Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2070
Noen som vet hvor jeg kan få skaffet meg gratis Shell hvor jeg kan ha eggdrop/IRC bot på?

-takk
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Tror det er vanskelig å finne et gratis shell du kan ha eggdropp på, ihvertfall så er noenlunde raskt.
www.cozmic.org <- dei gjer ut gratis shell, men no er boksen shell1.cozmic.org overfylt. Snart får dei opp shell2.cozmic.org

- Grinder
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Finnes vel en del gratis shell, men, kan ofte være dårlig med service vis det faktisk er no galt, i tillegg er irc-tilgang, enten sperret, eller hosten(e) er klina fra de største nettverkene pga abuse. Dette kan jeg omtrent garantere deg
Beistet, ta å smisk med de som jobber på Samsen, nok av boxer der *me har hatt mange shell der iløpet av tidene*
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
du kan jo bare KJØPE et shell
det koster jo ikke mer enn 30 kr i måneden.
Ikke sats på EXN...et lite tips fra meg...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
nidaroz: heheh. fått konto eller penga tilbake snart?
Nei!å nå snakker de om å legge ned serveren til februar!har ikke svart meg på mail eller .no!AAACCCCEEEHHHHOOOOUUUULLLLSSSSS
zeth: Du skylder meg et par Cd'er, kanke du smiske litt så er vi even

Phun-Q: Takk, jeg sjekker de ut nå, håper på det beste!

Grinder: Ja, har vært på cozmic.org. Ja de er nede for øyeblikket. Men det kommer jo opp ny server og de har ikke tenkt å slutte å ta imot folk.. så.. Weeee!

Gusto: 30kr i måneden er for mye hvis du kan få gratis
Opprinnelig postet av n|dar0z
Ikke sats på EXN...et lite tips fra meg...
Vis hele sitatet...
Vel, jeg fulgte tipset til en eller annen som anbefalte EXN, og kjøpte shell for ett år. Hva har skjedd nå? Jo nå jar www.exn.no lagt ned ser det ut for. Botten min er borte og alt er bare ræva. Noen som veit hva som har skjedd.???
Opprinnelig postet av sugx


Vel, jeg fulgte tipset til en eller annen som anbefalte EXN, og kjøpte shell for ett år. Hva har skjedd nå? Jo nå jar www.exn.no lagt ned ser det ut for. Botten min er borte og alt er bare ræva. Noen som veit hva som har skjedd.???
Vis hele sitatet...
De har visstnok tatt seg en pause fram til Februar neste år, etter hva jeg har lest her på nFF. Hvis du søker litt etter det får du fram mer om det ettersom det ble heftig diskutert i en annen post. Faktisk noen som skulle anmelde dem, men tror ikke det var derfor.. du får søke, finne og lese =)
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av sugx


Vel, jeg fulgte tipset til en eller annen som anbefalte EXN, og kjøpte shell for ett år. Hva har skjedd nå? Jo nå jar www.exn.no lagt ned ser det ut for. Botten min er borte og alt er bare ræva. Noen som veit hva som har skjedd.???
Vis hele sitatet...
Sjekk:

http://www.iblis.nu/forum/showthread...&highlight=exn

&

http://www.iblis.nu/forum/showthread...&highlight=exn