Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1410
Ble informert at det finnes sider hvor man kan kjøpe såkalte "gameshare" spill til, PS4.

Man betaler en liten sum, så får man en kode tilsendt av selger, slik at man kan laste ned en digital kopi av spillet.

Det var slik jeg forstod det. Kan noen utdype hvordan dette fungerer?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Enemy of the snut
Dette har jeg aldri hørt om..

Har hørt om folk som selger spillene sine, PS4-kontoene sine (gjerne og helst sammen med konsollen) men ikke "gamesharing"..
Hvis du har PS Plus-medlemskap får du 2 spill gratis hver måned, uten og å betale noe
Også kan du seff kjøpe hele spill på PS Store, men selv foretrekker jeg å ha spillene på plate da det viser seg at hele spill som er lastet ned fra PS Store har større sannsynlighet for bugs..

Men om du finner noe mer ut av dette så gjerne informer meg også!
Sitat av KingPin Vis innlegg
...jeg å ha spillene på plate da det viser seg at hele spill som er lastet ned fra PS Store har større sannsynlighet for bugs..
Vis hele sitatet...
Du er klar over at spillet er det samme? At mer eller mindre nøyaktig det samme lastes ned fra nettet, foruten at noe kopieres fra den fysiske disken er den eneste jobben den gjør å sitte i maskinen for å fortelle at du faktisk kan bruke kopien...
Sitat av Svartedauden Vis innlegg
Du er klar over at spillet er det samme? At mer eller mindre nøyaktig det samme lastes ned fra nettet, foruten at noe kopieres fra den fysiske disken er den eneste jobben den gjør å sitte i maskinen for å fortelle at du faktisk kan bruke kopien...
Vis hele sitatet...
Enig, for meg virker det også logisk at spill lastet ned fra ps store faktisk har siste bugfix... har btw ingen ps4 spill i fysisk utgave og alle fungerer prikkfritt
Sist endret av gekko4u; 9. oktober 2016 kl. 09:28.