Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4108 1010743
Er det noen her som kan tipse meg om noe som justerer PH ned, altså noe jeg kan finne hjemme eller i vanlige butikker?

Har Tr. heim noen butikker som selger piper og diverse?
Sitat av skelly Vis innlegg
Er det noen her som kan tipse meg om noe som justerer PH ned, altså noe jeg kan finne hjemme eller i vanlige butikker?

Har Tr. heim noen butikker som selger piper og diverse?
Vis hele sitatet...
Kiosken "Prinsessen" i Trondheim selger alt det du spør om. Også PH ned.

Ligger i Kongens gate.
Sist endret av Chassen; 12. november 2009 kl. 16:58.
Thank you Chassen
[quote=bronsky;1548046]Hva mener du når du tenker på grow box? Tenker du på dyrketelt eller noe selvmekka greier?



mener no selvmekka greier. Har bygd meg en liten grow box...
Kan noen si meg sirka hvor lenge det tar fra harpiksen begynner å vise seg til det er ca 50% brune "tupper"? Har ventet lenge nå og vil ta dem i dag. Har litt for dårlig forstørrelseglass men de har stått nå i snart 11 uker i et hydroponisk system. Skulle ikke hydro gjøre at det gikk fortere? Takker for hurtige svar
Sitat av skelly Vis innlegg
Kan noen si meg sirka hvor lenge det tar fra harpiksen begynner å vise seg til det er ca 50% brune "tupper"? Har ventet lenge nå og vil ta dem i dag. Har litt for dårlig forstørrelseglass men de har stått nå i snart 11 uker i et hydroponisk system. Skulle ikke hydro gjøre at det gikk fortere? Takker for hurtige svar
Vis hele sitatet...
Har du bilder?

Tror det varierer veldig fra strain til strain. Den jeg dyrker har en blomstringstid på 9-12 uker, men det finnes strains som kun trenger 8 uker blomstring.


Har redusert en del på næringen i og med at jeg snart håpet på å høste, dermed de gule kantene, men den tog du sikkert

Her må jeg spørre om: Hva i helvette er dette? ligner ikke buds bare en jævla overgrod urte, harpiksen er der ikke heller er det noe slik jeg frykter....NO GOOD?

Sitat av skelly Vis innlegg
Er det noen her som kan tipse meg om noe som justerer PH ned, altså noe jeg kan finne hjemme eller i vanlige butikker?

Har Tr. heim noen butikker som selger piper og diverse?
Vis hele sitatet...
Du kan bruke noe så enkelt som sitronkonsentrat Husker ikke hvor mye på hver liter, men PH test kit får du på alle dyrebutikker hvor de selger fisk=) Så da er det jo bare å prøve seg frem=)

Sitat av skelly Vis innlegg
Kan noen si meg sirka hvor lenge det tar fra harpiksen begynner å vise seg til det er ca 50% brune "tupper"? Har ventet lenge nå og vil ta dem i dag. Har litt for dårlig forstørrelseglass men de har stått nå i snart 11 uker i et hydroponisk system. Skulle ikke hydro gjøre at det gikk fortere? Takker for hurtige svar
Vis hele sitatet...
Når du skriver tupper regner jeg med du mener kjertelhår/stigmaer=) Og desverre er det slik at det varierer endel, jeg har sett planter som har cannabioler så tidlig som 1 uke inn i blomst, selv om planten har over 4 måneder igjen=) Men som regel er det en plass mellom 8 til 12 uker fra blomst til 50%, men planten burde vel kanskje høstes heller når det er ca 75 til 85% brune/røde kjertelhår....

Joda hydro skal gjøre sakene fortere enn i jord, men det er som en trillebår, du bærer fortere, men det er fortsatt du som dytter trilla

Sitat av skelly Vis innlegg

Har redusert en del på næringen i og med at jeg snart håpet på å høste, dermed de gule kantene, men den tog du sikkert

Her må jeg spørre om: Hva i helvette er dette? ligner ikke buds bare en jævla overgrod urte, harpiksen er der ikke heller er det noe slik jeg frykter....NO GOOD?
Vis hele sitatet...
Det er jo cannabis av et slag, bare fått en litt kjip sykdom, tror det er opp til flere mangler, men du kan jo la plantene få stå noen dager så bare høste og sette nye stiklinger=) Jo flere runder du får jo bedre blir du og plantene dine
*hyyyl*

Nå sliter røttene ser jeg. Løftet potta og så mugg under. Det kom ikke luft til de hullene i potta, så nå har jeg byttet til større potte med frisk jord.



Håper det går seg til.

Klonene jeg tok for 6 dager siden ser ut til å enda klare seg. Ingen røtter som stikker ut enda.

Dama i dusjen ser ut til å trives godt med den nye lampa



Ser klonene greie ut, Lovetg? Hvis de var døde hadde de ikke sett så "friske" ut etter 6 dager, eller?
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
*hyyyl*

Nå sliter røttene ser jeg. Løftet potta og så mugg under. Det kom ikke luft til de hullene i potta, så nå har jeg byttet til større potte med frisk jord.
Vis hele sitatet...
Hvis det var mugg under potte, er det på tide med flere dreneringshull i bunn, lecakuler i bunnen av ny potte, ny, drenerende,godt pustende medium i den nye potte og ombytte=)

Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Håper det går seg til.
Vis hele sitatet...
Det gjør det nok skal du se
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Klonene jeg tok for 6 dager siden ser ut til å enda klare seg. Ingen røtter som stikker ut enda.
Vis hele sitatet...
Det har knapt gått en uke, så røtter må du vente noen dager til på=) Selv om man kan få røtter etter 1 uke er det vanlige 3 uker=)

Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Dama i dusjen ser ut til å trives godt med den nye lampa
Vis hele sitatet...
Helt enig, ho blei meget fornøyd med det nye lyset sitt..Keep up the good work

Kanskje ikke den planten som sliter litt, burde stå så nærme det nye lyset? Blir kanskje litt i overkant mye å tenke på for planten?
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Ser klonene greie ut, Lovetg? Hvis de var døde hadde de ikke sett så "friske" ut etter 6 dager, eller?
Vis hele sitatet...
Joda de ser helt grei ut=) Jeg kan se at de har værtfall ikke luft i stammen og da er du godt på vei=) Så lenge du ser at stiklingene henter næring fra gamle blader, og så lenge de ikke henger med "hodet" så skal ting være greit=) Du kan stimulere rot ved å ha det "litt" varmt under stiklingene, men pass opp for "rootrot"....Ikke over 26 grader celsius
Uff, ja.. Jeg har "Blomsterjord" fra sjappa rundt hjørnet til 20 kroner pr 10L jord. Var faktisk plastbiter i jorda. Ikke optimalt for plantene nei.. Det må jeg få gjort noe med!
Hvis man har et groskap som er 35 cm høyt! (ja jeg vet det er lavt, men jeg vet også at det er mulig)

vil nemlig kutte ned på alt i høyde altså plante, lys & potte.

Plante å lys er ordnet! jeg bruker lowryder planten og led lys.

men nå begynner jeg å tenke på det med jord. for planten trenger vell nokk jord?
hvor mye er nødvendig. å ikke minst hvor høy må potten være!?
Går det for eksempell ann å ha en veldig bre potte å ikke en så veldig høy en?

tenker å la den spire i en plastkopp å etterhvert flytte den til en større potte (forhåpentligvis ikke en så høy en) som skal bli deres hjem resten av tiden, bruke denne growmixen for hele perioden http://www.hydrogrow.no/product_info...roducts_id=417

Vil dette holde? noen flere tips? Noen som har erfaring med lowryder?
Sitat av babbabou Vis innlegg
Hvis man har et groskap som er 35 cm høyt! (ja jeg vet det er lavt, men jeg vet også at det er mulig)

vil nemlig kutte ned på alt i høyde altså plante, lys & potte.

Plante å lys er ordnet! jeg bruker lowryder planten og led lys.

men nå begynner jeg å tenke på det med jord. for planten trenger vell nokk jord?
hvor mye er nødvendig. å ikke minst hvor høy må potten være!?
Går det for eksempell ann å ha en veldig bre potte å ikke en så veldig høy en?

tenker å la den spire i en plastkopp å etterhvert flytte den til en større potte (forhåpentligvis ikke en så høy en) som skal bli deres hjem resten av tiden, bruke denne growmixen for hele perioden http://www.hydrogrow.no/product_info...roducts_id=417

Vil dette holde? noen flere tips? Noen som har erfaring med lowryder?
Vis hele sitatet...
Jeg kjører selv fem Lowryder # 2 av feminiserte frø. Jeg bruker bare 23W CFL. Du sier ikke hva slags lys du har, men 35cm er uansett et veldig lavt skap. Siden Lowryder er en autoblomstrende plante, og dverg i størrelse, er det etter min mening ikke særlig heldig å beskjære denne.

Alt ettersom hva slags lys du har, vil jeg tro at din lille growbox vil bli for liten, og ev. for varm, hvis du skal bruke lys med litt kraft. Jeg var selv overbevist om at Lowryder var kjempeenkel å dyrke, men man kommer seg virkelig ikke unna med manglende eller dårlig lys.

Næringen du linker til er næring for hydroponisk dyrking. Hva slags hydrosystem vil du bruke? Jeg tror nemlig det er litt liten plass for et hydrooppsett og nok lys på 35 cm høyde.
Sist endret av bronsky; 19. november 2009 kl. 16:42. Grunn: skriveleif
hehe takk for svar

Hver gang jeg sjekker litt rundt om groing, virker det som om jeg går 2 skritt tilbake i prosessen

Jeg tenker å bruke 4 stk 21 W sparepærer. med 2500K (21w = 100w)
pluss en 14 watts LED lampe med røde å blå lys.

Jeg tenker å bruke 2 vifter for å få inn luft å kjøle ned pærene samt stimulere plantene med frisk luft. Og en vifte med et kullfilter for å få ut luften å ikke lage noe lukt.

næringen var nokk helt på trynet, stussa litt over det etter jeg hadde postet. Kan du forklare meg hva hydroponisk dyrking vil si? Hvilke annen næring burde jeg bruke fra den nettsiden?
Sitat av babbabou Vis innlegg
hehe takk for svar

Hver gang jeg sjekker litt rundt om groing, virker det som om jeg går 2 skritt tilbake i prosessen

Jeg tenker å bruke 4 stk 21 W sparepærer. med 2500K (21w = 100w)
pluss en 14 watts LED lampe med røde å blå lys.

Jeg tenker å bruke 2 vifter for å få inn luft å kjøle ned pærene samt stimulere plantene med frisk luft. Og en vifte med et kullfilter for å få ut luften å ikke lage noe lukt.

næringen var nokk helt på trynet, stussa litt over det etter jeg hadde postet. Kan du forklare meg hva hydroponisk dyrking vil si? Hvilke annen næring burde jeg bruke fra den nettsiden?
Vis hele sitatet...
LED er fortsatt veldig omdiskutert, og ingen kan med sikkerhet si at det har noen særlig effekt. Det er under utvikling...

Når det gjelder lys er du på riktig vei, men jeg forstår fortsatt ikke hvordan du skal få plass til alt sammen i det skapet. Du kan jo kanskje tegne en skisse, så blir det lettere å bedømme.

Hydroponisk dyrking innebærer at du ikke bruker jord, men vann som medium. Det finnes flere måter å dyrke hydroponisk på, og de mest vanlige er dryppsystemer, DWC (Deep Water Culture) og Ebb-and-flow-systemer.

Du kan i prinsippet unngå bruk av næring dersom du bruker en god blomsterjord med lecakuler. Dette får du kjøpt ferdigblandet på Plantasjen o.l.

Tanken din er for så vidt god, men som jeg nevnt tidligere, så tror jeg du underestimerer størrelsen på growen din. Skal du bare ha én plante? Lowrydere er nemlig ikke så god når det kommer til yield, og derfor er det greit å ha flere.

Du kan sjekke min growlog her:

http://www.norcan.org/ipb/index.php?showtopic=15247
Nei jeg tenker å 5 stk. flytte å bytte litt på pottene for at alle for like mye lys.
Har skjønt at LED lys er omdiskutert, derfor prøver jeg å kombinere det med sparepærer.

plantene vil nokk ikke bli høyere en 25 cm når jeg legger inn sparepærene å potter.

Er det mulig å bruke samme potte og jord gjennom de 2 månedene den gror? trengs jorden å byttes ut? hva vil kosekvensene være av en for liten potte? jeg vil så klart tilsette vann med næring.
generelt hvor store potter trenger en fullvoksen (25 cm) lowryder for å blomstre?
Sist endret av babbabou; 19. november 2009 kl. 17:22.
Hva tror folk her om en grow box med mål : 35*35*70? det er smått, men ikke umulig.. er no hjemmebygde greier som jeg veit ikke er helt ferdig. venter på to vifter som kommer i løpet av helgen, og mylar venter jeg på til å dekke vegger osv.
Men det jeg har på gang nå i hvertfall er 2 lowryder under en 125w cfl pære. de står ca 4-5 cm fra pæra.
forhåpentligvis får jeg en hunn av de. tanken er da enten å kjøre lst på den eller SCrog. Blir det for trangt for Scrog?

Med lst tenkte jeg å presse planten oppetter veggene. for derretter å henge pæra nedover. Hva tror dere?
Er det veldig risky med grotelt i oslo med tanke på helikopter med varmekameraer?
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Er det veldig risky med grotelt i oslo med tanke på helikopter med varmekameraer?
Vis hele sitatet...
Uten at jeg har noe kilde eller annet fornuftig å komme med vil jeg gjerne si dette: Hvis de har ressurser til slikt, lurer jeg på hvorfor dette: http://www.abcnyheter.no/node/99908 prosjektet ble lagt på is!
hei. jeg har en cannabisplante, ser at den har næringsmangel nå i starten av blomsterfasen. hvilken type gjødsel passer nå og hvor kan jeg få kjøpt det i trondheim ?
Kan noen anbefale meg et filter som passer til et 120x120x200 telt?

http://www.greenshorticulture.co.uk/image_thumbnailer.aspx?i=images/prods/Homebox-M-4-web(2).jpg&w=309&h=309
Sist endret av Cyberblack; 24. november 2009 kl. 07:24.
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Kan noen anbefale meg et filter som passer til et 120x120x200 telt?
Vis hele sitatet...
"Det er vanlig å beregne at luften i dyrkerommet ditt skal skiftes ut minst hvert femte minutt. Et vanlig IKEA-skap har et rominnhold på 1,4m3. Om dette skal skiftes ut på fem minutter trenger du en vifte som flytter minst ((60/5)x1,4=) 17m3/ time." - Tatt fra Cannabishåndboken -

1,2x1,2 = 1,44x2 = 2,88m3 ((60/5)x2,88=) ca.35m3/ time. Du trenger da altså et kullfilter som passer viften du skal bruke=)

Hvis jeg ikke har dummet meg i regnestykket skulle dette kullfilteret: http://www.cropshop.no/updated/produ...roducts_id=459 gjøre jobben, finner ikke en så liten vifte da=/

Sitat av blåhval Vis innlegg
hei. jeg har en cannabisplante, ser at den har næringsmangel nå i starten av blomsterfasen. hvilken type gjødsel passer nå og hvor kan jeg få kjøpt det i trondheim ?
Vis hele sitatet...
www.hempster.no Handle i hele landet Eller om du vil inn i en sjappa: http://www.bamboolt.com/shop/default.asp Det er umulig å si hva du mangler siden du ikke forklarer symptomer eller legger ut et bilde som er det beste. - for meg i allefall - Kanskje (N) Nitrogen, men kanskje og (P) Fosfor.
Sitat av LoveToGrow Vis innlegg
finner ikke en så liten vifte da=/
Vis hele sitatet...
Hva med denne?
Hei er det noen som vet om dette er sativa eller indica og hvilken spesifik sort er det?

Click image for larger version

Name:	DSC00329.jpg
Views:	212
Size:	91,6 KB
ID:	6960


hvilket soppmiddel er best planten vis den har fått sopp?
www.budgrow.dk har masse bra groutstyr!
dæven han røkksalte!!!! Klarte å knuse den ene pæra jeg gitt! Skulle ta meg en dusj, så da måtte planta og lampa ut. Tok ut ledninga og pluggen ramla rett på pæra. Heldigvis har jeg to, men den blir kanskje stresset med annet lys.
Tror jeg skal oppgradere pæra nå som jeg allerede må ha ny. 250w

Nei æsj, Drit i å dyrk i dusjen folkens, det er bare stress.
Har bestilt telt, men det har ikke kommet enda
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Hva med denne?
Vis hele sitatet...
Ja den så jo grei ut=)

Sitat av Cyberblack Vis innlegg
dæven han røkksalte!!!! Klarte å knuse den ene pæra jeg gitt! Skulle ta meg en dusj, så da måtte planta og lampa ut. Tok ut ledninga og pluggen ramla rett på pæra. Heldigvis har jeg to, men den blir kanskje stresset med annet lys.
Tror jeg skal oppgradere pæra nå som jeg allerede må ha ny. 250w

Nei æsj, Drit i å dyrk i dusjen folkens, det er bare stress.
Har bestilt telt, men det har ikke kommet enda
Vis hele sitatet...
Uffda, lite stabilt med dusjdyrking ja=P Genialt med oppgradering, blir alltid slik over tid uansett=D Ta noen bilder av teltet, fra pakke til ferdig bygd?
Sitat av olabil86 Vis innlegg
Hei er det noen som vet om dette er sativa eller indica og hvilken spesifik sort er det?

Vedlegg 6960


hvilket soppmiddel er best planten vis den har fått sopp?
Vis hele sitatet...
Ser ut som en indica dominert hybrid plante.. det vil si overvekt av Indica gener, men med litt spiff fra sativaen.. Beste er å vente blomstene dukker opp, blir ferdige med det blomster trenger å bli ferdige med. For så å smake.
Jeg skal klare å ta noen bilder ja
Jeg må få takke deg LoveToGrow, du har virkelig vært behjelpelig

Så..


Hvis jeg kjøper dette filteret og denne vifta så er jeg good to go?
Er det noe mere jeg treneger, og kan noen evt. linke det til meg?

Skjønner meg ikke helt på slike duppeditter.. :S
Sist endret av Cyberblack; 26. november 2009 kl. 09:35.
Ikke glem slanger/rør til vifte og filter.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
hvordan legger man inn bilder her? har noen spørsmål vedrørende jentene mine.. og som alle her sier, bilder sier mer enn ord..
Sitat av Shadows84 Vis innlegg
hvordan legger man inn bilder her? har noen spørsmål vedrørende jentene mine.. og som alle her sier, bilder sier mer enn ord..
Vis hele sitatet...
https://imma.gr/

du bare kopierer BBkoden, så popper bildet opp når du poster innlegget.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vis hele sitatet...
sweet..

Trenger man noe strømforsyning til filter eller følger slikt med?
Sist endret av Cyberblack; 27. november 2009 kl. 18:46.
[IMG][/IMG]
veit ikke om det funker jeg men prøver... hva tror folk i såfall? ser det ok ut? lowryder, ca 10 dager fra frø..

hehe.. funka det


og her etter ca 13 dager... litt gul i tuppene på noen av bladene og de nederste krøller seg litt innover...what to do?
Sitat av Shadows84 Vis innlegg
veit ikke om det funker jeg men prøver... hva tror folk i såfall? ser det ok ut? lowryder, ca 10 dager fra frø..

hehe.. funka det
Vis hele sitatet...
Denne ser fin ut, ingenting å si her=)
Sitat av Shadows84 Vis innlegg
og her etter ca 13 dager... litt gul i tuppene på noen av bladene og de nederste krøller seg litt innover...what to do?
Vis hele sitatet...
Her tror jeg vi snakker om litt for mye vann, evt for dårlig drenering....Om tuppene på bladene blir som en "klo" så er det også for mye næring...Men den er ikke i noe faresone for å dø hvertfall

HJELP!!! her er det noe som ikke stemmer... etter 15dager. bladene har begynt å virkelig krølle seg nedover og innover. Pluss bladene begynner å bli litt gulaktige enkelte steder.
Er helt utrolig at den har begynt å lukte såpass godt som den gjør allerede, men den ser jo ikke helt frisk ut eller??

har ikke begynt med noen form for næring enda... på tide kanskje? Har ikke sett noe kjønn enda heller...


gule spots på det innerste bladsettet
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Lar du jorden tørke ut mellom hver vanning?
Hvor ofte og hvor mye vanner du?

Det er lenge til du skal tenke på næring, minst 5 uker til.
jeg lar de 3-4 øverste cm tørke godt ut før jeg vanner på nytt, ca hver 3dag...
Vanner mellom 3-5dl hver gang...
hva slags næring burde jeg skaffe meg?
den ser jo litt stakkarslig ut....
Sitat av Shadows84 Vis innlegg
jeg lar de 3-4 øverste cm tørke godt ut før jeg vanner på nytt, ca hver 3dag...
Vanner mellom 3-5dl hver gang...
hva slags næring burde jeg skaffe meg?
den ser jo litt stakkarslig ut....
Vis hele sitatet...
Om jorda du bruker er av vanlig kvalitet så burde næring være lite aktuelt på dette stadiet...som nevnt tidligere.. Jeg tror fortsatt at det er overvanning..
så jeg bør la det gå enda lenger mellom hver vanning? si bortimot en uke kanskje? temperaturen i boxen ligger på 20grader om dagen, mens den faller til 15 om natta... kaldt på ett gammelt loft vettu... Har dette noe å si kanskje?
Sitat av Shadows84 Vis innlegg
så jeg bør la det gå enda lenger mellom hver vanning? si bortimot en uke kanskje? temperaturen i boxen ligger på 20grader om dagen, mens den faller til 15 om natta... kaldt på ett gammelt loft vettu... Har dette noe å si kanskje?
Vis hele sitatet...
Jo kaldere det er jo lenge tid tar det før mediumet blir tørrt.
Planten spiser vel mindre også..?

Du lar jorden tørke ut mellom vær gang du vanner, ikke så tørr at den begynner å skrumpe inn. Men ca de 2 øverste cm. av jorden bør være tørr før du vanner igjen.

Det blir ikke krise før det har gått ett par dager i tørr jord, så hvis du prøver deg fram lover jeg deg at du fort finner feelingen.
i see i see... får prøve med en litt ordentlig inntørkning før jeg vanner på nytt..
Noen som har no erfaringer med lowryder her eller? del gjerne erfaringene
Sitat av Shadows84 Vis innlegg
i see i see... får prøve med en litt ordentlig inntørkning før jeg vanner på nytt..
Noen som har no erfaringer med lowryder her eller? del gjerne erfaringene
Vis hele sitatet...
Hvis det kommer ned i 15 grader, er det litt kaldt...Kan hende dette er grunnen til at planten er "trist"
Sist endret av LoveToGrow; 29. november 2009 kl. 17:28.
tenkte meg nesten at det kunne være temperaturen som hadde sitt og gjøre med det.. Men vi får se om hun kommer seg, har forøvrig 2 på gang, den andre ser litt bedre ut... skal få slengt inn noen bilder av henne også...


dette har skjedd i løpet av 3-4dager..
den ser virkelig sliten ut nå...


hvis det er snakk om overvanning, hva er beste måten å gjøre det godt på igjen? La jorda tørke godt ut først i hvertfal...
Beste måten hadde vært(når du er i gang med runde nummer to)å tilsette perlite i mediumet når du skal dyrke. Det sikrer en god gjennomstrømmning av vann, samtidig som det holder på vann. Jeg tror at hvis perlite hadde vært tilsett så hadde dama kanskje ikke sett sånn ut som den gjør i dag?

perlite kan kjøpes på www.weedshop.no.. Har de ikke noe inne er det bare å kontake dem og spørre når de får inn mer=)...
Sist endret av RESpekt; 29. november 2009 kl. 19:10. Grunn: leffesklife
Sitat av Shadows84 Vis innlegg

hvis det er snakk om overvanning, hva er beste måten å gjøre det godt på igjen? La jorda tørke godt ut først i hvertfal...
Vis hele sitatet...
Ta planten forsiktig ut av potten, få av så mye "vassen" jord som mulig rundt røttene uten å skade de...Og omplante i ny, god drenerende, temperert jord=)
skjønner... det skal bli gjort 1st thing tomorrow... men sånn ang lys og sånn.. skulle holde med det jeg kjører nå? 125w cfl fra designerbelysning... står på så godt som 24/7...
Vi har røtter!



Hvor mye røtter må til før jeg kan transplantere til jord?
Du kan fint sette den i jord nå

Og gi dem litt næring, de ser gule ut i kantene.

Damn jeg savner å gro folkens ! stå på alle som får det til

Og de som ikke får det til, stå på enda mer !
Sitat av p0ffski Vis innlegg

Damn jeg savner å gro folkens ! stå på alle som får det til
Vis hele sitatet...
har vel ikke lagt opp etter den episoden eller?