Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2700
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

I sommer ble jeg stoppet med 1 i promille og mistet lappen i 2 år og fikk 18 dager. Skal nå mellomlande i USA og lurer på om det er noen her som har reist til USA med promille dom? Jeg har fått ESTA søknaden godkjent, men lurer på hva jeg kan forvente meg på flyplassen av customs.

Setter pris på å høre tidligere erfaringer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!

I sommer ble jeg stoppet med 1 i promille og mistet lappen i 2 år og fikk 18 dager. Skal nå mellomlande i USA og lurer på om det er noen her som har reist til USA med promille dom? Jeg har fått ESTA søknaden godkjent, men lurer på hva jeg kan forvente meg på flyplassen av customs.

Setter pris på å høre tidligere erfaringer.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt/søkt om denne ESTA-søknaden?
Norge utveksler ikke slik informasjon med USA, så med mindre du nevner det selv er det ingen grunn til at de skal finne ut av det. Med det sagt så er ikke en enkelt promilledom noe de bryr seg om i visum/ESTA-sammenheng.