råtne i jorden.
Vis hele sitatet...
Joda. Joda. Men at DMT utløses når man dør er fakta!

Ingen har fakta om fuckings jesus. Unntatt en jævla bok.

Kjenner flere som har vært uten puls og pust aka død i noen minutter. Og fortalt hvordan det var.


Enkelte sier det er helt svart, andre sier de kunne se sitt eget lik, og se ambulanse-arbeiderne bringe de tilbake, en annen mente det var som å sove og jævla digg.

Men ingen har vært dø lenge nok til å vite NLYAKTIG hva som skjer, det er jo umulig.
Sist endret av BenzoKnekk; 9. januar 2022 kl. 15:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når jeg våkna etter å blitt gjenoppliva med en væske så føltes alt ganske rart, samma som etter en DMT tur, så mulig det er DMT'en som fikk meg til å føle det sånn. Men nå er det jo bevist at det frigjør DMT i hjernen når man dør så det er mulig det sier seg selv. Bortsett fra det så var alt svart, så det er jo ihvertfall ikke lidende å være død, bare... ingenting lissom. Men om det er noe etter der igjen kan man jo bare spekulere på..
Sist endret av Speedfrik; 9. januar 2022 kl. 15:40.
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Når jeg våkna etter å blitt gjenoppliva med en væske så føltes alt ganske rart, samma som etter en DMT tur, så mulig det er DMT'en som fikk meg til å føle det sånn. Men nå er det jo bevist at det frigjør DMT i hjernen når man dør så det er mulig det sier seg selv. Bortsett fra det så var alt svart, så det er jo ihvertfall ikke lidende å være død, bare... ingenting lissom.
Vis hele sitatet...
Joda, men kanskje det er "ingenting" pga du ikke husker?


Man kan jo ikke huske noe før fødsel heller liksom.

Hva om årsaken til at man griner når man blir født er pga alt man mistet, og alt man gikk glipp av i det forgje livet? Men når man lever videre glemmer man det!
Har venner som har tatt dmt, de har sagt at rusen har ødelagt de på et vis for livet. Eneste forskjellen med dmt og ekte døds opplevelser er at folk opplever ut av kroppen opplevelse og ser Gud ved ekte død. Med dmt opplever de fleste bare mønstere og figurer osv. men rusen/opplevelsen er ikke lik som ekt vare, var med i en Facebook gruppe en gang hvor mennesker hadde dødd. Alle der sa de så Gud og havnet i himmelen. Var og en der som var hjernedød i 2mnd og han sa hele den tiden hang han i himmelen med famile osv som hadde dødd
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Joda, men kanskje det er "ingenting" pga du ikke husker?


Man kan jo ikke huske noe før fødsel heller liksom.

Hva om årsaken til at man griner når man blir født er pga alt man mistet, og alt man gikk glipp av i det forgje livet? Men når man lever videre glemmer man det!
Vis hele sitatet...
Godt mulig jeg ikke husker, interessant det du nevner, jeg utelukker absolutt ikke at det er mulig, men må nevne at det også sikker er jævla kjipt å våkne fra en drøm, og en nyfødt baby liker vel heller ikke å bli våkna ved å bli tvingt ut av en fitte. Å avhengig om dem har så mye å drømme om så er ihvertfall en god søvn blitt avbrutt av drit sterke lys å masse lyd.
Sjela di blir fanget opp i et lys som har som hensikt å slette minne og hukommelse og resirkulere deg tilbake på planeten som er skapt for å holde deg fanget i et fysisk univers der du genererer misnøye mesteparten av din eksistens fordi dette er en energi de som står bak hele dritten lever av.

Det sa ihvertfall gnostiskerne og de ble forfulgt av stort sett alle former for autoritet i sin tid av en eller annen merkelig grunn.
Sitat av Filosofen_e Vis innlegg
Har venner som har tatt dmt, de har sagt at rusen har ødelagt de på et vis for livet. Eneste forskjellen med dmt og ekte døds opplevelser er at folk opplever ut av kroppen opplevelse og ser Gud ved ekte død. Med dmt opplever de fleste bare mønstere og figurer osv. men rusen/opplevelsen er ikke lik som ekt vare, var med i en Facebook gruppe en gang hvor mennesker hadde dødd. Alle der sa de så Gud og havnet i himmelen. Var og en der som var hjernedød i 2mnd og han sa hele den tiden hang han i himmelen med famile osv som hadde dødd
Vis hele sitatet...
Snakker ikke om den type DMT folk flest ruser seg på, 5-MEO-DMT er annerledes, den fås som oftest av fiske-hjerner, og noen få planter.


Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Godt mulig jeg ikke husker, interessant det du nevner, jeg utelukker absolutt ikke at det er mulig, men må nevne at det også sikker er jævla kjipt å våkne fra en drøm, og en nyfødt baby liker vel heller ikke å bli våkna ved å bli tvingt ut av en fitte. Å avhengig om dem har så mye å drømme om så er ihvertfall en god søvn blitt avbrutt av drit sterke lys å masse lyd.
Vis hele sitatet...
Du har et poeng.



En annen ting som er litt interessant, er at mennesker med schizofreni har større mengder DMT i urinen en mennesker uten.

"DMT was detected in the urine of 47% of those diagnosed by their psychiatrists as schizophrenic, 38% of those with other non-affective psychoses, 13% of those with affective psychoses, 19% of those with neurotic and personality disorders and 5% of normal subjects."
Sist endret av BenzoKnekk; 9. januar 2022 kl. 16:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde ei bestevenninne, som gikk vekk i fjor, som kunne fortelle om opplevelsen av å se seg selv bli gjenopplivet i ambulansen, og kunne gjenfortelle i detalj hva enhver person hadde sagt og gjort. Hun snakket mye om følelsen av å stå overfor et slags valg om å bli "sugd inn" i kroppen eller gå mot et slags lys hun hadde i sidesynet.

Personlig tror jeg det er noe MELLOM livet og døden, dog ikke noe ETTER. Litt slik som at man ikke husker noe før dette livet en lever, er dette det eneste som foreligger en.
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Hadde ei bestevenninne, som gikk vekk i fjor, som kunne fortelle om opplevelsen av å se seg selv bli gjenopplivet i ambulansen, og kunne gjenfortelle i detalj hva enhver person hadde sagt og gjort. Hun snakket mye om følelsen av å stå overfor et slags valg om å bli "sugd inn" i kroppen eller gå mot et slags lys hun hadde i sidesynet.

Personlig tror jeg det er noe MELLOM livet og døden, dog ikke noe ETTER. Litt slik som at man ikke husker noe før dette livet en lever, er dette det eneste som foreligger en.
Vis hele sitatet...
Alle i den Facebook gruppen var i hadde samme opplevelse som den der, venn av min far har fortalt om det der også
Det er ikke noe liv etter døden fordi det er ikke noe død. Livet er evig og fortsetter bare i en annen form.

Du er i fysisk tilstand ( som du er nå) også går du over i " ikke - fysisk" tilstand når du "dør" også tilbake til fysisk tilstand også ikke fysisk tilstand, og sånn forretter det i evigheter.


Det har egentlig ikke så mye for seg å vite noe mer en at livet er evig. Alt som skjer "etter du dør" er uvesentlig fordi det er livet du lever akkurat NÅ som er viktig.

Vil du ha svar på spørsmålet Om det finnes liv etter døden? Så kan du til syvende å sist ikke finne svaret noen annent sted enn i hjertet ditt. Du kan lese deg frem og høre på andre, det kan være hjelpsomt men til syvende å sist så handler det om en indre forståelse.

Det du bare Veit det. Uansett hva andre måtte mene så bare veit du det inni deg sjøl.

Det er bare en veg til absolutt sannhet og det er innover.


������♥️
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Det er ikke noe liv etter døden fordi det er ikke noe død. Livet er evig og fortsetter bare i en annen form.

Du er i fysisk tilstand ( som du er nå) også går du over i " ikke - fysisk" tilstand når du "dør" også tilbake til fysisk tilstand også ikke fysisk tilstand, og sånn forretter det i evigheter.


Det har egentlig ikke så mye for seg å vite noe mer en at livet er evig. Alt som skjer "etter du dør" er uvesentlig fordi det er livet du lever akkurat NÅ som er viktig.

Vil du ha svar på spørsmålet Om det finnes liv etter døden? Så kan du til syvende å sist ikke finne svaret noen annent sted enn i hjertet ditt. Du kan lese deg frem og høre på andre, det kan være hjelpsomt men til syvende å sist så handler det om en indre forståelse.

Det du bare Veit det. Uansett hva andre måtte mene så bare veit du det inni deg sjøl.

Det er bare en veg til absolutt sannhet og det er innover.


������♥️
Vis hele sitatet...
Håper jeg fortsatt liker dop i mine fremtidige liv, for livet er jævla understimulerende i seg selv.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg

Ingen har fakta om fuckings jesus. Unntatt en jævla bok.

Vis hele sitatet...
Ikke bare i bibelen Jesus er nevnt.

Det er minst to ikke-kristne kilder fra omkring år 100 som begge nevner en person eller profet ved navn Jesus som har levd i de første tiårene av vår tidsregning. Det tyder på at det ikke bare er oppspinn.

Om han var guds sønn er en annen diskusjon
Sitat av DAE Vis innlegg
Ikke bare i bibelen Jesus er nevnt.

Det er minst to ikke-kristne kilder fra omkring år 100 som begge nevner en person eller profet ved navn Jesus som har levd i de første tiårene av vår tidsregning. Det tyder på at det ikke bare er oppspinn.

Om han var guds sønn er en annen diskusjon
Vis hele sitatet...
Jesus er nevnt så langt unna som India også.
Et lite kjent faktum populærkulturen har valgt å overse.
Men det mangler jo mange år av Jesus liv i Bibelen.
Hvor holdt han til alle disse årene?
Sitat av DAE Vis innlegg
Ikke bare i bibelen Jesus er nevnt.

Det er minst to ikke-kristne kilder fra omkring år 100 som begge nevner en person eller profet ved navn Jesus som har levd i de første tiårene av vår tidsregning. Det tyder på at det ikke bare er oppspinn.

Om han var guds sønn er en annen diskusjon
Vis hele sitatet...
Sitat av helvetesidiot Vis innlegg
Jesus er nevnt så langt unna som India også.
Et lite kjent faktum populærkulturen har valgt å overse.
Men det mangler jo mange år av Jesus liv i Bibelen.
Hvor holdt han til alle disse årene?
Vis hele sitatet...
Har sikkert vært en del personer som Jesus i tiden. Kjenner faktisk en Jesus selv.

Men historien er langt i fra sann. Ingen gud. Vårt univers er gud. - Min mening.



Kjapp tanke jeg fikk til!

Dere vet i Bibelen sant? Veldig mange som ikke likte jesus. Men dem jeg kjenner som påstår dem er JESUS. Dem blir også svært sjeldent likt, inn og ut av psykiatri. Ser ikke på dem som en skade på samfunnet, han jeg refererer til nå, han er faktisk en veldig fantastisk fyr, har kommet seg ut av heroin-avhengighet, hjulpet andre ut av det også, men han røyker mer hasj en snoop dogg dønn seriøst, har sett han tygge biter på 10-20g av plater.
Sist endret av BenzoKnekk; 9. januar 2022 kl. 17:56.
Nå er jeg ganske sikker på de har maskiner som kan sette igang hele systemet lenge etter død eller lenge men opptil 1t mener jeg. Som har blitt brukt på dyr griser og lignende. Sikkert brukt det på mennesker også. Så å være død en stund for så å bli gjenopplivet går an.
Sitat av merk Vis innlegg
Nå er jeg ganske sikker på de har maskiner som kan sette igang hele systemet lenge etter død eller lenge men opptil 1t mener jeg. Som har blitt brukt på dyr griser og lignende. Sikkert brukt det på mennesker også. Så å være død en stund for så å bli gjenopplivet går an.
Vis hele sitatet...
lengste noen har vært helt uten puls og pust er 8 minutt.

Ingen har vært med hjertestans i 1t også blitt gjennopplivet.
Han som drev dette eksperimentet heter Dr. Robert Cornish. Har gjenopplivet hunder og detter er nesten 100år siden. Så vil tro de er flinkere og har mer kunnskap idag og kan gjøre dette bedre enn det han gjorde for 90år siden
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
lengste noen har vært helt uten puls og pust er 8 minutt.

Ingen har vært med hjertestans i 1t også blitt gjennopplivet.
Vis hele sitatet...
Jeg mener å ha lest at noen har vært død i flere timer. Sålenge de har vært sterkt nedkjølt samtidig.
Velma Thomas, 59, of Nitro, West Virginia, USA holds the record time for recovering from clinical death. In May 2008, Thomas went into cardiac arrest at her home. Medics were able to establish a faint pulse after eight minutes of CPR. Her heart stopped twice after arriving at the hospital and she was placed on life support. Doctors attempted to lower her body temperature to prevent additional brain injury. She was declared clinically dead for 17 hours after doctors failed to detect brain activity. Her son, Tim Thomas, stated that "her skin had already started hardening, her hands and toes were curling up, they were already drawn". She was taken off life support and funeral arrangements were in progress. However, ten minutes after being taken off life support, she revived and recovered

Også en her som var mest sannsynlig død lenge

https://www.google.com/amp/s/www.bbc...k-50681489.amp

Mennesker gjør masse syke ting så mye av eksperimentene idag er nok hemmelighetsstemplet
Sist endret av merk; 9. januar 2022 kl. 19:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av merk Vis innlegg
Velma Thomas, 59, of Nitro, West Virginia, USA holds the record time for recovering from clinical death. In May 2008, Thomas went into cardiac arrest at her home. Medics were able to establish a faint pulse after eight minutes of CPR. Her heart stopped twice after arriving at the hospital and she was placed on life support. Doctors attempted to lower her body temperature to prevent additional brain injury. She was declared clinically dead for 17 hours after doctors failed to detect brain activity. Her son, Tim Thomas, stated that "her skin had already started hardening, her hands and toes were curling up, they were already drawn". She was taken off life support and funeral arrangements were in progress. However, ten minutes after being taken off life support, she revived and recovered

Også en her som var mest sannsynlig død lenge

https://www.google.com/amp/s/www.bbc...k-50681489.amp

Mennesker gjør masse syke ting så mye av eksperimentene idag er nok hemmelighetsstemplet
Vis hele sitatet...
Ahhh, søkte bare opp quick.


Men ifølge helsenorge, er det 75% sjanse på overlevelse i løpet av 3 minutter etter hjertestans og bare 10% etter.

Men om den som finner personen starter hjerte og lunge redning før ambulansen kommer øker sjansen med 2-3 ganger.
Det er også gjort forskning på jagerfly piloter som trener på og motstå g krefter som også får nær døden opplevelse ser lyset og andre rare opplevelser
Det er ikke 5-MeO-DMT som produseres i menneskekroppen, men N'N-DMT.

Anbefaler alle som er interessert i emnet å lese DMT: The Spirit Molecule. Der tar forfatteren opp flere hypoteser rundt stoffet og hvorfor den befinner seg i menneskekroppen + mye mer.

Det er ingen som kan si noe sikkert ang. temaet. Men at DMT er noe av det mest fascinerende og "guddommelige" som finnes på Jorden er det ingen tvil om.

Jeg er ikke mye redd for døden etter å ha erfart dette stoffet. Vanvittige saker.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
lengste noen har vært helt uten puls og pust er 8 minutt.

Ingen har vært med hjertestans i 1t også blitt gjennopplivet.
Vis hele sitatet...

https://www.dagbladet.no/nyheter/vic...doden/66553725
Jeg sliter med ekstrem dødsangst, på en rar måte var det veldig betryggende å lese denne tråden. Takk

Bestefaren min var også død en liten stund. Han forklarte at han så masse farger og at det var en veldig behagelig opplevelse. Da han ble gjennopplivet tenkte han «neineinei, jeg vil bli her»