Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1161
Er ikke helt sikker på hva jeg sa i topicen på denne threadn men det får være det samme, ikke det som er viktig. Det som er viktig er at i dag fikk jeg endelig nydunken min fra komplett.no etter å ha vært dataløs og offline i x ant. uker!

Status nå: Jeg er "#&5&6?Å fortvilet, noe funker ikke som det skal... Alle komponentene er dunket inni relativt uten problemer, w2k er installert og jeg har kommet meg på nett. Og nå begynner faefnskapet, maskinen lider av plutslige rebooter helt uten forvarsel, CD-brenner(som jeg oxo bruker som cdspiller) nekter å lese datacd'r på grunnlag av at "DOSX.EXE må finnes i AUTOEXEC.NT og i PATH". Blåskjermer med feilmelding "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - Beginning dump of physical memory." er oxo hypppige.

Har mistanke om at dette har noe med IRQ å gjøre selv om jeg har liten peiling på hva IRQ er for noe. Jeg har sjekket på Device Manager og der kommer det fram at alle PCI-kortene og et ISA går på IRQ 9 , dvs 6 kort på IRQ9. Kan dette være kilden til probbene mine?

Er det noen her som har hatt lignende problemer med w2k og ny maskin? Vet noen hvordan jeg kan forandre på IRQ slik at hvert kort får sin IRQ? Og bare en ting til.... HILFE HILFE!!! Jeg begynner å bli desp FS!
Vil ikke være pirkete, men prøv å bruk en thread så man skjønner hva det dreier seg om... (tysk var feil valg liksom ...)
Trådstarter
15 0
Okai, skal holde meg unna tysken fra nå av, og fikk btw fiksa dunken. Nå blirre cs på meg
Øyh, tanteK, hva var gale da?