Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3308
Hei, noen andre freaks som har tenkt seg på rae sremmurd konsert i Oslo den 10 februar? Hadde vert hyggelig å møte noen freaks i Oslo. Det er forsåvidt lenge til da, men jeg tenker på å kjøpe fly og billett nå. Skal reise med to kompiser i tillegg. Konserten koster bare 350kr, så det er ganske billig. Ha en god dag freaks!
burde vært möderatör
Vurderer å dra selv as!
Ear Drummers baklengs blir Rae Sremmurd men jeg vet ikke egentlig. hadde lyst å dra på ScHoolboy Q konsert men blir ikke noe av.
Veldig gira her også!
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Vurderer å dra selv as!
Vis hele sitatet...
Stilig, bor du i Oslo selv?

Sitat av Kloroplast Vis innlegg
Ear Drummers baklengs blir Rae Sremmurd men jeg vet ikke egentlig. hadde lyst å dra på ScHoolboy Q konsert men blir ikke noe av.
Vis hele sitatet...
Jeg tror Rae Sremmurd kommer til å bli rått! Jaa, Schoolboy Q hadde også vert dritfett, er ikke lenge til den konserten, men tror ikke den tiden passer for meg dessverre.
Sitat av Stolichnaya Vis innlegg
Veldig gira her også!
Vis hele sitatet...
Braa, har du bestillt billett allerede?
Kunne også tenkt meg på den konserten, selv om Rae Sremmerud er en type hip-hop som jeg ikke er veldig fan av. Men god stemning blir det nok!

Når vi først snakker om konserter. Er det noe som skal på Danny Brown 2. Desember?