Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2526
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tokk en 40mg elvanse klokken 15.00 når vil jeg få sovnet tror dere?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tipper du for sove til kvelds. Jeg sover iallfall bedre på amf og kan ta 50-100mg og sovne 4-5t etterpå. Blir jævla sliten i kropp og rolig i hodet av det.
Varer ikke de i 14 timer da ? Så ca klokken 05 imorgen tidlig med mindre du har godt sovehjerte eller har toleranse.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
Varer ikke de i 14 timer da ? Så ca klokken 05 imorgen tidlig med mindre du har godt sovehjerte eller har toleranse.
Vis hele sitatet...
Tar Ritalin vær dag men aldri elvanse om det har noe å si?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
Varer ikke de i 14 timer da ? Så ca klokken 05 imorgen tidlig med mindre du har godt sovehjerte eller har toleranse.
Vis hele sitatet...
De jeg kjenner som bruke elevanse må dosere 2 ganger på en dag. Tror det er 40mg på morningen og ca 30 litt utpå dagen. Men om du føler deg speeda kan det hende det kan bli vanskelig, usikker på hvordan ritalin påvirker toleranse ovenfor elevanse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tar Ritalin vær dag men aldri elvanse om det har noe å si?
Vis hele sitatet...
Det vil gi noe krysstoleranse Men elvanse har mye lengre halveringstid enn ritalin.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tok 100mg elvanse og sov ikke på 44 timer. synes nesten det var skummelt. sov i 12 timer når det var over, våknet opp små deprimert, gikk fort over d da. 7/10 will do again.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, tokk nettop 36mg melatonin og 15mg remeron så vi får se om jeg i det hele tatt våkner igjen
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Funka ikke så bra det…….
Hvordan ble det med søvn?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hvordan ble det med søvn?
Vis hele sitatet...
2 timer søvn igår, tokk tilsammen 120mg ritalin helt til klokka 18 og får ennå ikke sove fuck ass
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tokk de 120 idag
Anonym bruker
"Hjemmelaget Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tokk en 40mg elvanse klokken 15.00 når vil jeg få sovnet tror dere?
Vis hele sitatet...

Når jeg ikke hadde toleranse for Aduvanz var det i starten litt vanskeligere å sove om kvelden. Ble fort liggende til midnatt når jeg tok en kl 8 om morgenen.

Toleransen kom dog fort... Idag kan hvile og sove omtrenr "som normalt" på 70mg.


....Med det sagt så har jeg både ADHD og narkolepsi-problematikk.


Har ingen forhold til der andre du nevnte men damn 36mg melatonin?

Håper du ikke trøkker i deg så mye melatonin til vanlig... Kan tenke meg det blir vanskelig å få naturlig søvn om du overkjører kroppskjemien din så kraftig som det der!!
Jeg har ikke sovet så godt som jeg gjorde når jeg begynte på elvanse ble det endelig litt ro i hode! Sleit vanligvis mye med tankekjør når jeg la meg, står på 100mg i døgnet.

Husker alle snakket så fælt om at de ikke sov eller ble sultne så jeg forventet det skulle bli sånn her å, heldigvis ikke.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Jeg har ikke sovet så godt som jeg gjorde når jeg begynte på elvanse ble det endelig litt ro i hode! Sleit vanligvis mye med tankekjør når jeg la meg, står på 100mg i døgnet.

Husker alle snakket så fælt om at de ikke sov eller ble sultne så jeg forventet det skulle bli sånn her å, heldigvis ikke.
Vis hele sitatet...
Amf har samme effekt på meg. Kan sovne på dagtid og på kvelden hehe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Amf har samme effekt på meg. Kan sovne på dagtid og på kvelden hehe.
Vis hele sitatet...
Om jeg skyter det kan jeg også, egentlig litt skummelt for er fort en vane å bruke det for ofte siden man fungerer "normalt" å man lurer nesten hjernen litt til å tro man trenger det for å fungere tilslutt.

Snorte og droppe det, da kan jeg få litt problemer med å sove