Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4604
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ingen erfaring med andre rusmidler, men forholdsvis høy terskel for alkohol. Kan jeg da ta 5mg oxynorm og 10mg oxycontin og få rus? Eventuelt hvor lenge vil den vare?
Ja du vil få ganske sterk rus av bare det. Oxycontin 10 mg varer i 12 timer, 5 mg oxynorm varer 4 timer og du kan forvente høyest effekt av denne. Du kan også få kvalme, svimmelhet etc. Hold deg til en eller to tabletter eller så kan det gå galt. Oxycontin ligner litt heroin i rus, så vær forsiktig.
Tror du blir skuffet over 5 mg.. knus oxycontinen å ta hele den. Så spe på med oxynormen om du føler for det

Dose for oxycodone som er virke stoffet i både oxynorm og oxycontin. (Bare at oxycontinen er depot pille)

Oral:
Threshold 1 - 2.5 mg
Light 2.5 - 10 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 25 - 40 mg
Heavy 40 mg +

Insufflated (Snorte)
Dosage
Threshold 1 - 2.5 mg
Light 2.5 - 7.5 mg
Common 7.5 - 15 mg
Strong 15 - 25 mg
Heavy 25 mg +

Varighet alt fra 3 til 6 timer
Sist endret av Alge; 24. februar 2017 kl. 16:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så jeg burde ikke blande de med en gang?
Tja. Tror nok ikke det gjør noe, men er det første gangen så skader det ikke å begynne litt rolig.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg knust oxycontinen å spist hele, så sett ann formen litt når det har begynt å funke, for å så snorte hele oxynormen

Ps: ikke bland med alkohol eller andre piller
Sist endret av Alge; 24. februar 2017 kl. 16:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
For min del var 20mg oxycodone helt perfekt, tror du fint kan hive i deg begge uten problemer. Du burde også huske å knuse depot-pillen.
Vær forsiktig med alkohol sammen med andre medikamenter som hemmer respirasjonssenteret. Alkohol og opioider hemmer egenrespirasjon additivt.

Det er lurt å holde seg unna opioider generelt.
Sist endret av Kakemann; 24. februar 2017 kl. 17:04.
Oxy og andre opiater er ikke skadelig for deg generelt sett om man ikke overdoser eller blander med visse andre stoffer, men ha i bak hodet at de er exstremt avhengighetsskapende, så ikke bruk de ofte eller over mange dager. Da kan du gå på en fin smell...
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar alle sammen. Skulle gjerne tatt noe annet, men desverre ikke tilgjengelig da jeg ikke er i "de riktige miljøene"
Eller "de feile". Alt er relativt.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kakemann Vis innlegg
Eller "de feile". Alt er relativt.
Vis hele sitatet...
Joa, veldig glad jeg ikke er i de miljøene. Akkurat nå brukte jeg "de riktige miljøene" fordi jeg referert til de miljøene der det er lett å få tak saker og ting. Ikke de det er moralsk riktig å være i