Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2818
er det noe her som veit om et program som fungerer til å til og overvåke nettverk skal overvåke rundt 80 datamaskiner og bruker på nettet
Du sier ingenting om hva du vil overvåke? Overvåke nettverk er et meget vidt begrep.
Trådstarter
3 0
overvåke bruk generelt. hvilken websider folk bruker
http://forum.kvinneguiden.no/topic/4...-inne-p%C3%A5/

Kanskje det kan være til litt hjelp, dog er det ifra 2009 så det kan være veldig utdatert.

Hei! Jeg er IT-tekniker og kan avkrefte dette.
Det går ikke an for noen å installere et program på sin PC som kan plukke opp dette.
Eneste måten er at en installerer et program på begge PCer som gir informasjon til hverandre.
All informasjon som går fra din PC er kryptert. Pr dags dato finnes det ingen programmer en kan installere som kan dekode disse!
Det finnes dog program en kan installere på en PC som kan overvåke nettverket (hastighet, hvor mange som benytter nettverket etc).
Med andre ord; det er umulig for han som du deler bredbåndet med til å se hva du søker på google.com f.eks.
Vis hele sitatet...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Tvervik Vis innlegg
overvåke bruk generelt. hvilken websider folk bruker
Vis hele sitatet...
For det første er stadig meir trafikk kryptert, så du finn ut relativt lite. For det andre. Er du klar over mengdene trafikk?

Eg hadde ikkje hatt lyst om eg hadde fått sjansen.

Men konkret; kva er problemet, og kva prøver du å oppnå?
Sitat av Tvervik Vis innlegg
overvåke bruk generelt. hvilken websider folk bruker
Vis hele sitatet...
Det er et mye større prosjekt enn du ser for deg.