Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2626
kan jeg droppe noen piller neddi sprite elller fanta og få lean?
er ikke lean morfinbasert da? så da er det vell morfinbaserte tabletter du trenger.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
er ikke lean morfinbasert da? så da er det vell morfinbaserte tabletter du trenger.
Vis hele sitatet...
Kodein bSert piller glemte å nevne det
Hva er poenget med å lage lean? Kodeinrus er kodeinrus, enten du eter det i piller eller drikker det med brus.
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Hvorfor vil du ha lean? Bare spis pillene som de er? Er ikke noe fett med lean bare fordi favoritt rapperen din rimer om det. Tygg en pille og kjenn på smaken, fordi sånn kommer brusen din til å smake hvis du gjør det.

Når du sier kodein baserte piller, snakker du om paralgin forte eller lignende da? Disse inneholder mye paracet og du må være forsiktig med å ikke få i deg for mye av det på engang, det er veldig ille for leveren.

Isåfall sjekk ut denne guiden.

https://external-preview.redd.it/Mif...=webp&6ca56e54
Vis hele sitatet...
https://www.reddit.com/r/Infographic...or_painkiller/

La til feil lenke over, her er den riktige.
Sist endret av Bolebenny; 5. november 2021 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
hvis det er paracet i pillene så må du først filtrere ut kodeinen. Søk coldwater extraction / CWE.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, du kan ikke droppe noen piller i fanta og få lean.
Det funker nok, men det kommer til å smake helt jævlig. Regner med at det er Paralgin forte? Prøv å sleik på en og sjekk om det faller i smak
Du trenger først og fremst kodein! paralgin forte, pinex forte f.eks! Finnes mange ekstraksjonsmetoder på youtube! Sikkert masse lean oppskrifter på youtube også!
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hva er poenget med å lage lean? Kodeinrus er kodeinrus, enten du eter det i piller eller drikker det med brus.
Vis hele sitatet...
Er gangsta da vettø
Hvorfor drikke lean? Hvorfor drikke øl eller vin når man bare kan shotte 60%?
gangster life
Hvis du ikke vil ekstraktere kodein'en, så kan du jo bruke hele paralgin forte'r, men da får du med deg 500mg paracetamol pr pille du bruker. Helsedirektoratet sin vurdering, er at over 3g paracetamol pr dag, kan være skadelig for lever. Frarådes!
Sist endret av Paranoid83; 6. november 2021 kl. 16:09.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
hvis det er paracet i pillene så må du først filtrere ut kodeinen. Søk coldwater extraction / CWE.
Vis hele sitatet...
Paracetamol har også en synergisk effekt med kodein, som kan være lurt å tenke på
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Paracetamol har også en synergisk effekt med kodein, som kan være lurt å tenke på
Vis hele sitatet...
tja, det øker vel ikke psykoaktiv rus men hjelper nok mer mot smerte. Men mengden paracet man får i seg fra 10 tabeletter uten å filtrere dem er skadelig høy. Filtrering fjerner ikke all paraceten så man få i seg litt uansett bare ikke farlig mye. Men man tåler ikke mindre kodein dersom man tar paracetamol i tillegg
Sist endret av Bluesky_; 7. november 2021 kl. 23:14.
Du kan. Det er vel det de fleste som ser etter en kraftig kodein-rus på PF gjør men hvis det gjelder andre piller og opiater ville jeg heller bare svelget de oralt istedenfor å valse rundt med en kopp og sprite som smaker pillekjemikalier. Vanlig lean er godt fordi kodein saften smaker godt. Knuste piller i brus derimot, ser jeg ikke for meg smaker noe godt
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
tja, det øker vel ikke psykoaktiv rus men hjelper nok mer mot smerte. Men mengden paracet man får i seg fra 10 tabeletter uten å filtrere dem er skadelig høy. Filtrering fjerner ikke all paraceten så man få i seg litt uansett bare ikke farlig mye. Men man tåler ikke mindre kodein dersom man tar paracetamol i tillegg
Vis hele sitatet...
En kollega av meg har brukt PF lenge og han fikk tilslutt 30mg kodeintabletter (uten paracetamol) og han merka verken rus eller smertelindring på ren kodein. Av samme dose med litt paracet kjente han det han kalte en mjuk følelse i kroppen og mye bedre for smerter.
Sålenge man ikke knasker 10 paracet per dag går det greit for en gang tipper jeg.