Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1028
Hei og god jul venner!

Endelig kommet hjem til stasjonære pcen min etter at den ikke har vært på på 4 måndter. Jeg får heller ikke noe mulighet til å styre vifta ved hjelp av f.eks MSI afterburner. Jeg er egentlig ganske blank på hva som kan ha skjedd mens jeg har vært borte, så håpte at en av dere kunne gi meg julegaven ved å komme med en løsning.

Skjermdump HWmonitor: http://i.imgur.com/aoq8hXU.png
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Prøv med nyeste driver, velg avansert under installasjon og velg clean install
Sjekk etter at det ikke er noen kabler som blokkerer viftene inni maskinen. Hadde noe som var veldig likt, og da satt en kabel fast i en av viftene på skjermkortet, resultatet var at de andre to viftene gikk på maks.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Sjekk etter at det ikke er noen kabler som blokkerer viftene inni maskinen. Hadde noe som var veldig likt, og da satt en kabel fast i en av viftene på skjermkortet, resultatet var at de andre to viftene gikk på maks.
Vis hele sitatet...
Det er nok noe lignende dette som hadde skjedd, bare flyttet litt på pc'en senere på dagen, så ble den stabil etter en stund. Takker for tilbakemeldingene!