Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1818
Hallo. Jeg er komt til bunnen av en "tidskapsel" jeg gjemte vekk for 13 års tid siden. Jeg viste det lå en versjon av "Links wakening" i boksen og gledet meg til å spille det, men sist jeg spilte det kunne jeg vist ikke godt nok Engelsk til å legge merke til at spillet var på Tysk :P

Det er jo mye dialog i spillet, kommer jeg til å ha store problemer med å løpe gjennom spillet når jeg ikke forstår en dritt av dialigen?
Har spilt en liten time på emulator for å se på teksten, jeg har fått sverdet, tryllestøv til å forvandle vaskebjørnen og nøkkel til å låse opp skorpion hulen på stranden. Det er ikke noe i spillet som ikke har vert åpenlyst sålangt. Men kommer jeg til å ha problemer videre, det tar vel en 20-30t å fulføre?

-utepaanordnes
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg dævver.

Ja, noe av spillet kommer, så vidt jeg kan huske, til å være litt vanskelig når du ikke kan lese instruksjoner - blant annet hvor du skal og diverse hint. Hvis du husker det sånn ca. eller er forberedt på en del prøving og feiling, bør det ordne seg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tar deg litt tid, men dette klarer du
Du kan jo bruke google translate appen til mobil?
Da kan du oversette tekst i "realtime" mens du spiller.

Google just turned your phone into a real-time translator

▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg kjopte New3DS-XL og instalerte de spillene jeg ville ha til den maskinen. Har hatt lyst til aa teste 3D efekten siden den kom ut men kjenner ingen som har en. 3D efekten er mye bedre en jeg hadde tenkt. Eneste spillet jeg har faatt det til aa fungere skikkelig er Orcarina of Time. Men ble litt imponenrt.