Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1294
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøper et glass rivotril 2 mg noen ganger i året. I begynnelsen sovner jeg nesten av en halv pille. Etter et par uker kan jeg ta tre stk og gjøre vanlige ting uten å føle meg beruset på noe vis.

Husker aldri åssen det er når jeg går tom hvor ubehagelig det er.. men uansett da hvor lenge må jeg være uten for å effekt av en halvt tablett igjen? Har tatt litt over halve glasset og tenkte å spare resten til jul. Er tre uker nok til å få bort toleransen ?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt men ikke helt. Men husk at man alltid blir rusa på rivotril selvom man ikke merker det og tror man har toleranse. Det er derfor folk blir helt balle på rivo, for man oppfatter seg ikke selv rusa på stadiene før helt på trynet
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
hvor lang tid tror dere at det vil ta før toleransen er borte?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ganske individuelt, men toleransen kommer som regel aldri på 0, slik som første gang du prøvde benzo. Men ca. en mnd/4 uker helt clean vil redusere toleransen en del, men den jobber seg fort opp igjen som regel.
Hvor lenge om gangen er det du tar det daglig og hvor mye?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er veldig forskjellig. Alt fra 1 mg til 6 mg daglig. Ligger vel stort sett på 1-2 mg.

Lurer også på når jeg kan pisse rent igjen? Jeg har hjemmetester, men clonazepam slår jo ikke ut på benzo. Tenker da på om legen skulle sende prøve inn på lab.
Si da at jeg har tatt 100 tabletter i løpet av 6 uker. Hvor lenge må jeg vente før det er trygt å pisse hos legen uten at noe oppdages? Har aldri skjønt meg på dessa halveringstid greiene..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er veldig forskjellig. Alt fra 1 mg til 6 mg daglig. Ligger vel stort sett på 1-2 mg.

Lurer også på når jeg kan pisse rent igjen? Jeg har hjemmetester, men clonazepam slår jo ikke ut på benzo. Tenker da på om legen skulle sende prøve inn på lab.
Si da at jeg har tatt 100 tabletter i løpet av 6 uker. Hvor lenge må jeg vente før det er trygt å pisse hos legen uten at noe oppdages? Har aldri skjønt meg på dessa halveringstid greiene..
Vis hele sitatet...
Rivsa du får på gata nå er enten ryppere supergode, eller det jeg og kompisen kaller wackotril...som er underdoserte og ofte bruke Clonazelam isteden Clonazepam Og førstnevnte har kortere virkning og halvering.. Om dagen er ksalo Xanax og ryppere om du har gode kretser. Men hold bruker moderat du vil ikke bli avhengig av det her-