Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2540
Vet dette er tabletter for å kunne få til å sove.

Men har lest litt rundt om på nette der folk reagerer litt forskjellig..
Men til mitt spørsmål: Kan jeg bruke disse i sammenheng med å være effektiv?
Eventuelt hvor mye burde jeg ta?
har ikke vært borti noe form for tabbiser før.
Nei. Det er en sovemedisin. Den kommer til å gjøre deg trøtt, slapp og forvirret, ikke så mye mer.
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Nei. Det er en sovemedisin. Den kommer til å gjøre deg trøtt, slapp og forvirret, ikke så mye mer.
Vis hele sitatet...
Okei, forstod det sånn at om jeg holdt meg våken igjennom den trøtte fasen at jeg kunne få en litt annen effekt?

Hvordan fungerer disse med alkohol?
Har ikke planlagt å drikke alkohol, men drikker i helgenene.. ikke at jeg skal blande, men la oss si at jeg har en fyllekule på et par dager så tar jeg en på søndagen.. Vil dette gjøre noe med hvordan jeg reagerer på medisinen?
Sitat av Mr.Oxford Vis innlegg
Okei, forstod det sånn at om jeg holdt meg våken igjennom den trøtte fasen at jeg kunne få en litt annen effekt?

Hvordan fungerer disse med alkohol?
Har ikke planlagt å drikke alkohol, men drikker i helgenene.. ikke at jeg skal blande, men la oss si at jeg har en fyllekule på et par dager så tar jeg en på søndagen.. Vil dette gjøre noe med hvordan jeg reagerer på medisinen?
Vis hele sitatet...
Jajo. Om man holder seg våken, så får man en slags rus, men jeg vet ikke om det er noe særlig. Effektiv blir man ihvertfall ikke

Tar du zolpidem med alkohol, så vil de forsterke hverandre, noe som kan ende med: hukommelsestap, dumme valg, fallulykker osv. Er alkoholen ute av kroppen vil de funke som normalt.
Sist endret av Mirage; 23. februar 2017 kl. 11:58.
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Jajo. Om man holder seg våken, så får man en slags rus, men jeg vet ikke om det er noe særlig. Effektiv blir man ihvertfall ikke

Tar du zolpidem med alkohol, så vil de forsterke hverandre, noe som kan ende med: hukommelsestap, dumme valg, fallulykker osv. Er alkoholen ute av kroppen vil de funke som normalt.
Vis hele sitatet...
Takker for svar
Jeg syns rusen er fin på zopiklone, men må opp i 15mg for å kjenne det nevnverdig. Men effektiv blir du ikke, du blir chill og rolig og får ofte halliser/synsforstyrrelser. Litt alkohol kan booste det. Men ikke for mye, jeg drakk en flaske vin på 15mg og har fullstendig blackput fra hele kvelden. Ikke kult.