Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3310
Hei! Igjen fant jeg en pille jeg trenger hjelp til og identifisere. Denne pillen en liten og gul, litt avlang og rund i kantene. Legger ved link i komentarfeltet. hjeeelp

https://imma.gr/66904x43f0d

NB: Det er ikke sukkertøy da jeg smakte litt på den
Sist endret av vidarlo; 19. februar 2017 kl. 21:54.
Har den en delestrek?
Ingen delestrek!
Helt lik på begge sider?
Sitat av LGDS Vis innlegg
Helt lik på begge sider?
Vis hele sitatet...
Helt lik på begge sider ja
Skulle likt å vist størrelsen og vekt på pillen hvis mulig. Hvilken sammenheng fant du den?

Her søkte jeg og fikk over 10000 resultater på yelllow, oval, finner ingen måte og søke etter piller uten imprints¨

"All prescription and over-the-counter (OTC) drugs in the U.S. are required by the FDA to have an imprint code. If your pill has no imprint code it could be a vitamin, diet, herbal, or energy pill, or an illicit or foreign drug. It is not possible to accurately identify a pill online without an imprint code."
Sist endret av vidarlo; 20. februar 2017 kl. 08:17.
Det er ingen legemiddelprodusenter som lager lignende a eller b preparater. Åssen setting fant du den i?
Denne og denne denne

Det var de 3 stk som kom fram når jeg søkte, får se hvilken som ligner mest

Det er lett å finne ut dersom du bare måler pillen nøyaktig, er det ikke nøyaktig samme mål ikke innta pillen
Sist endret av vidarlo; 20. februar 2017 kl. 08:17.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Denne og denne denne

Det var de 3 stk som kom fram når jeg søkte, får se hvilken som ligner mest

Det er lett å finne ut dersom du bare måler pillen nøyaktig, er det ikke nøyaktig samme mål ikke innta pillen
Vis hele sitatet...
Den der er litt tricky, det er ikke centyl for den er knallgul mener jeg. Muligens kalcid som er en antibiotika. Jeg tror kanskje det er pantoprazol eller somac som er en syrehemmer. Om det hadde hvert noe spennede norsk medisin hadde det mest sansynlig stått noen tall eller lignende på
Er i et "belastet" miljø, var borte noen dager og kom hjem mens kjæresten hadde hatt besøk av sine venner. Fant den på bordet men han aner heller ikke hva det er.